Gå till innehåll

Hur kan tjejen ha chippet i munnen!!


SjuktDrabbad

Recommended Posts

Chipet är inte framför munnen. Övre tandraden är helt klart över chipet.

 

Att hon kan ta det i munnen kan bero på många olika saker. Till exempel så kanske inte chipet är ett som har varit i cirkulation än, alternativt är nytvättat. Eller så är hon en av de väldigt många människor som inte funderar över sånt där. Jag kommer helt osökt att tänka på killen som får $20 för att slicka längs hela främre stötfångaren på en bil efter ett par timmars resa på motorvägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chipet är inte framför munnen. Övre tandraden är helt klart över chipet.

 

Att hon kan ta det i munnen kan bero på många olika saker. Till exempel så kanske inte chipet är ett som har varit i cirkulation än, alternativt är nytvättat. Eller så är hon en av de väldigt många människor som inte funderar över sånt där. Jag kommer helt osökt att tänka på killen som får $20 för att slicka längs hela främre stötfångaren på en bil efter ett par timmars resa på motorvägen.

 

lätt värt de, nya smaker framkommer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ur helvetisk smuts och gudomlig renhet är du sprungen kvinna och i denna dikotomi skall du alltid befinna dig. Detta är kvinnans natur. Inga konstigheter här.

 

Rakbladsvass och mjuk på samma gång; hur är detta möjligt? Jag blir förvirrad och förälskad. Dags att lägga ner groggen? Möjligt, men ej troligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shemale var det första också jag tänkte när jag såg bilden (och jag brukar normalt inte tänka på sådana).

Kom även att tänka på den gamla GB-annonsen "Jag och min Magnum", som någon lite fyndigt gjorde om till "Jag och min Magnus".

 

Jag tror dock inte att chippet är inne i munnen, vilar nog mer mot läpparna. Men håller han/hon ut tungspetsen där bakom så är det ju...snuskigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chipet är inte framför munnen. Övre tandraden är helt klart över chipet.

 

Att hon kan ta det i munnen kan bero på många olika saker. Till exempel så kanske inte chipet är ett som har varit i cirkulation än, alternativt är nytvättat. Eller så är hon en av de väldigt många människor som inte funderar över sånt där. Jag kommer helt osökt att tänka på killen som får $20 för att slicka längs hela främre stötfångaren på en bil efter ett par timmars resa på motorvägen.

 

Eller han som hårdslickade ett rullbandsräcke!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror dock inte att chippet är inne i munnen, vilar nog mer mot läpparna. Men håller han/hon ut tungspetsen där bakom så är det ju...snuskigt.

Tror man kan dra på sig både det ena och det andra bara genom att låta chippet vila mot läpparna. :ola:

 

Jag kommer helt osökt att tänka på killen som får $20 för att slicka längs hela främre stötfångaren på en bil efter ett par timmars resa på motorvägen.

 

Hon/Han ser inte ut som typen som skulle slicka bort flugsmet från en kofångare. Får hoppas att gigget gav mer än $20 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...