Gå till innehåll

Pokerklubb i Thailand?


Ragnar12

Recommended Posts

Som sagt jäkligt olagligt och skulle verkligen passa mig för att spela poker live i Thailand.

Har läst om skräckberättelser där polisen har gjort tillslag efter ett tips från någon av deltagarna och fått spenderat några dygn i finkan.

Efter en "liten" muta så har dom blivit utsläppta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skippa moralkakorna.

 

edit: går en del games på samui.

 

Moralkaka?? Är du korkad på riktigt eller?

 

Bara för att du och några polare lyckats spela utan att åka dit betyder inte att det gör det mindre olagligt.

 

Undrar om du är lika kaxig när du suttit några veckor i aphuset för att spelat poker i Thailand...haha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är inte olagligt att spela poker i Sverige.

 

Det kan vara olagligt att arrangera pokerspel live, men inte att spela.

 

Så sant, fel av mig...

 

Men polisen dundrar gärna in och stoppar dig när du spelar :-D

 

Men för att gå on topic:

Spelade själv på ett litet svenskägt hotell i Pattaya för några år sen. Det fanns både turneringar och cashgames. Minns inte hotellets namn men det var inte så svårgooglat har jag för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns games på koh samui. Är du där å sugen på lir, så åk upp till sweden village (phu chaweng, uppe i berget) så borde de finnas nån pokerlirare där som lirar de games'en som ev kan dra med dig dit.

 

annars snacka med barägaren i den svenska baren(sweden bar) nere vid zico, han är svensken med koll i chaweng, gammal pokerlirare också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns games på koh samui. Är du där å sugen på lir, så åk upp till sweden village (phu chaweng, uppe i berget) så borde de finnas nån pokerlirare där som lirar de games'en som ev kan dra med dig dit.

 

är nog lättare att bara åka till tre kronor där ägarna vet vad som finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Moralkaka?? Är du korkad på riktigt eller?

 

Bara för att du och några polare lyckats spela utan att åka dit betyder inte att det gör det mindre olagligt.

 

Undrar om du är lika kaxig när du suttit några veckor i aphuset för att spelat poker i Thailand...haha.

 

Nej, har tillräckligt med pengar för att slippa sånt. Och din erfarenhet av livespel i thailand är...? Att referera till en 2p2 anekdot räknas inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...