Gå till innehåll

Rooney gör instruktionsfilm?


zeyt83

Recommended Posts

Handlar det om pokercampus vill jag ta och avråda alla att ha ett konto där.

 

De köpte bolaget ev en kille som scammade sin delägare, och sen började de "ny-släppa" flera år gamla videos från coacher som sedan länge hade hoppat av. De kan visserligen ha juridisk rätt till videomaterialet, men att lura kundera att de som faktiskt har producerat videosarna en gång i tiden fortfarande har med pokercampus att göra är ett stort skämt. Vissa av grejerna man fick matade efter ägarbytet var år och dar gamla, men de marknadsförde det som helt nytt samtidigt som man fick bilden av att spelarna faktiskt fortfarande samarbetade med pokercampus.

 

Som sagt, jag hade av principskäl aldrig rört pokercampus - även om situationen möjligen har förbättrats sen jag var ens i närheten av insatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan hålla med om att det med dom tidigare instruktörerna var riktigt dåligt skött, men folket som i nuläget gör material är ju väldigt respekterat folk inom pokerscenen. Tänker då främst på killarna bakom "Variansbyrån"

Även Rooney och Dengalne faller väl in i den kategorin. Känns lite konstigt att som pokerspelare ha moraliska bekymmer att signa upp på en site som kan utveckla ens egna spel.

 

Sen att jag är medlem är för att man kunde betala medlemskapet genom potrai:ser och dom pengarna hade man troligtvis aldrig kunnat casha ut endå vad det verkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kikade också på instruktörs sidan nu och där står det: "Här listar vi alla pokerproffs som har spelat in filmer åt PokerCampus. Håll utkik på filmschemat för att se när nya filmer av dina favoritspelare släpps."

 

Så står väll ingenstans egentligen att dessa producerar nya filmer, bara att de någon gång i livet har producerat filmer åt Pokercampus och att dessa finns i deras filmarkiv. Dock kan jag hålla med om att de kanske borde vara ännu tydligare med det, då det kan missförstås kanske.

 

Sen känns det som att hela tråden har gått lite offtopic, skall väll handla om det är PF Rooneys filmer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Luap, det stämmer det är PC som jag menar och jag har vart medlem ett tag och tycker sajten är bra och det är kul med en Svensk variant. Är även medlem på CR, för de har fortf ett mycket större utbud.

Förstår faktiskt inte varför du går så långt att du avråder folk att vara medlem, känns lite hårt att döma ut en sida, som du själv säger att du inte är i närheten av insatt i sen länge.

 

Innehållet på sajten är bra, (vilket är huvudsaken för mig) och som jag har förstått så har aldrig de nya ägarna varken lurat eller förlett någon. Jag blev medlem vid deras nylansering nått år sen i samband med min prenumeration av Pokermagazine. Men har flera vänner som var medlemmar tidigare, och då fick de sitt medlemskap gratis under tiden som det släpptes gammalt material. Svårt att klaga eller känna sig lurad av något som man fått gratis kan jag tycka. Men jag är ju av den övertygelsen att man endast kan ställa krav på en produkt om man har betalat för den. Men det är ju min personliga åsikt såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer att jag börjat göra lite lowstakesvideos åt dem. Flyttade som sagt in på variansbyrån för ett tag sen och kom där i kontakt med ägarna till campus. Väldigt oklar på vad som har hänt innan men tror till stor del det handlar om missförstånd. Såklart vidrigt med scammen av den förre ägaren men det är ju inget de nya ägarna är inblandade i. Det är väldigt trevliga pågar som driver siten och det känns som ett kul sidoprojekt :)

 

Välkomna att såga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer att jag börjat göra lite lowstakesvideos åt dem. Flyttade som sagt in på variansbyrån för ett tag sen och kom där i kontakt med ägarna till campus. Väldigt oklar på vad som har hänt innan men tror till stor del det handlar om missförstånd. Såklart vidrigt med scammen av den förre ägaren men det är ju inget de nya ägarna är inblandade i. Det är väldigt trevliga pågar som driver siten och det känns som ett kul sidoprojekt :)

 

Välkomna att såga!

 

Blir de några midstakesvideos?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer att jag börjat göra lite lowstakesvideos åt dem. Flyttade som sagt in på variansbyrån för ett tag sen och kom där i kontakt med ägarna till campus. Väldigt oklar på vad som har hänt innan men tror till stor del det handlar om missförstånd. Såklart vidrigt med scammen av den förre ägaren men det är ju inget de nya ägarna är inblandade i. Det är väldigt trevliga pågar som driver siten och det känns som ett kul sidoprojekt :)

 

Välkomna att såga!

 

Att kalla det "missförstånd" tycker jag är lite av en våldtäkt på verkligheten men om det är helt nya ägare så är det kanske läge att iaf gräva ner stridsyxan. Det är dock ett jävla skitnamn de har köpt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handlar det om pokercampus vill jag ta och avråda alla att ha ett konto där.

 

De köpte bolaget ev en kille som scammade sin delägare, och sen började de "ny-släppa" flera år gamla videos från coacher som sedan länge hade hoppat av. De kan visserligen ha juridisk rätt till videomaterialet, men att lura kundera att de som faktiskt har producerat videosarna en gång i tiden fortfarande har med pokercampus att göra är ett stort skämt. Vissa av grejerna man fick matade efter ägarbytet var år och dar gamla, men de marknadsförde det som helt nytt samtidigt som man fick bilden av att spelarna faktiskt fortfarande samarbetade med pokercampus.

 

Som sagt, jag hade av principskäl aldrig rört pokercampus - även om situationen möjligen har förbättrats sen jag var ens i närheten av insatt.

 

Om detta stämmer är det ju ingen idé att försvara pokercampus. Har en instruktör hoppat av vill han väl inte att flera år gammalt material ska visas och inte heller vill väl tittarna se det. Att dessutom lansera det som nytt är ju en scam det med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om detta stämmer är det ju ingen idé att försvara pokercampus. Har en instruktör hoppat av vill han väl inte att flera år gammalt material ska visas och inte heller vill väl tittarna se det. Att dessutom lansera det som nytt är ju en scam det med.

 

Fast att man har kvar det på siten är ju logiskt. Det är ingen välgörenhet det handlar om. Om de en gång har betalat för materialet och har rättigheterna till det vore det ju ganska korkat att ta bort det utan ekonomisk ersättning. Att man däremot lanserar det som nytt är en riktigt äcklig scam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast att man har kvar det på siten är ju logiskt. Det är ingen välgörenhet det handlar om. Om de en gång har betalat för materialet och har rättigheterna till det vore det ju ganska korkat att ta bort det utan ekonomisk ersättning. Att man däremot lanserar det som nytt är en riktigt äcklig scam.

 

Ja precis, klart man ska ha kvar material men inte lansera det som nytt när det inte är det. Uttryckte mig helt fel i första meningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...