Gå till innehåll

27/2 medlemsturnering med $1 000 i adderat värde


Partneransvarig

Recommended Posts

Söndag är turneringsdag. Så även på PartyPoker. För dig som inte vill kasta in hundratals dollar i inköp på de höga nivåerna finns det riktigt fint värde att hämta i vår medlemsturnering.

 

Klockan 21 kan du för $9+1 vara med och spela om en pott där PartyPoker kastat in $1 000 extra i adderat värde. En finfin avslutning på veckan!

 

Information:

Namn: PSE $1000 added NL Hold'em (#2156087)

Tid: 27 februari kl 21:00

Prispott: $1 000 i adderat värde

Inköp: $9+1

Lösenordsrebus: annatordförfest+siffransju+sjuttiominussex

Har du inget konto på PartyPoker går det bra att skaffa ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söndag är turneringsdag. Så även på PartyPoker. För dig som inte vill kasta in hundratals dollar i inköp på de höga nivåerna finns det riktigt fint värde att hämta i vår medlemsturnering.

 

Klockan 21 kan du för $9+1 vara med och spela om en pott där PartyPoker kastat in 41 000 extra i adderat värde. En finfin avslutning på veckan!

 

Skönt övervärde :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15min är för långa blindshöjningar för min smak, i går tog det i princip 4 timmar för att komma itm med bara 62 startande, för lång tid för mig en söndagskväll så lycka till ni andra som har tid.

 

Ännu en maratonturnering, kan det vara så svårt att starta 20.00 med 2000 i startmarker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns ofint att klaga men jag måste tyvärr hålla med, för oss som börjar jobba klockan 8 känns det segt med så sen start. Kommer förmodligen att spela den i alla fall men det skulle vara klart bättre med en timme tidigare start.

 

Finns det någon motivering till att det inte kan vara lite tidigare eller är klockslagen bara hämtade ur luften? Jag tror att det skulle vara betydligt mindre gnäll om man får en vettig motivering till varför det måste vara så sent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns ofint att klaga men jag måste tyvärr hålla med, för oss som börjar jobba klockan 8 känns det segt med så sen start. Kommer förmodligen att spela den i alla fall men det skulle vara klart bättre med en timme tidigare start.

 

Finns det någon motivering till att det inte kan vara lite tidigare eller är klockslagen bara hämtade ur luften? Jag tror att det skulle vara betydligt mindre gnäll om man får en vettig motivering till varför det måste vara så sent.

 

08.00 = sovmorgon ju, Klockan ringer 05.30 här :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...