Gå till innehåll

Livepoker på Linköpings universitet?


Mr_Fille

Recommended Posts

Studerar ett masterprogram på Liu o tänkte bara kolla om det finns några likasinnade studenter som är intresserade av att spela livepoker? Har sett att det finns en klubb (pkengeln) i lkpg som anordnar turrar ibland men vore roligt att även lira lite cashgames och eventuellt även turrar. Vet inte om det kanske finns möjlighet att utnyttja någon av universitetets lokaler för detta ändamål.

 

Som sagt. Bara en liten intressekoll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en polare här på irr som inte borde banga, och sen en drös kompisar som säkert vill vara med och spela lågt. Antagligen väldigt lågt dock, studenter som inte vet hur poker funkar men tycker att det verkar skoj. :D

 

Vilket masterprogram?

Har fortfarande inte träffat en enda civilingenjör som spelar poker, eller ingen som gör det av vinstintresse iaf. Väldigt förvånande faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en nyöppnad klubb i norrköping för er som är intresserade av att spela. Kan verkligen tipsa om den. Var där igår och spelade 5/10 cashgame. Vad kan jag säga....värdet var helt sjukt och jag plussade grymt bra.

 

De kommer nog fixa lite turneringar ibland.

 

Någon som är intresserade?

 

 

 

Låter mycket intressant :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns alltså nån lokal på irrblosset som man kan boka om man bor där?

Skulle inte nån av er som bor där isåfall boka upp en kväll nån gång framöver? Verkar ju ändå va lite folk som är intresserade :)

 

Är ju som sagt även kul o köra låga stakes, men typ 1-2 eller 2-4 kr, skulle väl kunna gå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en polare här på irr som inte borde banga, och sen en drös kompisar som säkert vill vara med och spela lågt. Antagligen väldigt lågt dock, studenter som inte vet hur poker funkar men tycker att det verkar skoj. :D

 

Vilket masterprogram?

Har fortfarande inte träffat en enda civilingenjör som spelar poker, eller ingen som gör det av vinstintresse iaf. Väldigt förvånande faktiskt.

 

 

 

Haha. ja vilket sammanträffande, Jag pluggar IT & management.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...
Finns en nyöppnad klubb i norrköping för er som är intresserade av att spela. Kan verkligen tipsa om den. Var där igår och spelade 5/10 cashgame. Vad kan jag säga....värdet var helt sjukt och jag plussade grymt bra.

 

De kommer nog fixa lite turneringar ibland.

 

Någon som är intresserade?

 

Är klubben fortfarande öppet?Om inte finns det nån annan pokerklubb i norrköping?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...