Gå till innehåll

17/2 medlemsturnering på William Hill Poker med $500 added och bounty


Partneransvarig

Recommended Posts

På torsdag kör William Hill Poker en turnering för oss. I potten ligger $500, och dessutom kryddar man med att sätta ett pris på redaktör Valteregos huvud. På William Hill spelar han under nicket "TheValkyria" och den som tar ut honom ur turneringen får $25 insatt på kontot.

 

Information:

Namn: PSE1 (id# 511884291)

Datum: torsdag 17 februari kl 20:00 (19:00 i lobbyn)

Inköp: $5+1

Adderat till potten: $500

Bounty: $25 på spelare "TheValkyria"

Har du inget konto på Will Hill kan du skapa ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill passa på att välkomna alla till turrarna.

 

Vi har dessutom fixat en speciell välkomstbonus till alla nya kunder som öppnar konto på William Hill Poker via poker.se eller pokerforum.nu länkar.

 

150% upp till $600/450€ (normal bonus är 100%)

 

Öppna konto med bonuskod/kampanjkod: PSE600

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Notera att detta är den första av en serie exklusiva turrar vi kör här den närmaste tiden med nästa turre nu redan på söndag:

 

SE1 - 17/2 Torsdag, 20.00 (19:00 Lobby tid) - $500 added

Inköp: $5 + $0.50

$25 Bounty på "TheValkyria"

 

PSE2 - 20/2 Söndag, 20:00 (19:00 Lobby tid) - $1000 added - 3000 deep stack

Inköp: $10 + $1

$25 Bounty på "Crappy"

 

PSE3 - 10/3 Torsdag, 20:00 (19:00 Lobby tid) - $500 added

Inköp: $5 + $0.50

$25 Bounty på "TheValkyria"

 

PSE4 - 13/3 Söndag, 20:00 (19:00 Lobby tid) - $1000 added - 3000 deep stack

Inköp: $10 + $1

$25 Bounty på "Crappy"

 

PSE5 - 14/4 Torsdag, 20:00 (19:00 Lobby tid) - $500 added

Inköp: $5 + $0.50

$25 Bounty på "TheValkyria"

 

PSE6 - 17/4 Söndag, 20:00 (19:00 Lobby tid) - $1000 added - 3000 deep stack

Inköp: $10 + $1

$25 Bounty på "Crappy"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar vilket som kommer kännas bäst?

Att vinna bountyn på Valter, eller att få dra ut honom med en tvåoutare på river?

Spela ut honom klara jag inte så jag sätter min tilltro till pokerguden :mrgreen:

 

Nädå, vinner du blir jag nästa lika glad som om jag skulle kunna klonka

Osannolikt iofs

Jag är övertygad om att det här kommer bli en kanon turnering.

Lycka till Erik!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med 500 dollar adderat tycker jag att det är ett rimligt krav att sätta en minimigräns på antalet spelare till 20. Däremot är det givetvis väldigt tråkigt att 20 personer inte kommer till start. Att starta turneringen idag kl 21 är inget realistiskt alternativ, däremot får vi se över hur vi ska få in fler spelare. Vi på poker.se vill givetvis också att turrarna ska starta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med 500 dollar adderat tycker jag att det är ett rimligt krav att sätta en minimigräns på antalet spelare till 20. Däremot är det givetvis väldigt tråkigt att 20 personer inte kommer till start. Att starta turneringen idag kl 21 är inget realistiskt alternativ, däremot får vi se över hur vi ska få in fler spelare. Vi på poker.se vill givetvis också att turrarna ska starta

 

Vad är det för fel med lösenord? Även om ni inte får pengar för varje deltagare så brukar det sällan bli under 50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med 500 dollar adderat tycker jag att det är ett rimligt krav att sätta en minimigräns på antalet spelare till 20. Däremot är det givetvis väldigt tråkigt att 20 personer inte kommer till start. Att starta turneringen idag kl 21 är inget realistiskt alternativ, däremot får vi se över hur vi ska få in fler spelare. Vi på poker.se vill givetvis också att turrarna ska starta

 

Begränsat till 10 deltagare på söndag när det är $1000 add:lol: Ändra inget där bara!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med 500 dollar adderat tycker jag att det är ett rimligt krav att sätta en minimigräns på antalet spelare till 20. Däremot är det givetvis väldigt tråkigt att 20 personer inte kommer till start. Att starta turneringen idag kl 21 är inget realistiskt alternativ, däremot får vi se över hur vi ska få in fler spelare. Vi på poker.se vill givetvis också att turrarna ska starta

 

Skulle som sagt också gärna ha velat spela men eftersom dom alltid är begränsade till Dem som har öppnat konto vi Poker.se så blev det inget som vanligt. Jag hör till dem som reggade mitt konto via WH poker club i tiderna och blev sen flyttad till WH är ganska säker på att jag reggade mitt konto via Poker.se. men men. Skönt att den inte blev av i alla fall så kanske det kommer en ändring så småningom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer. Det är väldigt ovanligt att våra medlemsturneringar inte startar på grund av för få deltagare. Extra synd för de som faktiskt var anmälda, hade vi fått in ett par spelare till hade turneringen startat och övervärdet blivit riktigt stort för de som var på plats.

 

Nu kör vi igen på söndag, med dubbelt så stort adderat värde, och även då en bounty. Denna gång på vår moderator Crappy. Ett tips är att anmäla sig och spela den, för övervärdet lär bli finfint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...