Gå till innehåll

Ny Ongame Network-deal - EuroPoker.com!


StackBack.com

Recommended Posts

Har svårt att tro det då du inte rejkar spec mycket på nl20 jämfört med vad priserna är på.

 

Har rejkat 650$ denna månaden redan. Och det jag menar är att om jag får 40% rb på europoker + t.ex 50$ extra i races så tjänar jag inte på det. och dessutom tar det minst till måndag att få pengarna och då missar man väldigt mycket speltid :) Kanske om jag haft några 100$ ute hade jag gjort det. Men det får bli nästa gång

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 232
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Feedback har jag mycket av när jag tycker något är klantigt utformat. :-) Det jag är mest sur på är egentligen att man inte kan få veta hur många PP man kommer att få. Det hävdar jag fortfarande är hemlighetsmakerier.

 

Hur kommer det sig att det är tillåtet med rakerace på Ongame? Det om något är väl ett sätt för skinnen att ta högrakeande, förmodligen vinnande spelare från varandra?

 

Kommer sitngo-rake att räknas i racet, eller är det bara cg-rake?

 

För varje rake'ad dollar får du 3,25 player points i cashgames och 5 poäng i turneringsspel. Poängen har fortfarande samma värde som tidigare. Och det spelar inte någon roll vilket format, blind nivå, vilken typ av spelare du är. Poängen är den samma och den har aldrig varit hemlig.

 

Rake race är tillåtet då man delar ut ett fast pris till x antal platser. Dock är det inte tillåtet med rake chases, där man delar ut priser om spelare kommer upp till en viss rake/pp nivå.

 

ALL RAKE räknas gentemot racet oavsett speltyp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har rejkat 650$ denna månaden redan. Och det jag menar är att om jag får 40% rb på europoker + t.ex 50$ extra i races så tjänar jag inte på det. och dessutom tar det minst till måndag att få pengarna och då missar man väldigt mycket speltid :) Kanske om jag haft några 100$ ute hade jag gjort det. Men det får bli nästa gång

 

I och med att du kan cleara insättningsbonusen samtidigt som du deltar i racet, så får du minst 33% cashback/rakeback (via bonusen) PLUS det du vinner via racet. Så det är bara att casha ut o rake'a på EuroPoker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är nuvarande ställningen:

Rake Race 14 Februari - 7 Mars

 

1# $1200

PAJJA_BOBBEN (203.02 Rake)

 

2# $900

LuckyDucck (98.02 Rake)

 

3# $700

Malare77 (80.8 Rake)

 

4# $500

YungSwede (55.75 Rake)

 

5# $400

crazyscaniac (50.23 Rake)

 

6# $300

KungSune3 (36.16 Rake)

 

7# $250

SueEllen666 (13.47 Rake)

 

8# $200

Anne_92 (13.42 Rake)

 

9# $150

Gaaaaandalf (10.5 Rake)

 

10# $125

Badtuna_o (10.43 Rake)

 

11# $100

Det här kan vara du!

 

12# $75

Priset är inte taget

 

13# $50

Priset är inte taget

 

14# $50

Priset är inte taget

 

Passa på att vinn lite extra pengar då det fortfarande är enkelt att hamna i pengarna. Klicka här för att delta i racet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Palla lira när det inte går att få in några pengar utan att skicka in kopior på hela ens liv för att höja kreditgränsen på visa. Går inte få in pengar till MB när de kräver den där jävla bankdosan som jag inte har till hands.

 

edit: När jag chattade med ngn olga sa hon att jag vara taggad via poker.se och kunde inte ange stackback vid första deposit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Palla lira när det inte går att få in några pengar utan att skicka in kopior på hela ens liv för att höja kreditgränsen på visa. Går inte få in pengar till MB när de kräver den där jävla bankdosan som jag inte har till hands.

 

edit: När jag chattade med ngn olga sa hon att jag vara taggad via poker.se och kunde inte ange stackback vid första deposit!

 

Ange då istället PSE1200 koden så får du rätt bonus. Om du vill ha höjda limits måste risk få in papper på körtkort/pass samt en kopia (fram o bak). Det är för spelarna egen säkerhet och ska inte ta mer än en dag att höja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära Forumiter och race deltagare,

 

Vi har fått smäll på fingrarna från Ongame och måste tyvärr ändra reglerna i det nuvarande racet vi kör här. Racet får inte baseras på ren rake utan Player Points.

 

Därav har vi varit tvungna att uppdatera resultat listan (som ni finner nedan) och som plåster på såren så kommer vi krediterat 40% direkt cashback till samtliga spelare som spelar till och med idag. Krediteringen kommer att ske imorgon, lördag. Vi ber om ursäkt och nämner igen att racet nu är baserat på PLAYER POINTS, där $1 rake är värd 3,25 PP i cashgames och 5PP i samtliga turneringsformat.

 

1# $1200

PAJJA_BOBBEN (660.27 PP)

 

2# $900

YungSwede (296.60 PP)

 

3# $700

vaskahanha (290.46 PP)

 

4# $500

LuckyDucck (245.46 PP)

 

5# $400

Malare77 (209.74 PP)

 

6# $300

crazyscaniac (167.04 PP)

 

7# $250

KungSune3 (117.63 PP)

 

8# $200

SueEllen666 (74.85 PP)

 

9# $150

Anne_92 (43.66 PP)

 

10# $125

Gaaaaandalf (42.50 PP)

 

11# $100

Badtuna_o (31.34 PP)

 

12# $75

Det här kan vara du!

 

13# $50

Priset är inte taget

 

14# $50

Priset är inte taget

 

Besök EuroPoker här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära Forumiter och race deltagare,

 

Vi har fått smäll på fingrarna från Ongame och måste tyvärr ändra reglerna i det nuvarande racet vi kör här. Racet får inte baseras på ren rake utan Player Points.

 

Därav har vi varit tvungna att uppdatera resultat listan (som ni finner nedan) och som plåster på såren så kommer vi krediterat 40% direkt cashback till samtliga spelare som spelar till och med idag. Krediteringen kommer att ske imorgon, lördag. Vi ber om ursäkt och nämner igen att racet nu är baserat på PLAYER POINTS, där $1 rake är värd 3,25 PP i cashgames och 5PP i samtliga turneringsformat.

 

1# $1200

PAJJA_BOBBEN (660.27 PP)

 

2# $900

YungSwede (296.60 PP)

 

3# $700

vaskahanha (290.46 PP)

 

4# $500

LuckyDucck (245.46 PP)

 

5# $400

Malare77 (209.74 PP)

 

6# $300

crazyscaniac (167.04 PP)

 

7# $250

KungSune3 (117.63 PP)

 

8# $200

SueEllen666 (74.85 PP)

 

9# $150

Anne_92 (43.66 PP)

 

10# $125

Gaaaaandalf (42.50 PP)

 

11# $100

Badtuna_o (31.34 PP)

 

12# $75

Det här kan vara du!

 

13# $50

Priset är inte taget

 

14# $50

Priset är inte taget

 

Besök EuroPoker här.

 

är detta uppdaterats från spel idag, eller från gårdagen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om det nu bara står Player Points så är det väl samma sak som rake eller?

 

Har man nu 40% cashback direkt + race + signupbonus då under hela race perioden?

 

Det är en liten skillnad då racet baserades på rake, från att nu baseras på poäng. Med rake så är $1 rake'at $1, men när det nu är poäng så är $1 rake'ad värd 3,25 player points för cashgames och 5 poäng för turneringsspel.

 

I och med vårt misstag, så får alla spelare som varit med i racet 40% direkt cashback mellan den 14:e och 18:e, som en extra liten bonus. Annars gäller forfarande de priser som vi har i racet, och du kan fortfarande cleara insättningsbonusen under tiden du deltar i racet. 40% vanlig cashback får du så fort du clearar insättningsbonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en liten skillnad då racet baserades på rake, från att nu baseras på poäng. Med rake så är $1 rake'at $1, men när det nu är poäng så är $1 rake'ad värd 3,25 player points för cashgames och 5 poäng för turneringsspel.

 

I och med vårt misstag, så får alla spelare som varit med i racet 40% direkt cashback mellan den 14:e och 18:e, som en extra liten bonus. Annars gäller forfarande de priser som vi har i racet, och du kan fortfarande cleara insättningsbonusen under tiden du deltar i racet. 40% vanlig cashback får du så fort du clearar insättningsbonusen.

 

Ifall man inte skulle hinna cleara hela signupbonusen då, har man bara bonusen och racet då? och inte någon cashback alls?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ifall man inte skulle hinna cleara hela signupbonusen då, har man bara bonusen och racet då? och inte någon cashback alls?

 

Sign up bonusen har du 60 dagar att cleara från det du använder den vid insättning. Racet gäller bara från 14:e Feb till 7:e Mars. 40% direkt cashback mellan 14:e till 18:e Feb, och när sign up bonusen väl är clear'ad (eller har expired efter 60 dagar) så får du 40% normal cashback efter det. Hoppas jag lyckades besvara dina frågor. Annars bara skriv igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Här är dagens uppdatering av tabellen:

 

1# $1200

vaskahanha (436.17 PP)

 

2# $900

PAJJA_BOBBEN (377.42 PP)

 

3# $700

crazyscaniac (350.44 PP)

 

4# $500

YungSwede (296.60 PP)

 

5# $400

LuckyDucck (245.46 PP)

 

6# $300

Anne_92 (231.01 PP)

 

7# $250

Malare77 (211.05 PP)

 

8# $200

SueEllen666 (155.36 PP)

 

9# $150

upsthatsugly (147.27 PP)

 

10# $125

KungSune3 (117.63 PP)

 

11# $100

Gaaaaandalf (82.50 PP)

 

12# $75

parfoss69 (67.60 PP)

 

13# $50

BlueLynx33 (40.67 PP)

 

14# $50

Badtuna_o (36.88 PP)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan det komma sig att man helt plötsligt har mindre poäng än gårdagen?!

 

+1

 

Blir så trött på dom här racen som alltid strular med poängställningar och utbetalningar. Ska det vara så svårt att skriva ut reglerna ordentligt/tydligt.

Förut var det något skin som skrivit ut slutdatumet otydligt så det vart en massa mailande och strul.

Men hoppas det kanske funkar bättre i framtida race.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan det komma sig att man helt plötsligt har mindre poäng än gårdagen?!

 

Hur kommer det sig att man inte enns är med på listan när man drog ihop över 100 points igår?

 

+1

 

Blir så trött på dom här racen som alltid strular med poängställningar och utbetalningar. Ska det vara så svårt att skriva ut reglerna ordentligt/tydligt.

Förut var det något skin som skrivit ut slutdatumet otydligt så det vart en massa mailande och strul.

Men hoppas det kanske funkar bättre i framtida race.

 

Tror dom skrev tidigare i tråden att de är gårdagens siffror som postas när de postar.

 

 

Det har blivit fel i gårdagens uppdatering av player points, som inte har kommit in ordentligt i systemet. Därav är leaderboarden inte korrekt. Vi kommer att ha detta löst på måndag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...