Gå till innehåll

Söker HoN spelare!


Drekari

Recommended Posts

tjeena!

 

Nå, trött som man är med att spela med randoms i public games så tänkte jag skapa en tråd här och se ifall det finns några sugna hon spelare som kanske vill skapa en clan och börja lira tillsammans några gånger i veckan.

 

Själv ligger jag runt 1600-1700 psr och söker helst spelare i samma nivå.

Vore kul ifall det fanns lite annat folk här på pf som lirar hon och även har pokern som intresse.

/ Drekari

 

Edit: HoN = Heroes Of Newerth.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte direkt på en gammal härlig tråd om en kille som sökte kvinnliga pokerspelare att prata poker med, för att de "tänker annorlunda". Han var väldigt tydlig med att han inte hade baktankar. Den var festlig, tyvärr var detta ingen sådan tråd :(. Tyvärr spelar jag inte spelet, men obv rekommenderar du det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte direkt på en gammal härlig tråd om en kille som sökte kvinnliga pokerspelare att prata poker med, för att de "tänker annorlunda". Han var väldigt tydlig med att han inte hade baktankar. Den var festlig, tyvärr var detta ingen sådan tråd :(. Tyvärr spelar jag inte spelet, men obv rekommenderar du det?

 

Haha, den tråden gjorde min fredagskväll!

 

I vilket fall så rekommenderar jag det absolut, väldigt socialt spel om man tar och jämför med andra spel då det handlar väldigt mycket om "teamplay" 5v5. Och sen att det är jävligt billigt, 30$ tror jag det går på vilket var värt degen kan man säga :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjeena!

 

Nå, trött som man är med att spela med randoms i public games så tänkte jag skapa en tråd här och se ifall det finns några sugna hon spelare som kanske vill skapa en clan och börja lira tillsammans några gånger i veckan.

 

Själv ligger jag runt 1600-1700 psr och söker helst spelare i samma nivå.

Vore kul ifall det fanns lite annat folk här på pf som lirar hon och även har pokern som intresse.

/ Drekari

 

Edit: HoN = Heroes Of Newerth.

 

Lirade massvis av dota för flera år sedan och lirade även HoN under betan, kul spel! har tyvärr inte tid att nöta det. Har du spelat mot Anticlimax nån gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...