Gå till innehåll

SAJT: EmpirePoker.com


gdaily

Recommended Posts

Okok tack! har bara en fråga till, angående rakes..

 

På deras hemsida står det:

 

Players, Rake per pot, Max.

6-9, $0.05 for each $1.0 in Pot, $3.00

 

Betyder det då att, varje pot som är minst 1$ räknas som en rakad hand? Och om potten blir 3$ eller mer så räknas det som 3 rakade händer? Isåfall borde det inte ta så lång tid att spela 250 rakade händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 158
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En rakad hand är en hand som det har tagits rake från oavsett hur mycket. $3 står för den maximala raken som dom tar ut per hand.

Du får alltså bara räkna den dom en hand oavsett om raken är $0.05 eller $3.

250 rakade hander går fort att spela in om du spelar NL. Om du spelar fyra bord 6-manna NL 25 samtidigt så fixar du nog det på under två timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fick ett mail där det står att jag fått 10$ till mitt empirekonto men om jag inte spelar 300 raked hands inan den 11 november så får jag inte casha ut pengara.

 

Frågor:

1. Kan man se hur många raked hands man har spelat så jag inte spelar för många?

2. Om jag spelar 200 raked hands (dvs 100 för lite) innan den 11 november kommer jag då ha kvar pengarna eller kommer allt försvinna så jag inte kan casha ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag loggar in får jag följande erbjudande:

Use the Bonus Code "MAX100" when you make your next deposit before 11-NOV-05 23:59 EST and get 50% extra (Max $100) in your bonus account.

Så är där en länk som där står restrictions på men när jag trycker på den kommer jag till deras huvudsida och där står inget om hur många händer jag måste spela.

Någon som vet hur många händer som gäller för denna bonus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har erfarenhet av Empires kundtjänst? Skickade mail i lördags samt en kopia i måndags, men har inte hört ett dyft... Det gäller POkerOffice-bonusen som inte verkar ha bitit fullt ut för mig. Jag fick 20% efter 50 rakade händer , men ser ingenting om PokerOffice-bonusen...

 

empire har ingenting med PO bonusen att göra. Det är pokeroffice som står för licensen. Alltså kan inte empires support hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

empire har ingenting med PO bonusen att göra. Det är pokeroffice som står för licensen. Alltså kan inte empires support hjälpa dig.

 

Vad menar du? PokerOffice kan väl inte veta hur många rakade händer jag har gjort på Empire! Jag kunde själv följa antal rakade händer upp till de 50 som tydligen var ett krav för att få 20% (10$) , men nu har jag ingen aning om hur många rakade händer jag spelat..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jag försökte nu maila empire och får tillbaka följande:

 

---

- These recipients of your message have been processed by the mail server:

cashier@empirepoker.com; Failed; 5.1.1 (bad destination mailbox address)

 

Remote MTA newmx.empirepoker.com: SMTP diagnostic: 550 User unknown.

----

 

det känns ju lite lagom stabilt. Hoppas deras cashoutsystem är automatiskt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet om jag kan registrera ett konto på empire och sätta in pengar där med en annans persons neteller, en person som redan har använt sin neteller till att sätta in på sitt eget empirekonto? Vet att på t.ex absolutepoker kan varje neteller bara användas till ett konto, gäller detta även för empire ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet om jag kan registrera ett konto på empire och sätta in pengar där med en annans persons neteller, en person som redan har använt sin neteller till att sätta in på sitt eget empirekonto? Vet att på t.ex absolutepoker kan varje neteller bara användas till ett konto, gäller detta även för empire ?

 

testa? risken/chansen är att du och din kompis får era konton spärrade...

har du redan konto tror jag att du kan föra över pengar från varandras empire konton utan avg.

tror det är samma "visa" som med absolute poker, ett konto per neteller konto

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...