Gå till innehåll

SAJT: EuroSuperPoker.com


valterego

Recommended Posts

Vill ni att folk ska migrera från siten eller är ni bara allmänt sinnesslöa?

 

Betala ut rakeracepengarna.

Fixa uttagen till MB.

Fixa affekonton så uttag kan ske.

Svara på mejlen så fort som möjligt.

 

Det här är Sveriges största pokerforum. Det behövs inte ett geni för att förstå att ert rykte är värre än fulltilts och pokerstars just nu, o med tanke på vilka problem de har, är det starkt jobbat av er.

 

Har inte ni fixat problem så flyttar åtminstone jag till ett annat skin. Orka betala rake när ni inte gör ett skit för att vi ska ha det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 235
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vill ni att folk ska migrera från siten eller är ni bara allmänt sinnesslöa?

 

Betala ut rakeracepengarna.

Fixa uttagen till MB.

Fixa affekonton så uttag kan ske.

Svara på mejlen så fort som möjligt.

 

Det här är Sveriges största pokerforum. Det behövs inte ett geni för att förstå att ert rykte är värre än fulltilts och pokerstars just nu, o med tanke på vilka problem de har, är det starkt jobbat av er.

 

Har inte ni fixat problem så flyttar åtminstone jag till ett annat skin. Orka betala rake när ni inte gör ett skit för att vi ska ha det bra.

+1

 

ni skapar ju ingen direkt trygghet för mig som spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som man får utgå från att man blev blåst på pengarna.

 

Ingen kommunikation alls från ESP, vare sig här, på facebook eller via epost.

 

Flera har hört av sig till mig och säger att deras cashout är "pending".

 

En engelsk reg som har 200k usd på sidan sa igår att hans affe kontaktat honom o sagt att ESP lovat att utbetalningarna skulle börja ske fr igår. De hade visst haft ett möte och fixat det "tekniska" problemet.

 

Ändå står det fortf. "pending" på cashouten.

 

Och rakebacken är nu en månad försenad utan något som helst besked om hur det har tänkt sig att lösa det här.

 

Jag har även mejlat ongame om detta och inte fått något svar än.

 

Rekas starkt att hålla sig borta från den här sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick mina $6k när jag pma snubben som bad oss göra det här.

Vet inte om jag fick pengarna för att han fixade eller om esp tog tag i det.

 

Fick vänta ca 7-9dagar på mitt neteller uttag.

 

Även min affe som har många spelare har gått ifrån siten pga allt strul.

 

Dock så har min RB funkat kanon. Får se om man får något nästa månad (tur så lirade jag lite på esp denna månad)

 

Jag kanske är för hård emot dom, men dom verkar inte sköta detta smidigt.

Så jag bytte site.

 

Tkr inte heller att dom kan vara oseriösa om dom är huvudsponsorer för spanska mästerskapen... Men vad man läser här så verkar det så.

 

Hej då esp hej bet24, det känns bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

thumb_ksLQzHvVwlYjy5INsmJ4xuvPf.png

 

Representanten läser vad ni skriver här men han har väl bättre saker för sig än att svara på era inlägg, som att beställa in en ny parasolldrink för de nyscammade pengarna.

Hade det inte varit roligare om du hade skrivit dvärgporr eller tidelag istället för John Maynard Keynes i Google-fältet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

thumb_ksLQzHvVwlYjy5INsmJ4xuvPf.png

 

Representanten läser vad ni skriver här men han har väl bättre saker för sig än att svara på era inlägg, som att beställa in en ny parasolldrink för de nyscammade pengarna.

 

De har lämnat besked att det ska bli utbetalning månd-tisd så vi får se vad de hittar på då.

 

Samtidigt har jag fått uppgifter om vilka ägarna är, så jag får nog ut mina cash på ett eller annat sätt om de skulle få för sig att scamma mig... men då blir det med ränta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta sög ju, och den officiella siterepresentanten verkar helt ha slutat svara på frågorna.. fick själv mail om de där med pending bla bla men tror inte alls på det.

 

Antar att det inte finns något man kan göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta efter uttag idag

 

We would like to adress this email to you as a valued player and with a pending withdrawal.

 

At the current moment you might have received the news that your withdrawal has not been processed due to issues with our payment provider.

 

This has happened because a lot of major withdrawals has recently been made and the payment processor is currently awaiting funds to be transferred to them to handle these payments. The delay in the payment to the payment processor is the cause to why your funds are currently on hold and we expect this to be solved as soon as possible as we understand that you need the money for various reasons and you might have become upset about what is going on in the industry recently where sites has been black listed, bankrupt etc.

 

We just wanted to express to you that we are NOT going bankrupt, we are NOT going to be sold to anyone to end any rumours that are currently walking around on the internet and we are going to make sure that you get your money as soon as possible. We are trying to do all we can to change payment provider so that the service can run more smoothly in the future.

 

As you might have noticed in the past, there has not been issues with your withdrawals mainly because there were not any withdrawals of this magnitude.

 

We are sorry for the inconvinience and we hope that you have patience with us to be able to solve this.

 

 

Best regards,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...