Gå till innehåll

Fryst konto fulltilt!


Bigback

Recommended Posts

Hej.. Jag startade ett konto på fulltilt och satte in pengar via mitt mastercard.

Vann några tusen och cashade ut vi local bank transfer, då det inte gick att skicka tillbaka pengar till mitt mastercard!?

Får ett mail att utbetalningen är nekad.. Därefter kan jag inte logga in på mitt konto.

Fulltilt har inte skickat något mail om att de vill ha några speciella uppgifter. Bara spärrat kontot utan att ge mig någon information, har mailat 3-4 gånger utan att få svar.

Någon som har erfarenhet av detta?

Eller om du som jobbar åt fulltilt kan hjälpa mig?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går aldrig att ta ut till Mastercard, tror ingen sida stödjer detta, endast till VISA.

 

Inte helt ovanligt av man måste skicka in dokument när man satt in pengar via en metod och tagit ut genom en annan. Låter också som att du tog ut pengarna samma dag du satte in.

 

Jag tror att desto fler mail du skickar, desto längre tid tar det, eftersom alla dina mail kommer längst bak i kön om du håller på att skicka nya. Skicka ett mail och invänta svar, komihåg att FTP har 24/7 support, ett svar tar tar från 7-24 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går aldrig att ta ut till Mastercard, tror ingen sida stödjer detta, endast till VISA.

 

Inte helt ovanligt av man måste skicka in dokument när man satt in pengar via en metod och tagit ut genom en annan. Låter också som att du tog ut pengarna samma dag du satte in.

 

Jag tror att desto fler mail du skickar, desto längre tid tar det, eftersom alla dina mail kommer längst bak i kön om du håller på att skicka nya. Skicka ett mail och invänta svar, komihåg att FTP har 24/7 support, ett svar tar tar från 7-24 veckor.

 

Men varför spärra kontot utan att säga någonting? Antagligen måste han skicka in dokument vilket är väldigt vanligt men som sagt, det bör de informera om innan eller samtidigt som de fryser kontot. fyp btw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Hej.. Jag startade ett konto på fulltilt och satte in pengar via mitt mastercard.

Vann några tusen och cashade ut vi local bank transfer, då det inte gick att skicka tillbaka pengar till mitt mastercard!?

Får ett mail att utbetalningen är nekad.. Därefter kan jag inte logga in på mitt konto.

Fulltilt har inte skickat något mail om att de vill ha några speciella uppgifter. Bara spärrat kontot utan att ge mig någon information, har mailat 3-4 gånger utan att få svar.

Någon som har erfarenhet av detta?

Eller om du som jobbar åt fulltilt kan hjälpa mig?

 

Tack på förhand!

 

Hej, exakt samma hände mig i söndags, fast jag satte in via Visa och försökte ta ut via Moneybookers. Jag kan logga in på mitt konto (kunde iaf igår) men kan inte spela, ta ut, eller sätta in mer.

 

http://pokerforum.nu/forum/full-tilt-poker/44427-insaettning-och-uttag-pa-fulltilt-7.html

 

Skulle också vilja ha en förklaring från någon på fulltilt. Gärna varför de gärna tar emot hur mycket pengar som helst utan problem, men gör det så enormt svårt att ta ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...