Gå till innehåll

Shahins bettinghörna


Shahin86

Recommended Posts

Bettar ganska mycket vid sidan av pokern och har aldrig fört nån statistik över det. Så ja tänkte skriva alla mina spel här under en månad o se hur det går.

Kommer i princip bara o köra på NBA och Premier League. Roligt o ha nån peng på matcherna medans man kollar. Kör mellan 100-500 dollar bets på det jag finner intressant o jag rekommenderar ingen o rygga (=

 

Efter 4 veckor har jag nog skämt ut mig tillräckligt för o lägga ner dagboken (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 272
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

(=

 

 

PL om ett par timmar och vi mjukstartar med 3 bets.

 

Sunderland - Chelsea -1 på Chelsea till 2.40. 200 dollar. (Insats tbx på uddamålsvinst)

 

Inte mycket o diskutera, favoritlaget o med Bent trejdad, Welbeck o Campbell skadade har Sunderland bara Gyan o tillgå i anfallet. Sunderland dock ruskigt starka hemma så det är mest bet med hjärtat detta.

 

Man u - Aston Villa X till 5,7 100 dollar och under 2,5 mål till 2.40 100 dollar.

 

Odds från betfair, spelar bara där och på pinnacle för tillfället. Är 3-4% kommision på betfair men justerar det sen i totalen om jag plussar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Memo till alla: När Shahin bettar på NBA så kollar han matcherna på morgonen (hör och häpna, han har "riktiga" sovtider numer) och vill helst inte ha det spoilat innan han sett alla matcher. Brukar ta tills klockan 11:00, så jag gissar det aldrig kommer postas här innan 12:00 på dagen.

 

Kul med dagbok iaf. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Riktiga" sömntider är underbart, man slipper all reklam också (=

 

Kommer inte kolla in här innan jag sett matcherna så folk kan kommentera nattens matcher om dom känner för de.

 

Startade lite sisådär idag, räddades på övertid av Anelka för lill+. Spelar han som han gjorde idag hela säsongen ser jag inte hur han ska kunna bänkas. Han jobbade hem t.o.m, verkar blivit fart på han när han inser det kommer bli konkurrens (=

 

Sunderland - Chelsea 2-4

Man u - Villa 3-1

 

1 spel av 3 vunnet då, -1 på chelsea medans X på Man u matchen o över inte riktigt va nära.

 

400 insats men 470 vinst på Chelsea så smarriga 70 dollar plus. Nattens NBA bet kommer om ett par minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror du om denna i natt.. ?

 

New Orleans - Washington 0-9,5.. 1:a

Washington är löjligt dåliga borta och har förlorat ALLA sina 24 bortamatcher.

 

Portland - San Antonio 5-0.. 2:a

Portland är helt ok lag men serieledarna bör väl fixa att vinna me 6 eller mer

 

Sacramento - Boston 6,5-0.. 2:a

Ett av seriens sämsta mot ett av dom bästa.. Boston bör vinna med en del.. övertygade mot LA inatt

 

LA - Houston chansar jag att det blir under 209p

 

Rygga inte detta nu någon jag har otur i spel.. måste bara fråga någon som följer NBA =)

 

 

Edit: ser att du uppdaterat medans jag skrev.. vi är visst inte överrens i New O - Washington.. dom tar första segern borta idag alltså? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror du om denna i natt.. ?

 

New Orleans - Washington 0-9,5.. 1:a

Washington är löjligt dåliga borta och har förlorat ALLA sina 24 bortamatcher.

 

Portland - San Antonio 5-0.. 2:a

Portland är helt ok lag men serieledarna bör väl fixa att vinna me 6 eller mer

 

Sacramento - Boston 6,5-0.. 2:a

Ett av seriens sämsta mot ett av dom bästa.. Boston bör vinna med en del.. övertygade mot LA inatt

 

LA - Houston chansar jag att det blir under 209p

 

Rygga inte detta nu någon jag har otur i spel.. måste bara fråga någon som följer NBA =)

 

 

Edit: ser att du uppdaterat medans jag skrev.. vi är visst inte överrens i New O - Washington.. dom tar första segern borta idag alltså? =)

 

 

Jag tror väl inte att Washington lyckas med det men tycker det är mer spelvärt iaf. 100-90 NO om jag hade fått gissa. Wash har spelat ganska ok på senare dar och förtjänar vinst snart iaf men det är ett långskott. NO är så låg scoring lag så gillar inte ha en sån lina.

 

SA borde vinna men frågan är om dom vinner med 5-6 därför har jag dom raka. Dom är grinders som Boston som skolade Portland för nån dag sen.

 

Sacramento hade jag inte spelat emot, vinst mot Lakers borta sist och mot NO hemma innan dess dom verkar vara på g.

 

Över o Under i Lakers är jag för dålig för o gissa på (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror väl inte att Washington lyckas med det men tycker det är mer spelvärt iaf. 100-90 NO om jag hade fått gissa. Wash har spelat ganska ok på senare dar och förtjänar vinst snart iaf men det är ett långskott. NO är så låg scoring lag så gillar inte ha en sån lina.

 

SA borde vinna men frågan är om dom vinner med 5-6 därför har jag dom raka. Dom är grinders som Boston som skolade Portland för nån dag sen.

 

Sacramento hade jag inte spelat emot, vinst mot Lakers borta sist och mot NO hemma innan dess dom verkar vara på g.

 

Över o Under i Lakers är jag för dålig för o gissa på (=

 

 

 

ok vettiga åsikter där.. ska ha dom i åtanke innan jag lägger in tipset =) lycka till i natt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok nattens bets.

 

 

Portland - SA Spurs 2a @ 1.50, 400 dollar.

 

New Orleans - Washington 2a @ 5.5, 100 dollar.

 

LA Lakers - Houston 2a @ 5.3, 100 dollar och Houston +8,5 @ 2x, 250 dollar.

 

Potential att bli bästa db:n imo. Slaskar själv bort mina pengar på betting med usel hit%, så tackar o det ödmjukaste och ryggar SA för lite spänning i misären :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen bra natt, SA blev skolade i 4e quartern o det var ju det största bettet. Houston var jävligt nära o vinna mot Lakers o drog de hela till overtime där mitt hcp bet nästan höll på o förloras också men dom torska med 8 till slut och mitt +8,5 bet kom iaf.

 

 

Back 350 på nattens NBA och back 280 totalt.

 

 

6 PL matcher ikväll o hitta plus på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer nog fler spel lite senare runt 19-20 men vi börjar med det här;

 

Blackpool - west ham 1a @ 2,41 - 200 dollar

Fulham - newcastle 1a @ 2.05 - 200 dollar

Blackburn - tottenham 1a @ 3.21 - 200 dollar

 

 

Kommer nog boka Bolton och/eller Liverpool ikväll också. (Boka = spela på att dom inte vinner för er som inte är jätteinsatta)

 

Heja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe tackar. (=

 

 

Underbart o höra om Modric för Bale är ju borta också sen tidigare och då brukar VDV få mindre ytor. Lite störande att jag la in Modric ist för Bale på mitt fantasylag bara (=

 

Blackburn gick ner lite i odds men inte alls mycket, tror det blir matchen vi railar ikväll på Viasat Sport.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...