Gå till innehåll

SAJT: Betfair.com


valterego

Recommended Posts

Nä, och det var det beskedet jag fick när jag ringde den svenspråkiga supporten också. Svenskspråkig kundtjänst via telefon är något som Betfair ska ha credd för. Inte för att det spelar någon större roll för mig om jag pratar med en svenne på Malta eller en fillippin men ändå .......

 

Dock vill jag med bestämdhet hävda att dom är något informationshandikappade då sånt som denna frågan avhandlade rimligen ska framgå tydligt på företagets webbsida.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men å vad trött man blir på alla jävla pokerbolag där det ena fan har sämre koll än det andra. Gjorde uttag nu i.a.f. och:

 

Uttag från ditt Betfair konto med bank transfer

€***.** har debiterats från ditt Betfair kont.

 

En avgift på €5.00 har lagts till för denna transaktion.

 

Vår bank skickar €***.** till din bank inom 24 timmar och transaktionen bör vara klar inom 3-5 bankdagar (om du inte valt en snabbare transaktion – endast tillgänglig i Storbritannien).

 

Din referens för transaktionen är ***********.

 

Ingen avgift huh? Men det är bra, då vet vi att man inte kan lita på vad kundtjänsten säger.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg dit sista inlägg nu. Verkar skumt. Har fått noll kronor i avgift för flera uttag i SEK till Nordea.

 

Gjorde du uttaget i euro? Kan vara det som är problemet. Gör det i SEK istället om det är till svenska konto.

 

Jo, men hur gör jag det om kontot är i €. Skitsamma, uttaget är redan gjort och 5€ är inte hela världen men det är jävligt irriterande när det är motsägelsefull info på siten och man därför ringer och frågar och får information som sedan visar sig vara felaktig. I.s.f. hade jag kunnat välja att använda någon annan metod.

 

Men men, det är knappast ditt fel :-D

 

Bara att vänta och se om siterep'en vaknar ur sin dvala 8-)

 

EDIT: Appropå siterep'en har h*n varit inne på forumet efter det att jag gjorde mitt första inlägg :?

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men hur gör jag det om kontot är i €. Skitsamma, uttaget är redan gjort och 5€ är inte hela världen men det är jävligt irriterande när det är motsägelsefull info på siten och man därför ringer och frågar och får information som sedan visar sig vara felaktig. I.s.f. hade jag kunnat välja att använda någon annan metod.

 

Men men, det är knappast ditt fel :-D

 

Bara att vänta och se om siterep'en vaknar ur sin dvala 8-)

 

EDIT: Appropå siterep'en har h*n varit inne på forumet efter det att jag gjorde mitt första inlägg :?

 

/#LOUDmouth#

 

Är ditt konto i Euro?

 

Vi tar ingen avgift om Betfairkontot & bankkontot är i svenska kronor.

 

Om Betfairkontot är i Euro, tar vi €5.

 

Vi tar avgift på 100-150 kr om kundens bankkonto är i ett land där Betfair inte har eget bankkonto (t.ex. Danmark). Vi har ett finskt SEB-konto, så där kostar det €5 i avgift.

 

Så de flesta svenska kunder betalar ingen avgift vid uttag; bara om de har EUR som valuta på Betfairkontot, så tar vi €5 i avgift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i vår $50 000 Raked Hands Frenzy kampanj där du kan vinna en del av den stora prissumman på $50 000 oavsett vilken insatsnivå du spelar på!

 

Så här går det till:

» Spelarna med flest rejkade händer på varje leaderboard under kampanjperioden vinner.

» Du tjänar 1 Raked Hand för varje cashgamehand i vilken du betalar rake (hur mycket rake du betalar i handen är irrelevant). Obs! att rake bara tas från potter där floppen visats, dvs efter att de första tre gemensamma korten delats ut.

 

Kampanjperiod: 25 februari - 16 mars.

 

Anmäl dig genom att klicka här!

 

För mer info klicka här!

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i vår $50 000 Raked Hands Frenzy kampanj där du kan vinna en del av den stora prissumman på $50 000 oavsett vilken insatsnivå du spelar på!

 

Så här går det till:

» Spelarna med flest rejkade händer på varje leaderboard under kampanjperioden vinner.

» Du tjänar 1 Raked Hand för varje cashgamehand i vilken du betalar rake (hur mycket rake du betalar i handen är irrelevant). Obs! att rake bara tas från potter där floppen visats, dvs efter att de första tre gemensamma korten delats ut.

 

Kampanjperiod: 25 februari - 16 mars.

 

Anmäl dig genom att klicka här!

 

För mer info klicka här!

 

Lycka till!

 

 

Kan ni inte göra så att detta även gäller SitNgo?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ditt konto i Euro?

 

Vi tar ingen avgift om Betfairkontot & bankkontot är i svenska kronor.

 

Om Betfairkontot är i Euro, tar vi €5.

 

Vi tar avgift på 100-150 kr om kundens bankkonto är i ett land där Betfair inte har eget bankkonto (t.ex. Danmark). Vi har ett finskt SEB-konto, så där kostar det €5 i avgift.

 

Så de flesta svenska kunder betalar ingen avgift vid uttag; bara om de har EUR som valuta på Betfairkontot, så tar vi €5 i avgift.

 

Ja mitt Betfairkonto är i € men du tycker inte att killen på kundtjänst borde talat om det? Då hade jag nämligen valt att ta ut till en nätplånbok! Jag är förövrigt ganska säker på att jag när jag öppnade mitt betfairkonto inte kunde välja valuta.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Uppenbarligen gäller ovanstående fortfarande en vecka senare. Jaja, bra att veta i.a.f. för era kunder innan dom kontaktar er.

 

/#LOUDmouth#

 

Beklagar att jag har dålig närvaro på pokerforum och att det är långt mellan mina svar.

 

Självklart är det inte bra om du fått felaktig information från vår kundsupport så ska det naturligtvis inte gå till. Det är trots allt levande människor som sitter där och dessvärre gör även de fel ibland men jag kan garantera dig att de inte gjort det med flit eller för att lura dig.

 

Jag tycker vi gör så här för att rätt ska vara rätt att du skickar ett PM till mig med ditt alias och användarnamn så ska jag se till att du får tillbaka €5 för uttaget. Jag vet att det inte är mkt pengar för dig men som sagt rätt ska vara rätt.

 

Mvh,

 

Patrik Landgren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinn din WSOP resa genom att spela på Betfair Poker!

 

Vi har dragit igång ett race på Betfair Poker som bara är tillgängligt för oss svenskar. Konceptet är enkelt. Alla som spelar ihop 10 000 player points till och med 6:e maj 2012 kommer att kvalificera för en online final där vi har adderat 10 st WSOP paket värderade till $4000 vardera.

 

Paketen inkluderar:

 

$1,000 Event 59 Buy-in

$1,500 Rese och fickpengar. Sätts in på ditt Betfairkonto.

$1,260 7 nätters boende på Palazzo (3:e juli – 10:e juli)

$240 Aktivitetsbudget (Du kommer att få välja mellan olika aktiviteter på plats)

 

Vad väntar du på in och kör. Bättre värde till Vegas och WSOP hittar du inte än på Betfair Poker. Du behöver inte anmäla dig utan alla svenskar är automatiskt med i racet se bara till att du har koll på din poängräkning och grinda på.

 

Förutom vår egna svenska väg till Las Vegas med 10 chanser att ta dig till WSOP så erbjuder vi ytterligare 28 möjligheter att ta dig till Las Vegas och WSOP:

 

TEAM BETFAIR - $200 000 WSOP TRIALS

 

Jag kommer själv vara på plats i Las Vegas och se till så att du inte kommer hem törstig :-)

 

LYCKA TILL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beklagar att jag har dålig närvaro på pokerforum och att det är långt mellan mina svar.

 

Självklart är det inte bra om du fått felaktig information från vår kundsupport så ska det naturligtvis inte gå till. Det är trots allt levande människor som sitter där och dessvärre gör även de fel ibland men jag kan garantera dig att de inte gjort det med flit eller för att lura dig.

 

Jag tycker vi gör så här för att rätt ska vara rätt att du skickar ett PM till mig med ditt alias och användarnamn så ska jag se till att du får tillbaka €5 för uttaget. Jag vet att det inte är mkt pengar för dig men som sagt rätt ska vara rätt.

 

Mvh,

 

Patrik Landgren

 

Nej, jag tror inte heller att supporten gav mig fel information med flit. Men det är förståss viktigt att man kan lita på det dom säger. Appropå närvaron här så är det väl bara att bli bättre? :mrgreen:

 

Men men, trevlig gest och jag har skickat PM!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Än är det inte för sent att vinna din WSOP resa genom att spela på Betfair Poker!

 

Vi har dragit igång ett race på Betfair Poker som bara är tillgängligt för oss svenskar. Konceptet är enkelt. Alla som spelar ihop 10 000 player points till och med 6:e maj 2012 kommer att kvalificera för en online final där vi har adderat 10 st WSOP paket värderade till $4000 vardera.

 

Paketen inkluderar:

 

$1,000 Event 59 Buy-in

$1,500 Rese och fickpengar. Sätts in på ditt Betfairkonto.

$1,260 7 nätters boende på Palazzo (3:e juli – 10:e juli)

$240 Aktivitetsbudget (Du kommer att få välja mellan olika aktiviteter på plats)

 

Vad väntar du på in och kör. Bättre värde till Vegas och WSOP hittar du inte än på Betfair Poker. Du behöver inte anmäla dig utan alla svenskar är automatiskt med i racet se bara till att du har koll på din poängräkning och grinda på.

 

Förutom vår egna svenska väg till Las Vegas med 10 chanser att ta dig till WSOP så erbjuder vi ytterligare 28 möjligheter att ta dig till Las Vegas och WSOP:

 

TEAM BETFAIR - $200 000 WSOP TRIALS

 

Jag kommer själv vara på plats i Las Vegas och se till så att du inte kommer hem törstig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...