Gå till innehåll

Italienska pokersidor


Opteron

Recommended Posts

Spelarna på Enet är så brutalt jävla dåliga att det kompenserar raken + 35% rb

 

Det är bra att dom gör det svårt för folk att få ut pengar/in = inte mkt grinders, lirar nl20 för tillfället och skulle säga att det max finns en spelare som vet lite om poker per bord iaf när jag spelat till skillnad från stars micro tables där det sitter 99% nittiga östeuropeer

 

Stämmer ganska bra.

Är också enet jag syfta på tidigare i tråden. Hade själv föremånen att av en slump träffa en manager för ett skin till enet förra sommarn, blev därmed tipsad av honom och lirar därför själv på enet.

Har hört precis som Deco skrev att det är svårt att få in pengar ifrån vissa håll. Spelar dock själv på ett seriöst skin där det inte alls varit några problem varken med insättningar eller uttag.

Är folk intresserade vilket skin det handlar om, skicka iväg PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stämmer ganska bra.

Är också enet jag syfta på tidigare i tråden. Hade själv föremånen att av en slump träffa en manager för ett skin till enet förra sommarn, blev därmed tipsad av honom och lirar därför själv på enet.

Har hört precis som Deco skrev att det är svårt att få in pengar ifrån vissa håll. Spelar dock själv på ett seriöst skin där det inte alls varit några problem varken med insättningar eller uttag.

Är folk intresserade vilket skin det handlar om, skicka iväg PM.

 

Japp!

 

Testade lite nl50, det är inte ovanligt att nästan hela bordet limpar in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer ganska bra.

Är också enet jag syfta på tidigare i tråden. Hade själv föremånen att av en slump träffa en manager för ett skin till enet förra sommarn, blev därmed tipsad av honom och lirar därför själv på enet.

Har hört precis som Deco skrev att det är svårt att få in pengar ifrån vissa håll. Spelar dock själv på ett seriöst skin där det inte alls varit några problem varken med insättningar eller uttag.

Är folk intresserade vilket skin det handlar om, skicka iväg PM.

 

Hade gärna velat ha lite mer info om enet =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som spelar på en italiensk sida nu?

Jag spelar själv på 2 stycken.

 

Skulle jättegärna vilja komma i kontakt med någon annan som lirar.

 

Vilket skin/nätverk du lirar på? Vilken rb? Vilket utbetalningssätt osv?

 

Pm:a mig gärna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som spelar på en italiensk sida nu?

Jag spelar själv på 2 stycken.

 

Skulle jättegärna vilja komma i kontakt med någon annan som lirar.

 

Vilket skin/nätverk du lirar på? Vilken rb? Vilket utbetalningssätt osv?

 

Pm:a mig gärna!

 

Lirar på Hardpoker club, har 35% rb nu min agent är min polaer så jag får allt :P + om alla hans spelare rakar 1-2k euro per månad så är det 40% rb.

 

40% RB + alla fiskar på detta nätverk är det som att stjäla godis från ett invalid barn utan armar och ben.

 

 

cashout gör jag till MB genom agenten tar typ 2-3 dar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar på Hardpoker club, har 35% rb nu min agent är min polaer så jag får allt :P + om alla hans spelare rakar 1-2k euro per månad så är det 40% rb.

 

40% RB + alla fiskar på detta nätverk är det som att stjäla godis från ett invalid barn utan armar och ben.

 

 

cashout gör jag till MB genom agenten tar typ 2-3 dar

 

Jag tänker då aldrig sätta min fot på hardpoker club igen och rekommenderar ingen annan att göra de heller för den delen. Haft problem med både uttag och rb bara få någon månad sedan.

Visst finns där en del värde och snabba pengar att göra, men ogillar starkt systemet med agenter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Jag tänker då aldrig sätta min fot på hardpoker club igen och rekommenderar ingen annan att göra de heller för den delen. Haft problem med både uttag och rb bara få någon månad sedan.

Visst finns där en del värde och snabba pengar att göra, men ogillar starkt systemet med agenter.

 

Givetvis finns det både för-/nackdelar med systemet med "agenter", man kan ju i princip likna det vid en affiliate. Sen att spela under en agent man inte litar på eller inte ens känner kan inte leda till annat än misslyckande.

 

Vad som är säkert är dock att det finns bra värde att hämta på Enet (och andra italienska pokersajter) och det finns även duktiga och pålitliga agenter, både italienska såsom svenska.

 

Sen angående uttag/insättningar så finns det sajter som du inte behöver göra insättningar/uttag via agenterna utan direkt via skinnet. Detta underlättar ju självklart och snabbar upp hela processen..

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Grejen är att det inte är tillåtet.

 

Blir du upptäckt, så är det bara att säga hejdå till din deg på kontot. Oftast är det "någon som känner någon", som är agent. Agenten hjälper till med att fixa kontot etc etc.

 

Oftast är det ingen RB att jubla över.

 

Värt det?

 

Nix. Väljer hellre att sova om nätterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer bra de som Depp skrev.

Anledningen varöfr det finns agenter är givetvis att det inte är tillåtet att spela på Enet som skandinav.

 

Finns dock utantag ifrån detta. Har själv kontakt med en italiensk sajt, där jag spelat nu i 1 år, som är kopplad till enet och andra italienska nätverk där det är helt tillåtet att spela som skandinav.

 

Detta betyder inga agenter, falska identiteter osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oftast är det ingen RB att jubla över..

 

.....Och i ENETs fall inte att förglömma sitens egna argument varför man ska välja just dem.

Nedan copy-paste av himmelskt välskriven engelska:

 

 

 

"Why ENET?

 

High rake structure : We charge 6% from every pot maximum 5 euro without any distinction on the basis of the number of players. This mean that our business model generate usually double profit compared with the other online poker network "

 

Och dessutom:

 

"To support the growth of your business is important to have available experience gained over the years. We have accumulated an invaluable insight into environment of the game of poker.

 

The absence of a policy of defending the Player can be devastating. Forms of control and fight the "SHARK", the exclusion of players coming from some nations, it's a keys policy for the success of your project.

 

No Rakeback, we don't allow any type of rake to the players in order to avoid regular and shark

Protection from the shark, we don't allow Scandinavian players to deposit

Limit on the withdraw: when the players deposit with payment system we allow maximu 2k for month of withdraw

"

 

 

http://www.enetpoker.biz/index.php?option=com_content&view=article&id=86&Itemid=119〈=en

 

Lockande va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis testade nätverket och han klarade inte av klienten så han försökte casha ut.

Det var tydligen inte det lättaste att ha o göra me italiensk support...men han fick ut pengarna tillslut iaf, tror det tog ett par månader.

Dessutom tyckte han värdet va bättre på ongame där han spela innan ( nl100 )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis testade nätverket och han klarade inte av klienten så han försökte casha ut.

Det var tydligen inte det lättaste att ha o göra me italiensk support...men han fick ut pengarna tillslut iaf, tror det tog ett par månader.

Dessutom tyckte han värdet va bättre på ongame där han spela innan ( nl100 )

 

Som tidigare nämnts så finns det bättre och sämre skins att välja bland på Enet, vissa erbjuder rakeback, vissa inte o.s.v. Sen har vissa skins cashoutlimits också medans vissa inte har detta.

 

Sen angående om det är bättre värde än andra nätverk får man väl själv skaffa en åsikt om, vissa gillar ju inte att bli tiltad av italienare som får in degen med 3 outs och drar ut gång på gång :-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som tidigare nämnts så finns det bättre och sämre skins att välja bland på Enet, vissa erbjuder rakeback, vissa inte o.s.v. Sen har vissa skins cashoutlimits också medans vissa inte har detta.

 

Sen angående om det är bättre värde än andra nätverk får man väl själv skaffa en åsikt om, vissa gillar ju inte att bli tiltad av italienare som får in degen med 3 outs och drar ut gång på gång :-).

 

Du har säker rätt i att det finns mer/mindre pålitliga skins, berättar bara som min kompis tyckte / att i stort sett allt var skit med nätverket.

Nu kanske det är jag som är lite skeptisk men har alltid varit det till mindre sidor och nätverk. Som en tidigare skrev; jag sover hellre om nätterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Japp B.la Hardpokerclub och pokervenus!

 

Hur fiskigt som helst, var nyss på ett nl20 table alla limpade typ, synar ner med va skit som helst så nice site :D

 

(lirar på hardpokerclub, har en polare som e agent där från italien.)

 

Spelarna på Enet är så brutalt jävla dåliga att det kompenserar raken + 35% rb

 

Det är bra att dom gör det svårt för folk att få ut pengar/in = inte mkt grinders, lirar nl20 för tillfället och skulle säga att det max finns en spelare som vet lite om poker per bord iaf när jag spelat till skillnad från stars micro tables där det sitter 99% nittiga östeuropeer

 

Japp!

 

Testade lite nl50, det är inte ovanligt att nästan hela bordet limpar in

 

Lirar på Hardpoker club, har 35% rb nu min agent är min polaer så jag får allt :P + om alla hans spelare rakar 1-2k euro per månad så är det 40% rb.

 

40% RB + alla fiskar på detta nätverk är det som att stjäla godis från ett invalid barn utan armar och ben.

 

 

cashout gör jag till MB genom agenten tar typ 2-3 dar

 

 

Helt sinnessjukt hur du kan spela NL20 om det är sånt cpinvalidmongomegavärde på siten.

 

Vill gärna höra en väldigt bra anledning hur det kommer sig att du harvar megamicro mtp cpinvalidmongomegavärde?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...