Gå till innehåll

Siter utan Tracker eller Manager?


STO

Recommended Posts

Hej!

 

Vilka pokerrum finns det nu där dessa spelförstörande verktyg inte fungerar?

 

Cake fungerar ju inte programmen då man kan byta nick ofta. :-)

Finns det några fler ställen där man kan njuta av spelet utan att alla skall ha massa siffror på en?

 

Mycket tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela på samma sida som någon polare med motsatta siffror och skifta ofta användare med honom, då blir ju medelvärdena helt fel... Är nog inte tillåtet men borde vara det, skrik inte ut det så märker ingen det.

 

Eller så märker sajten det och bannar båda och tar deras pengar:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så märker sajten det och bannar båda och tar deras pengar:-)

 

Gör man det snyggt så märker inte sajten det och spelar man på en något sånär seriös site så kan de aldrig ta ens pengar om det inte kan bevisas att man brutit mot lagen. Själv rekomenderar jag SvS som även har lägst rake... För att göra det snyggt så ska man tänka på vilka ip-nummer man loggar in från och vilka tider, inte bra att logga in från ip-nummer som ligger 10 mil ifrån varrandra med 2 min mellanrum tex. Dessutom borde man väl kunna köra proxyserver så behöver man inte tänka på det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör man det snyggt så märker inte sajten det och spelar man på en något sånär seriös site så kan de aldrig ta ens pengar om det inte kan bevisas att man brutit mot lagen.

 

Det är väl inte lagen (vems lag det nu skulle vara) som reglerar i det här fallet? Det är väl snarare om man bryter mot avtalet som spelar roll? Jag tror de kan upptäcka mer än man tror men har de ingen anledning att kolla upp en så kommer man väl undan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl inte lagen (vems lag det nu skulle vara) som reglerar i det här fallet? Det är väl snarare om man bryter mot avtalet som spelar roll? Jag tror de kan upptäcka mer än man tror men har de ingen anledning att kolla upp en så kommer man väl undan.

 

De kan inte upptäcka mer än man tror om du iallafall har lite koll på datorer... Jag lovar att de inte kan aktivera din webcam för att se vem som sitter bakom spakarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De kan inte upptäcka mer än man tror om du iallafall har lite koll på datorer... Jag lovar att de inte kan aktivera din webcam för att se vem som sitter bakom spakarna.

 

Självklart inte. Det är olagligt. Jag menar inte bara datortekniska detaljer. Jag menar att de förmodligen har andra sätt att hitta avvikelser på. Men det blir som du säger väldigt svårt att bevisa något om man inte klantar sig.

 

Men man ska ändå vara på det klara med att man bryter mot reglerna och att pengarna kan konfiskeras av siten om man upptäcks. Anser de att man har fuskat är man toast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...