Gå till innehåll

Första turneringssegern! Wohoooo!


Veldrin

Recommended Posts

180-manna är ingen riktig turnering. ;-)

 

????

 

hur många har du själv spelat och vunnit ? bevis tack !!!

 

BDW Mycket stort grattz

 

Kommer själv ihåg min första sng vinst 10 manna $10 på expekt

sjukt skön känsla , trodde jag var proffs då.

Vann sedan en $10 mtt med $1800 i första pris

men jag har aldrig vunnit en 180 manna på stars...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för brags, kanske?

Efter att jag hade spelat Texas Holdem i två dagar (år 2003) blev jag tvåa i en turre med 662 deltagare. I maj månad 2005 vann jag 5 MTT's. Det var 2 st 2500 spelare, en med 2501 spelare och två st med 3500 spelare. Plus att jag blev tvåa i en turre med +6K spelare.

En annan gång, minns inte när (kanske 2005-2006), spelade jag tre stycken 150 spelares STT's på raken, vann dom första två, blev tvåa i den tredje.

Blev också tolva i en turnering med 8012 deltagare strax efter.

En gång låg jag på 19:e plats (8-9000 spelare) och var nära att busta (18 betalda), då sa jag i chatten att jag hade bustat 19:e igår, ingen trodde på mej, jag lyckades komma på 17:e plats den gången.

Men det var då det.

(Alla dessa var ju Freerolls, men det var häftigt på den tiden)

Annars ETT STORT GRATTIS TILL OP (TS), jag är verkligen avundsjuk på dej,

varför började inte jag också på den nivån?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

STT = single table tournament. Jävlar vilka stora bord dom måste haft på den tiden:shock:

Jag "visste" , eller åtminstone hade på känn, att nånting var fel. Jag tittade flera gånger på vad jag hade skrivit. STT var det uttrycket jag stirrade på, men kunde inte komma på vad som var felet; SnG, STT...ja... Multi Table SnG var det ju.

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag skrev fel. (Det är ju helg, man har en del whiskey under västen):mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för brags, kanske?

Efter att jag hade spelat Texas Holdem i två dagar (år 2003) blev jag tvåa i en turre med 662 deltagare. I maj månad 2005 vann jag 5 MTT's. Det var 2 st 2500 spelare, en med 2501 spelare och två st med 3500 spelare. Plus att jag blev tvåa i en turre med +6K spelare.

En annan gång, minns inte när (kanske 2005-2006), spelade jag tre stycken 150 spelares STT's på raken, vann dom första två, blev tvåa i den tredje.

Blev också tolva i en turnering med 8012 deltagare strax efter.

En gång låg jag på 19:e plats (8-9000 spelare) och var nära att busta (18 betalda), då sa jag i chatten att jag hade bustat 19:e igår, ingen trodde på mej, jag lyckades komma på 17:e plats den gången.

Men det var då det.

(Alla dessa var ju Freerolls, men det var häftigt på den tiden)

Annars ETT STORT GRATTIS TILL OP (TS), jag är verkligen avundsjuk på dej,

varför började inte jag också på den nivån?!

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...