Gå till innehåll

WSOP 2005: MrFroggyX till WSOP, here I come!


MrFroggyX

Recommended Posts

Jättegrattis, vi kanske syns i vegas ?

 

Japp de lär vi göra! 8-)

Jag åker till New York på Torsdag och tar sedan något inrikes flyg till Vegas.. Åker inte hem fören den 25 Augusti.. Så jag har gott om tid att utforska Vegas och lira massa poker.. :D

Har lite funderingar på att hyra en bil i början av August och köra upp till New York istället för att flyga.. De är ju lika bra och passa på och se lite mer av USA när man är där!

 

Någon som vet om de går att hyra en bil för enkel väg från Vegas till NY? Någon som vill följa med? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jättegrattis, vi kanske syns i vegas ?

 

Japp de lär vi göra! 8-)

Jag åker till New York på Torsdag och tar sedan något inrikes flyg till Vegas.. Åker inte hem fören den 25 Augusti.. Så jag har gott om tid att utforska Vegas och lira massa poker.. :D

Har lite funderingar på att hyra en bil i början av August och köra upp till New York istället för att flyga.. De är ju lika bra och passa på och se lite mer av USA när man är där!

 

Någon som vet om de går att hyra en bil för enkel väg från Vegas till NY? Någon som vill följa med? :D

 

Jag och en kompis har hyrt bil för enkel väg från LV i början på Aug men inte till NY utan Los Angeles, så det ska nog gå. Dock får man betala $100 extra för att lämna den i annan stad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej hej.. Bara en jatte snabb uppdatering:

Jag lirar pa dag tre.. Dvs imorgon, Lordag. Sa jag haller pa och laddar for fullt!

 

Hinner inte skriva nagot mera nu.. Men kommer med en utforlig rapport efter jag har vunnit eller blivit utslagen ur turneringen.. Forhoppningsviss det forstnamnda.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Nu har jag lirat poker i 15 timmar i strack.. Fran 11:00 till 02:35.. Phu.. Jag overlevde forsta dagen.. Har cirka 19,500+ marker (Man borjar med 10,000) och vi ar drygt 1800 kvar av dom 6000. Runt 500+ far prispengar och alla som kommer till finalbordet (9 stycken) far minst en miljon dollar och vinnaren far 7,5 miljoner dollar... Ojoj mycket pengar..

 

Har inte riktigt bestammt mig for om jag ska spela aggresivt och forsoka bygga upp en stor stack sa jag kan sikta pa finalbordet eller om jag ska ta de lite lugnare och forsoka komma in i pengarna. Det som ar bra ar att dom flesta kommer spela valdigt tight for att komma in i pengarna sa man kan nog stjala en hel del morkar.. Men jag far val se vad jag hammnar pa for bord innan jag bestammer mig for nagon "slutgiltig" plan.. :)

 

Nu ska jag forsoka sova.. Men de kommer nog bli svart.. Formodligen kommer det bara snurra kort i huvudet! :( Vi borjar redan klockan 12:00 imron sa de blir inte sa manga timmars somn..

 

Over and out.

/Froggy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja Froggy!

 

 

skicka mail oxo, har ju varit helt uppåt väggarna när jag itne fått reda på något, kollat genom alla jävla listor jag hittat utan att se något om dig.

 

du måste ha en 30k efter dag1 iaf, annars får du ju stryk av markoolio ;P

 

Tja Polarn.. Jag har skickat till polisbils addrssen.. polisbil@hot####.com

Funkar den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Nu har jag lirat poker i 15 timmar i strack.. Fran 11:00 till 02:35.. Phu.. Jag overlevde forsta dagen.. Har cirka 19,500+ marker (Man borjar med 10,000) och vi ar drygt 1800 kvar av dom 6000. Runt 500+ far prispengar och alla som kommer till finalbordet (9 stycken) far minst en miljon dollar och vinnaren far 7,5 miljoner dollar... Ojoj mycket pengar..

 

Har inte riktigt bestammt mig for om jag ska spela aggresivt och forsoka bygga upp en stor stack sa jag kan sikta pa finalbordet eller om jag ska ta de lite lugnare och forsoka komma in i pengarna. Det som ar bra ar att dom flesta kommer spela valdigt tight for att komma in i pengarna sa man kan nog stjala en hel del morkar.. Men jag far val se vad jag hammnar pa for bord innan jag bestammer mig for nagon "slutgiltig" plan.. :)

 

Nu ska jag forsoka sova.. Men de kommer nog bli svart.. Formodligen kommer det bara snurra kort i huvudet! :( Vi borjar redan klockan 12:00 imron sa de blir inte sa manga timmars somn..

 

Over and out.

/Froggy.

 

Det blev en lång dag för dig....

Härligt att du är vidare till dag 2.... nu är det bara att sikta mot toppen...

Think big think final tabel...... :lol:

Kör så det ryker!!!!!!

 

8-) ......Play the Game...... 8-)

 

Lucky_Kicker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Jag ar ute :(

Akte nar vi var runt 900-1000 pesoner kvar.. Nu kanns de lite tungt.. Var ju ganska nara att komma in i prispengarna.. Men men.. Easy come easy gone..

Nu ska jag sova LANGE! Ar helt slut.

 

Har ocksa kommit pa att jag inte gillar pokerturneringar.. Det var kul den forsta dagen, da hade alla mycket marker och man kunde spela riktig poker, som i ett cash game(vilket ar det jag brukar lira). Men nar andra dagen borjade hade dom flesta ganska lite marker, vilket leder till att dom flesta lirar ett all-in eller fold spel. Blir ju ett valdigt trakigt spel.. Urk..

 

Jaja.. Nu ska jag sova.. Over and out.

/Froggy.

 

Ps. Tack for alla gratulationer.. Det gick inte denna gangen.. Men nasta gang kanske 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...