Gå till innehåll

SAJT: Poker770.com


Partneransvarig

Recommended Posts

Gammal sida. Har för mig det var 05 eller 06 som jag fick gratispengar därifrån. $7.7

 

Inget minne av att jag satt in eller tagit ut deg därifrån så kan inte uttala mig om det.

 

Nu står det iofs i titeln: "POKER 770 - 50 € GRATIS OHNE EINZAHLUNG FÜR ALLE NEUEN POKERSPIELER" - om man googlar med tyska google.

 

aboutus står det:

Poker770 - Le numero 1 des clubs de poker Francais !

Description

 

Le site Francophone de Poker770 - Jouez pour le fun ou pour de vrai sur le plus grand site de poker 100% Francais.

Möjligt att jag förväxlat det med en annan sajt men jag är säker på att det var ipoker och poker77x nånting.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla!!

 

Vad roligt att ni har hittat hit till oss på pokerforum och vi kommer innom kort att lägga upp erbjudanden för FD bonus och vilka andra promotions vi kör nu.

 

Har ni några frågor så skriv dom i tråden och så svarar vi så fort vi kan.

 

Till jappen68 så skriv gärna förslag på förbättringar men ta det även med supporten.

 

För mer information om oss besök hemsidan här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Då var det dags!

 

Här kommer det ett erbjudande till er här på poker.se/pokerforum och det är för 100% FD.

 

Erbjudande till 100%FD med €50 gratis utan deposit. Om du gör din första deposit så får du 4 biljetter/Inbjudningar till 770$ freerolls för den månaden.

 

Vi har även satt upp en bonus kod för denna kampanj: PSE

 

För mer information om erbjudandet klicka här! (Läs igenom terms and conditions)

 

Direkt Download

 

Lycka till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Glad Påsk erbjudande

 

Vi vill passa på att önska alla en Glad Påsk och med det så har vi ett kanon erbjudande till er här på pokerforum och poker.se där du som ny medlem får 7,70+10 dollar helt gratis och det krävs ingen insättning.

 

För att ta del av detta erbjudande så registrerar ni bara ett konto hos oss och sedan skickar ett mail med bonuskoden PSE till oss så kommer du att få detta trevliga erbjudande.

 

För mer information om detta besök oss här.

 

Lycka till och ha en trevlig Påsk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...
Glad Påsk erbjudande

 

Vi vill passa på att önska alla en Glad Påsk och med det så har vi ett kanon erbjudande till er här på pokerforum och poker.se där du som ny medlem får 7,70+10 dollar helt gratis och det krävs ingen insättning.

 

För att ta del av detta erbjudande så registrerar ni bara ett konto hos oss och sedan skickar ett mail med bonuskoden PSE till oss så kommer du att få detta trevliga erbjudande.

 

För mer information om detta besök oss här.

 

Lycka till och ha en trevlig Påsk.

 

Kan inte skicka PM. Jag lirar HUSNGs $200-1k och rejkar typ 5k i månaden. Vill byta från expekt nu när de helt förstört sitt VIP program. Har lite frågor, skicka gärna PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Zeyt83

 

Ja vi är skettefria för svenska spelare.

 

Lycka till med spelandet

 

Nu ska det bli intressant, på vilket sätt anser ni er vara skattefria för svenska spelare?

 

The Company

5.1 Mandarin Gaming NV, a commercial international corporation, owns all permits and licenses required to run an online poker site. Poker770 is entirely governed by the laws of Curaçao, the Dutch Antilles, and has an absolute right to offer, by means of a software, online poker games under the name of Poker770.

 

Corporate name

5.2 The corporation, Chicoutimi Management Limited, owns and entirely operates the poker http://www.Poker770.com/ ((hereafter reffered to as ' Poker770'). The corporation Chicoutimi Management Limited is situated at the following address : Diagorou4, Kermia Building, Flat/Office 103, P.C. 1097, Nicosia, Cyprus.Chicoutimi Management Limited is a subsidiary of Mandarin Gaming NV PO Box 4920, Curaçao, Dutch Antilles. The customers of Poker770 Can identify each transaction done on our website since our name is mentioned on the bank statement under on the following three Mandarin 770, Aquapay London or Lafayette.

 

Är det med moderbolaget eller dotterbolaget som spelarna gör affärer?

Us,We

 

Mandarin Gaming NV

 

Internet Site

 

http://www.Poker770.com/ and all other sites connected to it and accessible through links or other access paths.

Terms & Conditions pekar på att det är det skattepliktiga moderbolaget.

 

Ergo, vänligen bevisa för oss spelare att ni är skattefria, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker770

Officiell Sajtrepresentant

 

Senaste aktivitet: 2011-04-27 10:57

Don't hold your breaths.

 

Dessutom kanske h*n har rätt:

Hej Zeyt83

 

Ja vi är skettefria för svenska spelare.

 

Lycka till med spelandet

Lagstiftningen kring skett torde ännu vara i sin linda, så det är svårt att påföra skett hur som helst.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Sjuk bump 1½ år senare, men ser med lite intresse att sajtreppen inte hunnit besvara min skattefråga än. Han har väl haft fullt upp att inte betala sina underleverantörers fakturor.

 

För övrigt har SkV sedan sist kommit med en lista över en del skattepliktiga och skattefria sajter

http://www.skatteverket.se/privat/skatter/arbeteinkomst/internationellt/inkomsteriutlandet/pokervinster/klassificeringavpokersidor.4.133ff59513d6f9ee2eb5471.html

 

Poker770 är inte upptagen på vare sig skattepliktiga eller skattefria listan. Den intresserade läsaren bör göra en ordentlig egen bedömning av situationen.

 

Om jag var er skulle jag hålla mig borta från poker770, just saying... Vill man spela just på iPokernätet så finns det många andra, seriösa, alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...