Gå till innehåll

Sajt: Europoker.com - Home of European Poker


Partneransvarig

Recommended Posts

FTP5000 bonusen är inte lätt att klara av men då den släpps i 10% block så går det ju att köra på så mycket man hinner under de 45 dagarna man har på sig.

 

5000 * 8 = 40 000PP måste man klara av.

 

Bästa sättet och klara av bonusar på Ongame är SnG.

 

En 100+8 ger då 40 poäng så du måste spela 1000 sådana på 45 dagar eller ca 22 per dag. Med 3 set av 8 Sng samtidigt så tar det ca 3 timmar per dag i 45 dagar att klara av bonusen. Jag är inte säker på att det alltid går att få ihop så många SnG på den nivån.

 

Så du behöver ägna mycket tid åt poker för att klara av bonusen.

 

 

Poängen är, som du skrev, att man inte behöver cleara hela bonusen, utan man kan cleara så många delar man känner att du orkar. Hur man än vrider och vänder på det är det ett riktigt bra bonuserbjudande, och $5k för 3h om dagen i 45 dagar är ju inte helt fel ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Ligger pokerklienten nere? har laddat hem filen, men när jag ska öppna klienten kommer info om en uppdatering som börjar tanka. Efter någon minut bara stängs rutan, och programmet öppnas inte :cry:

 

Nopes, klienten är uppe och fungerar fint. Dock låter det som att du har problem med själva updaten, vilket folk har lite då och då med ongame.

 

Jag hade testat att avinstallera och sedan installera om. Glöm inte att spara notesen som du bör hitta antingen i appdata (där dina HHs hamnar) eller i program-mappen som du installerade i. Kommer inte ihåg vilken på rak arm, men det är filen som heter playernotes.xxx du vill åt iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nopes, klienten är uppe och fungerar fint. Dock låter det som att du har problem med själva updaten, vilket folk har lite då och då med ongame.

 

Jag hade testat att avinstallera och sedan installera om. Glöm inte att spara notesen som du bör hitta antingen i appdata (där dina HHs hamnar) eller i program-mappen som du installerade i. Kommer inte ihåg vilken på rak arm, men det är filen som heter playernotes.xxx du vill åt iaf.

 

Ok, jag får testa det. Tack! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...