Gå till innehåll

PS home game for PF


Scaniac

Recommended Posts

  • Svars 150
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Antar att det bara är klubbens manager som kan lägga upp turneringar, eller så har jag bara missat helt hur man gör? Vore schyst om någon som har bättre koll än mig slänga upp en turnering.

Hej hej!

 

Det är inte bara klubb-managern som kan lägga upp spel fast även utvalda medlemmar med administratörsbehörighet. Klubb-managern kan bevilja administrativa rättigheter till en medlem.

 

Detta gör det möjligt för utvalda medlemmar att schemalägga kontantspel och turneringar, men de kommer inte ha kunna ha andra privilegier som klubbens manager har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det finns plats vill jag gärna haka på.

 

det har uppstått ett problem kära pfare :(

max taket för home game beta version är tydligen 50 medlemmar och jag kan inget göra..

har mailat supporten och dom vägrar ge fler utrymme nu under betan

 

verkar inte som det funkar för tillfället

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer att starta en ny tråd för klubben, jag kommer att göra mitt bästa för att den ska bli seriös med återkoppling i tråden och ett rankingsystem och roliga turneringar.

 

som jag tidigare skrivit:

 

Du är inbjuden att gå med i min privata pokerklubb för Home Games online.

 

- Om du inte redan har den, ladda ner PokerStars gratis programvara från http://www.pokerstars.com

- Öppna huvudlobbyn och klicka på fliken Home Games tab

- Klicka på knappen 'Gå med i en pokerklubb'

- Fyll i klubbens ID-nummer: 168001

- Fyll i min inbjudningskod: microstakes

 

Klart! När jag har godkänt din medlemsansökan, är vi redo att börja spela Home Games online tillsammans.

 

Om du vill veta mer, gå till http://www.pokerstars.com/homegames

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ju ingen bra action turnering i söndag (1 reggad). Ska vi försöka styra upp en ny turre till torsdag kväll och köra den samtidigt med pokerstars medlemsturnering då jag antar att några kommer lira den. dvs "27/1 Pokerstars medlemsturnering med 40 biljetter till Turbo Takedown i potten! Datum: 27th 21.00 EET"

 

Ska vi sikta på en nlhe 5 dollars freezeout som startar samma tid? Hoppas vi kan bli några stycken denna gång istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...