Gå till innehåll

SAJT: RedKings - Gratis $10.000 FishMarket för nya insättare!


Partneransvarig

Recommended Posts

Har du några nära vänner som du snackar med typ minst en gång i veckan som är god för mindre än en miljon?

Japp, två stycken.

 

Måste vara två jävligt sköna personligheter :) Kommer ihåg att senast jag ställde wellfrågor till dig gick det åt helvete men prövar igen, följer du NBA? Isf vilka håller du på, några profiler du uppskattar mer osv? En rough estimate på antal sexpartners?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Största onlinepotten, vunnen samt förlorad?

Skottade 25-50 NL för förrsta och sista gången för längesen och fick in typ 9k med topset mot mellanset och blev enoutad. Har dock torskat ett par 20k plus potter men då har det i princip alltid varit delade pengar

 

Bästa turneringsspelaren du mött?

Svårt att säga, finns så många som är bra. Antonius är jobbig att spela mot iaf. Bara spelat en nivå (60 min) med Phil Ivey lifetime men han sägs ju vara bra iaf. En outsider som är riktigt riktigt bra på livepoker: George Danzer

 

Bästa onlinespelaren du mött?

TexasLimitKing 8-)

 

Vem är årets (2010) forumit här på pf enligt dig och varför?

Padrinos är intressant att läsa om iaf :)

 

Vilken dagbok läser du helst här inne?

Min egen.

 

Får du ligga mycket?

Oftast inte men just nu ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste vara två jävligt sköna personligheter :) Kommer ihåg att senast jag ställde wellfrågor till dig gick det åt helvete men prövar igen, följer du NBA? Isf vilka håller du på, några profiler du uppskattar mer osv? En rough estimate på antal sexpartners?

 

Har ett svagt minne av att jag tyckte du ställde lite konstiga frågor och att jag kanske var lite onödigt hård mot dig. Men det var ju innan jag visste att du var cool, så nu är det chill :)

 

Gillar basket faktiskt men tittar sällan, förmodligen pga att det sänds så sent och att jag aldrig riktigt blivit insatt i det. Kollade ett par av finalmatcherna förra säsongen vet jag iaf. Kobe Bryant va ju sick länge vet jag och när jag kollade några matcher med han så ägde han sönder varje gång så får väl säga honom. Sen så är ju Michael Jordan vad Maradona är för fotbollen, den överlägset bästa genom tiderna hands down.

 

Legat med alldeles för få för att skriva det här så lika bra att hålla det hemligt så kommer dom flesta ändå tro att det är fler :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

Rätt lätt val med tanke på att det ena var en gammal kärring som inte ens ville prata utan bara ville ha sex, teven och eury varade inte länge och verkade inte ens kul. Rätt close mellan att kröka ner sig varje dag eller få en smarrig trerätters varje lördag men jag är inte så stort fan av att vara full och jag älskar mat så det får bli trerätters istället.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff? - Ingen åsikt

* För eller emot aktiv dödshjälp? - För all fri vilja (tror jag)

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad? - Kollar på min sons debut i Serie A

* Blondiner eller brunetter? - Brunetter

* Stora starköl eller groggar? - Förut alltid groggar, nuförtiden mera öl.

* Favvofilm? - Heat är tung förutom standard Shawshank och Gudfadern

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems? - Nope

* Nånsin hånglat med en kille? - Nope

* Vad heter du på riktigt i förnamn? - Ramzi

* Största MTT-klonken? - IPT San Remo 2009

* Bäst / sämst med pf.nu? - Stort forum med mkt folk så det finns alltid något för alla / Jag kan sällan prata i klartext eftersom det är så många som läser

* Coca-cola eller Ramlösa? - Hatar bubbelvatten

* Big Mac eller Whopper? - Whopper. Donken har trötta svettiga hamburgare.

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg? - AK 50 ggr men 99 om det vore en gång.

* Vilken mobiltelefon har du nu? - En tattig Ericsson mobil jag köpte på flygplatsen. Den jag hade innan var solid: Nokia E71 Business Phone 8-)

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du? - Nej

* Vem är mest överskattad på pf? - Ingen aning

* Vem är mest underskattad på pf? - Ingen aning

* Hur många på pf känner du irl? - Omformulerar frågan. Hur många av mina kompisar har PF-konto: ca 5. Hur många på PF är jag polare med om vi skulle ses live eller jiddrar med på msn nån gång ibland: 30-40

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf? Jag vet en som tjänat ca 50 mille kanske och antar att han har PF konto med typ under 20 posts så jag vet inte riktigt vad jag ska svara.

* Vem ljuger mest på pf? punx_punx

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka, ulaf, antesvante, niklasvegas, mona sahlin, mig, Emilio15 eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)? - Ingen aning men nästan garanterat Mona Sahlin

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja? - Säkert men jag vet inte vem

* Vilken eller vilka moderatorer på pf anser du gör ett dåligt jobb? - Ingen aning

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså) förmodligen

* Hur mycket har du tjänat på pokern? - Hemligt antal miljoner

* Hur mycket har du förlorat på pokern? - ?

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen? - Nja, jag ligger nog precis där omkring 90 strecket

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja? - Padrinos aka "Tramadolfest" kanske, han skulle kanske inte bli så arg

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc? Motivera!! - Jag tror inte något av dom alternativen är levande saker som kan födas?

 

Kan du/förstår du finska? Kan typ 10 ord kanske och förstår väl standardfraser men inget utöver det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Topp 3 clubarna? Dom 3 där jag haft roligast är iaf Tao, Palais och LAX

 

*Topp 3 städer? Cannes, Paris, Lund?

 

*Topp 3 hotellen? The Mayfair, Royal Hotel Latvia och Hilton Arc de Triomph

 

*Bästa och/eller trevligaste liveturnering? Partouche Main event Cannes

 

*Pokermål 2011? Vinna så mkt som möjligt när jag spelar

 

*Irlmål 2011? Skaffa körkort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket pengar skulle för dig vara livsförändrande?

När kommer din bok?

 

Skulle väl vara en summa som gör att jag i princip blir ekonomiskt oberoende, typ 15 Miljoner?

 

Boken kommer nog aldrig. Kommer den så är det nog inte inom 3 år iaf. Men man vet aldrig, om jag får ett bra erbjudande så :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att vi avslutar Wellen här eftersom vi glidit in på lördag förmiddag och jag får tacka för mig så mkt. Jag återfinns som vanligt alltid i min Dagbok annars så det är bara dyka in där om ni känner er ensamma och behöver lite sällskap. Peace out och hejja Green Bay Packers på Söndag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största onlinepotten, vunnen samt förlorad?

Skottade 25-50 NL för förrsta och sista gången för längesen och fick in typ 9k med topset mot mellanset och blev enoutad. Har dock torskat ett par 20k plus potter men då har det i princip alltid varit delade pengar.

 

 

Tror du fick svar på din fråga där Gretko.

 

Mvh järnvägsfågel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Stort tack till Ramzi för att ha gjort wellen och hoppas att alla fick sina svar dem ville ha. Idag är sista chansen att vinna ditt GSOP Live Bukarest paket och bli en av de ~ 300 spelare som vill ta hem ca. €70.000 i första pris!

 

Buy-in direkt för $320 eller vinn din plats från Super soft dagliga sub-satelliter - från endast $5+0,5!

 

Om du inte redan har ett RedKings konto, klicka här för att öppna ett!

 

Vänliga Hälsningar,

Fredrik

Team RedKings

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad motiverar dig till att spela poker?

Älskar du ditt liv? Skulle du vilja ändra något i det?

Tänker du alltid på poker?

Har du något knep som gör att du inte tiltar? ( alt. något du gör när du tiltar för att lugna dig)

Älskar du pokerstove?

Varför är du bra på poker?

Hur har du utvecklat ditt spel? hemsidor som cardrunner osv, polare, analyserat, "spelat dig fram"?

Tror du poker kommer dö då motståndet blir för bra?

Vad ska du göra efter du har tröttat på poker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Points per Day 13 har varit igång i en vecka nu, men eftersom du tävlar mot dig själv, finns det fortfarande gott om tid att hoppa in!

 

Som en extra PPD13 kommer vi varje torsdag att ge alla turneringsspelare en chans att komma ett steg närmare GSOP Live Sevilla - TOP-3 turneringsspelare i turnerings torsdagar vinner en $ 320 OnLive Final biljett!

 

Vänliga Hälsningar,

Fredrik

Team RedKings

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Är du trött på uttråkande, långa poäng race? Registrera dig till Points per Day 13 och du kommer också att delta i vår $5.000 3-dagars poäng race! Den första tävlingen kommer att köras 1-3/2 - 2011. Tvivlar på att du hittar lättare pengar någonstans?

 

Vänliga Hälsningar,

Fredrik

RedKings

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Super Bowl Söndag!

 

En av de största idrottsevenemangen under året, Super Bowl spelas på söndag och om du behöver lägga lite extra spänning till matchen gör en insats på BetRedKings! Om detta är din första insättning till BetRedKings, kommer du automatiskt att få 100% bonus upp till $50€!*

 

Och om du aldrig har spelat på RedKings innan, kommer du också få en gratis biljett till vår $10.000 FishMarket bara genom att göra en insättning på RedKings poker!

 

Du kan göra anspråk på båda belöningarna med "samma" insättning, sätt först in pengar på RedKings Poker och överför sedan pengarna till BetRedKings!

 

Vårt Team RedKings Pro Ramzi Jelassi är en ivrig anhängare av amerikansk fotboll och Green Pay Packers, så om du inte är super insatt i sporten, kolla Ramzi s förhandsvisning av matchen och du vet vem du ska följa på söndag natt:

 

Jag hoppas ingen har missat att Super Bowl XLV spelas nu på söndag. Jag kan garantera att ingen i Nordamerika har missat det i alla fall då 106 miljoner såg förra årets Super Bowl som slog alla tittarrekord och tog över som det mest sedda tv-programmet i amerikansk historia någonsin. Årets final spelas mellan Green Bay Packers och Pittsburgh Steelers och har alla ingredienser för att bli en riktigt riktigt fet match.

 

Steelers anfall med QB Ben Rothliesberger i spetsen kommer bli svåra att stoppa helt med tanke på "Big Bens" styrka att ta sig ur knepiga situationer med hjälp av hans storlek och hålla många spel levande även under hög press. Green Bay kommer få fokusera på att försöka sakta ner honom så mycket som möjligt bara och se till att dom inte släpper till för många stora spel. Faktum är dock att Green Bays försvar som inte alltid får så mycket uppmärksamhet är ett av dom bättre i ligan och i andra halvan av säsongen och framför allt i slutspelet har dom verkligen visat hur bra dom är. Green Bays två unga cornerbacks i Tramon Williams och Sam Shields har spelat fenomenalt dom senaste matcherna och har tillsammans stått för 5 interceptions hittills i slutspelet så Big Ben får verkligen vara på sin vakt med var han kastar bollen för om han inte vårdar bollen ordentligt så kommer dom här cornerbacksen tillsammans med Charles Woodsson vara där och hugga direkt, vilket mycket väl kan resultera i matchvinnande interceptions. Här har Steelers dock ett bra anfallsalternativ i runningbacken Rashard Mendenhall som varit grym i år. Han är stark som ett djur och väldigt svår att stoppa när han springer med bollen så detta kommer behöva en hel del uppmärksamhet från Green Bays försvar.

 

Största fokus nu veckan innan matchen har som vanligt varit på Steelers försvar som är allmänt erkänt som ett av ligans bästa försvar och deras Hall of Fame defensiv coach Dick LeBeau är ansedd som en av dom bästa defensiva coacherna i sportens historia. Till råga på det så har dom årets defensiva spelare och framtida Hall of Fame safetyn Troy Polamalu på laget. Steelers är kända för att ha ett väldigt kompakt försvar och dom släpper inte till många yards mot springspel, faktiskt överlägset minst i ligan, så där kommer inte Green Bay ha mycket att hämta. Detta kanske inte är så jättefarligt för Green Bay dock eftersom dom föredrar att passa bollen och deras QB Aaron Rodgers har haft ett fenomenalt överlag men framför allt vad det gäller att passa bollen. Om Green Bay väljer att springa mindre med bollen som förväntat så kommer det innebära att Steelers förmodligen kommer att blitza mer vilket gör att Rodgers måsta kunna göra sig av med bollen snabbt samtidigt som han hittar sina receivers, något som han har varit fenomenal på hela säsongen. Green Bays anfall innehåller också väldigt många olika bra fotbollsspelare och dom är väldigt bekväma med att kasta bollen till ett flertalet spelare överallt på planen och har gjort det framgångsrikt under hela säsongen. Detta kommer göra att Steelrs försvar måste sprida ut sig mer än vad dom är vana vid och detta kan mycket väl skapa problem för dom.

 

Allt som allt så tror jag att Steelers anfall kommer lyckas med att göra poäng och dom kommer antagligen lyckas få upp en hyfsad poängskörd på tavlan som dom alltid gör förutsatt att dom inte ger upp en massa turnovers. Det som kommer avgöra matchen och som alla talar om dygnet runt nu är matchen mellan Green Bays anfall och Pittsburghs försvar och det kommer bli väldigt intressant att se om Steelers lyckas stoppa Green Bay som sällan har svårt med att slänga upp 30 poäng på tavlan. Green Bay är favoriter i mina ögon och även oddsmässigt men om Steelers ska lyckas vinna årets superbowl så måsta dom lyckas stoppa Aaron Rodgers och Green Bays recievers.

 

Jag kanske är lite övertaggad, men jävlar vilken match vi har framför oss på söndag :)

 

*Kolla BetRedKings bonus detaljer här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Det är den perfekta tidpunkten att göra din första insättning på RedKings - utöver alla andra förmåner och bonus får du en gratis biljett till vår berömda $10,000 Guaranteed FishMarket!*

 

Vänliga Hälsningar

Fredrik

RedKings

 

*Erbjudandet gäller till 23 Februari 2011, 19:15 CET

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej alla,

 

Slå ut mig – tjäna $50!

 

Precis, det kommer finnas en bounty på mig i nästa veckas $10,000 FishMarket! OCH alla som gör sin första insättning kommer få en GRATIS inbjudan till denna turnering, så jag förväntar mig att se många av er där, letandes efter mig, Fredrik_RK :)

 

Också det forum som har flest spelare som vinner i turneringen får en extra $500 Freeroll för deras användare!

 

Om du inte har ett RedKings konto redan, KLICKA HÄR för att skapa ett.

 

Vänliga Hälsningar,

Fredrik

RedKings

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...