Gå till innehåll

Långsam, bra struktur SNG?


Woarda

Recommended Posts

Ongame har helt ok struktur, beror iofs på stakes. Från 50 dollar och uppåt är det 10 min peroder och 100 BB startstack, på lägre nivå startar man 75 BB och 8 minuter per nivå.

 

På Full Tilt startar man med 50 BB och 6 minuters nivåer, dock flackare struktur, men de är 9-manna jämfört med Ongames 10-manna så det finns totalt färre marker på FT än Ongame. Dock är trafiken vansinnigt mycket sämre på Ongame.

 

Stars har 10 minutersperioder och snudd på exakt samma struktur som Ongame, med skillnaderna att man startar med 75BB och att de spelas som 9-manna.

 

Ipoker startar man 75 BB och 9-minutersperioder. Strukturen något annorlunda mot de andra men efter 60 minuters spel ligger man en nivå framför Ongame och Stars, 200-400 jämfört med 100-200 +ante.

 

Av dessa fyra så är alltså Ongame den klient som är långsammast med flest marker i spel.

 

Trafiken är ju dock oerhört viktigt i sammanhanget, och då är väl ranken Stars, Tilt, Ongame, Ipoker. Så vitt jag vet så har regular enbords sng väldigt dålig trafik på andra nätverk än dessa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

 

Jag tänker hedaefter koncentrera mig på 1-bords Sit&Go spel.

 

Vilket nätverk eller vilken sajt bör jag välja?

 

Mitt krav är att den egentligen ska vara så långsam som möjligt i förhållande till startstacken.

 

Mvh

 

Woarda

 

Jag ser sjukt myckt dåligt spel på pkr.com, men startstacken ligger på 1500.

Den lilla startstacken kompenserar spelarnas dåliga spel. På Partypoker ligger startstacken på 3000, men vad hjälper det när andelen bra spelare är högre på partypoker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...