Gå till innehåll

FTP support jobbar på helgerna?


Drekari

Recommended Posts

Tack, för när jag skickade in ett mail till dom för några dagar sen så fick jag ett svar efter bara någon minut där det stog att dom har tagit emot mitt mail och att dom kommer svara på det så fort dom kan, detta var då ett automail jag fick. Jag fick svar efter 24h exakt och dom ville att jag skulle skicka in mina uppgifter till dom så det gjorde jag, men grejen är ju den att jag inte fick något sånt auto mail av dom nu där det stog att dom tog emot mitt mail.. Så då blev jag lite fundersam. Och nu har det gått typ 32h eller något liknande, sorry ifall det blev lite rörigt, men hoppas det funkar ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du skulle skicka in dina uppgifter och annat så kanske det var till en annan full tilt-adress, typ security eller nåt? Inte säkert man får ett autosvar-mail från de adresserna.

 

Själv har jag i princip aldrig fått svar från ft-support, snacka om att det skiljer ljusår i supportservice mellan de 2 största aktörerna!!

 

Hoppas du får svar innan sommaren iaf, lycka till..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...