Gå till innehåll

Pokerbottar på Party Poker?


dinmammasdotter

Recommended Posts

Skulle ju inte dö av chockskador om det visade sig att alla de förbannade rysskontona på PP höll på med fuffens.

 

Och här har man gått runt och känt sig fördomsfull när man varit otrygg med för mycket ryssar omkring sig...

 

Möjligheten att byta alias på PP förstår jag verkligen inte poängen med... eller rättare sagt förstår jag inte hur det i förlängningen skulle gynna PP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligheten att byta alias på PP förstår jag verkligen inte poängen med... eller rättare sagt förstår jag inte hur det i förlängningen skulle gynna PP.

 

Det handlar väl kanske om att differentiera sig gentemot de andra sidorna. Sedan att sånna här saker uppstår är ju en nackdel i att ha det systemet. Jag tror de kommer sluta upp med detta pga tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Övertygande bevis. Tråkigt att mönstret vid skandaler upprepar sig: sajten reagerar inte så länge den inte hängs ut på nätet. (Återstår att se om Party gör ens det.)

 

Tragiskt med alla bottar, man undrar vad som händer med nätpoker när de blir allt bättre. Samtidigt visar det här exemplet, och Heltoks tidigare detektivarbete, att det går att upptäcka bottar. Blir man hustlad live förblir man ovetandes eller har svårare att bevisa något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket jobb den här VladPoutine måste ha gjort! Hatten av!

På ett sätt känner jag mej lite skadeglad, för Party stängde mitt konto för ett par år sen utan någon som helst anledning. Hoppas dom går i konkurs!

Fast det är väl lite för tidigt att uttala sej, dom stora klarar sej alltid. Ungefär som att chefen har inte alltid rätt, men chefen är alltid chef.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/partypoker-safe-haven-bots-jaccuse-952778/

 

Ser uppenbarligen inte bra ut. Jag tycker att det ser ut som ganska starka bevis.

 

Men hallå.

 

Varje dag, 365 dagar om året avslöjas det fusk med bot'ar på nätverken. PokerStars, Party Poker, iPoker, Entraction, you name it.

 

Förstår inte riktigt varför någon är förvånad?

 

Men större än så; vad gör man mot 4st Fi som delar grind-lokal?

 

Just det. HU är enda lösningen inom max 1 år, eller, för max 1 år sen kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd då att bottarna är som bäst HU

 

Det gäller mer avancerade bottar som anpassar sig till motståndaren. Den här typen av bottar spelar statisk ABC-poker.

 

Ja, men bottarna kommer att bli bättre och bättre och bra bottar är som du medger svårast att möta HU. Dagens avancerade bottar är morgondagens standardbottar. Å andra sidan är det enklare att genomföra Turingtest HU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...