Gå till innehåll

Datum och tid för Iron turnering?


Kallekula19

Recommended Posts

Någon som vet när Ironturneringarna spelas? Jag har nu börjat spela på FT igen efter flera år och jag tänkte nu spela turneringen "Silver" som jag kvalificerat mig till. Men jag hittar varken datum eller tider och precis som för flera år sen så funkar sällan supporten på FT så där får jag inga svar.

Någon som vet datum och svensk tid till turneringen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du spelar på FT får du poäng beroende hur mycket du spelar. Dom poängen gör att du kan få spela en gratistunering med bra priser 1 gång per månad. Jag har inte spelat på FT på ca 2 år men jag kommer ihåg jag gillade Iron turneringarna och kom till finalbordet 3 eller 4 gånger. :)

 

 

Jojo, men jag uppfattade det som att man måste spela in en viss FTPs varje dag för att kunna få vara med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis detta mail från FT

"Please note, that since December 2010, the Iron Man Challenge opt-in procedure changes. Players don't have option to choose Bonus medals or Freerolls anymore. All accounts are automatically opted-in with Freeroll option."

 

Lycka till alla ikväll och hoppas vi ses vid final bordet och se till att inte ha för många marker då :roll::mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...