Gå till innehåll

Sökö - Mer medvetna motståndare på B2B?


TANDEMCYKELN

Recommended Posts

Vänner,

 

Jag gjorde ett besök på B2Bs sököbord, så här på lördagskvällen, och nog verkar motståndet mer medvetet om att man inte ska spela varenda hand när "bring in" är noll (0-0.50). Är det bara jag som har druckit för mycket rödvin eller är detta ett faktum?

 

Spelarna verkar också vara extremt mycket mer tajta än vad de var för några månader sedan.

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har märkt samma sak. Det finns dessutom mer folk som spelar sökö.

 

Brukar du förresten spela sökö turneringar, för själv tycker jag att PL sökö passar mycket bra för turneringspel? Dom dyrare sökö turneringar är tyvärr inte så populärä.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

Jag gjorde ett besök på B2Bs sököbord, så här på lördagskvällen, och nog verkar motståndet mer medvetet om att man inte ska spela varenda hand när "bring in" är noll (0-0.50). Är det bara jag som har druckit för mycket rödvin eller är detta ett faktum?

 

Spelarna verkar också vara extremt mycket mer tajta än vad de var för några månader sedan.

 

* RP - QoS *

Du menar att ante är noll? Bringin är ju 0.5 euro.'

De flesta på dessa bord spelar mycket lösare än vad som är optimalt. Tycker det speciellt på helgkvällar tenderar att vara vilt spel.

Vad man måste inse är ju att om man spelar en sämre hand än vad "inbringaren" förväntas ha så är man på en bluff.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

Vad fan gör man åt ester som pratar estniska med varandra? Hur kontaktar man en "manager"?

 

Maila support.

Som att de bryr sig om de mail man skickar.... Jag har ännu inte varit med om det på B2B.

Jag har mailat om folk som pratar annat än engelska i chatten säkert tio gånger. Varje gång har jag fått svar att de får chatten blockad en viss tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...