Gå till innehåll

PF-Liga i NFL playoff challenge


Recommended Posts

Vet någon som kommer ta en tidig ledning ikväll när saints lirar 8-)

 

GO SAINTS GO!

 

Lol du lär va ensam där. Jag kommer äga första omgången, har lätt bästa picksen. Var iofs rätt lättspelat förutom RBs som e lite klurigt. Sätter mig själv som favorit att vinna hela skiten iaf så jag matchar 20 dollars insatsen till vinnareb ;) Come get some!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lol du lär va ensam där. Jag kommer äga första omgången, har lätt bästa picksen. Var iofs rätt lättspelat förutom RBs som e lite klurigt. Sätter mig själv som favorit att vinna hela skiten iaf så jag matchar 20 dollars insatsen till vinnareb ;) Come get some!

 

haha nej ensam lär man ju kanske inte vara, sparar de riktiga godbitarna till senare ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittade några Dallas Cowboys skämt i väntan på kickoff. Kanske antika men här är dom i alla fall

 

Q.What do you call 47 millionaires around a TV watching the Super Bowl?

A..The Dallas Cowboys

 

Q.What do the Dallas Cowboys and Billy Graham have in common?

A.They both can make 70,000 people stand up and yell "Jesus Christ".

 

Q.How do you keep a Dallas Cowboy out of your yard?

A.Put up a goal post.

 

Q.What do you call a Dallas Cowboy with a Super Bowl ring?

A.Old

 

 

Q.What's the difference between the Dallas Cowboys and a dollar bill?

A.You can still get four quarters out of a dollar bill.

 

 

Q. How many Dallas Cowboys does it take to win a Super Bowl?

A.Nobody remembers.

 

 

Q.What do the Cowboys and a possums have in common?

A.Both play dead at home and get killed on the road!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kör vi! Är osäker på utgången men räknar med att berghet är avhängd efter första omgången när saints stöter på oväntade problem. :-D

 

Gör även som de tuffa grabbarna Steel och Ramz och skeppar 20$ till vinnaren om det mot förmodan inte skulle bli jag.

 

Fakeedit: Saints börjar ju hyfsat medans jag skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bild2go.png

 

Bjuder på spelarna som kommer vinna Superbowl åt de mäktiga Seahawks. In Seahawks we trust!

Snyggt :-D

 

Jävlar vilken skräll. Inge vidare för mig, hade 4 helgon i laget, men ändå lite kul med en rejäl underhund som vinner.

 

$80 till vinnaren alltså, får klura på några riktiga genidrag till nästa vecka^^

 

Helt makaber touchdownrun av Lynch btw...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Älskar Saints försvar! Trippel förlustigår, betting, playoffs challenge och Saints åker ur.. :(

 

Hyfsat kört nu då! Hoppas Ray rice kan springa fort ikväll och rädda lite poäng ..

Gäller att ta fram trollstaven i kommande omgångar.

 

edit: oj, ligger ju två just nu trots allt.. hoppas ni inte drar ifrån allt för mycket ikväll då, hade ju hoppats på lite mer poäng omss :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att både colts och saints blev utslagna. Alltid kul att se riktigt grymma quarterbacks styra offensiven. Gamle Hasselbeck var iof riktigt skön igår, men vad gäller jets så känns det mer som att de tagit sig dit de är trots Sanchez än tack vare honom.

 

Har "stängt" ligan nu genom att byta password. Vill inte att en massa proffs ska gå med nu när vi nästan spelar nosebleed ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att både colts och saints blev utslagna. Alltid kul att se riktigt grymma quarterbacks styra offensiven. Gamle Hasselbeck var iof riktigt skön igår, men vad gäller jets så känns det mer som att de tagit sig dit de är trots Sanchez än tack vare honom.

 

Har "stängt" ligan nu genom att byta password. Vill inte att en massa proffs ska gå med nu när vi nästan spelar nosebleed ;)

 

Ja, verkligen skit av så många anledningar att Colts skulle åka ut. Bland annat hade det varit bra mycket roligare att se dem tvåla till Steelers på bortaplan än det blir att se Jets bli slaktade än en gång av NE.

 

För övrigt verkar även alla mina gubbar ha ovanan att åka ut direkt. Så Eagles är förmodligen dödsdömda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aa riktigt tråkigt med Colts o Saints. Jag gillar ju Colts som fan, dom e sköna. Fattar inte att Seattle slog Saints men hörde att dom spelade riktigt bra, ska tanka o se matchen imorn tänkte jag.

 

Klockan är 04.30 här i Thailand och jag har nappat lite och timat in min jetlagg perfekt nu till den fetaste matchen på länge. Lets go Green Bay!

 

Måste erkänna att Saints matchen var lite kallt för mina picks, hade ju obv Saints defens men nu kommer dom tunga grabbarna!

 

glgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk vad Manning skulle kuna göra med typ Bill Belichick som Head Coach istället för sopan Caldwell. Sen är det imponerande att Manning nästan lyckas vinna matchen när han bara kan jobba med spelare som White, Tamme o Garcon. Reggie Wayne var ju inte ens med i matchen pga Revis.

 

Lite kul vore det om Seahawks vinner över Bears samtidigt som Packers slår Falcons, så att 7-9 Seahawks får hosta NFC Championship-matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter första gatan har vi en tättrio bestående av TheBigTebowski, slapptaskarna och stappen. Stappen har dessutom 6 spelare med sig till floppen då han satsat hårt på baltimore. Skulle de tråckla sig hela vägen till superbowl blir nog stappen svårslagen, men så illa ska det väl inte behöva gå ;)

 

I övrigt noteras att darko och schoolbook förtjänar guldstjärnor för att de hade spelare med i alla fyra wildcardmatcherna men inte tog med sig nån till andra rundan!

 

Glöm inte fixa eran lineup innan lördag, 22:30.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk vad Manning skulle kuna göra med typ Bill Belichick som Head Coach istället för sopan Caldwell. Sen är det imponerande att Manning nästan lyckas vinna matchen när han bara kan jobba med spelare som White, Tamme o Garcon. Reggie Wayne var ju inte ens med i matchen pga Revis.

 

Lite kul vore det om Seahawks vinner över Bears samtidigt som Packers slår Falcons, så att 7-9 Seahawks får hosta NFC Championship-matchen.

Håller med om båda punkterna....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter första gatan har vi en tättrio bestående av TheBigTebowski, slapptaskarna och stappen. Stappen har dessutom 6 spelare med sig till floppen då han satsat hårt på baltimore. Skulle de tråckla sig hela vägen till superbowl blir nog stappen svårslagen, men så illa ska det väl inte behöva gå ;)

 

I övrigt noteras att darko och schoolbook förtjänar guldstjärnor för att de hade spelare med i alla fyra wildcardmatcherna men inte tog med sig nån till andra rundan!

 

Glöm inte fixa eran lineup innan lördag, 22:30.

 

Äh, tycker du ligger i vinnarhålet med dina Patrioter. Utan att säga för mycket känns det som att jag borde få någon vidare i nästa runda i alla fall. Nej, nu ska jag återgå till att sticka nålar i min voododocka föreställande David Akers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I övrigt noteras att darko och schoolbook förtjänar guldstjärnor för att de hade spelare med i alla fyra wildcardmatcherna men inte tog med sig nån till andra rundan!

 

Har inte följt med den här säsongen så algoritmen blev att först kolla om det fanns något soplag enligt statsen (seahawks), tippa motståndarna mest och fylla på med spelare med bra stats.

 

Gick ju sådär.

 

Nya tag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte följt med den här säsongen så algoritmen blev att först kolla om det fanns något soplag enligt statsen (seahawks), tippa motståndarna mest och fylla på med spelare med bra stats.

 

Gick ju sådär.

 

Nya tag!

Skojade bara lite med er^^ Trodde själv mycket på saints, men vem gjorde inte det... I princip var det en 80%are och 3 coinflips ni förlorade. Nästan omöjligt att vinna såna i poker så varför skulle det vara lättare i football ;)

 

I kväll gäller det. Tror inte någon är chanslös efter wildcardmatcherna, men nu känns det som man måste plocka en del poäng och få med sig många spelare till nästa runda om man ska ha nån chans.

 

Hade egentligen hellre sett att det inte fanns nån belöning för att ta med sig spelare till nästa runda. Roligare att helt kunna fokusera på att välja spelare, istället för att som nu välja lag som man tror går långt och sen välja spelare i dom lagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...