Gå till innehåll

Nerfryst konto, fel uppgifter?


Herpeg

Recommended Posts

Tjena!

 

Häromdan så satte jag in 400$ på ett gammalt FTP konto som jag gjorde 2 år tillbaka, och imorse när jag vaknade så var konto nerfryst pga av säkerhetstest.

Då blev jag lite tveksam ifall jag hade reggat mina uppgifter korrekt, detta var då ett utav mina första pokerkonton och jag är inte 100% säker på att jag skrev in rätt födelsedatum då jag bara spelade play money, ångrar det som fan nu dock.. Men all annan information stämmer, men är det helt kört nu då, eller litar FTP supporten på en ifall man mailar in sitt ID och en räkning att jag verkligen skrev fel och skriver sanningen?

 

Sen så har jag en annan fråga, vad är det max beloppet i $ du kan skicka över te en kompis på FTP?

 

Vill ha seriösa och inga otrevliga svar, behöver inte påminnas med svar som " idiot inte regga rätt födelsedatum etc ", för det är jag redan medveten om.

 

/StektA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att registrera ett play money konto behöver du inte ange födelsedatum, om jag minns rätt (och det inte har ändrats). Men för att göra en insättning behöver du ett konto för riktiga pengar, så om du inte blev ombedd att fylla i de uppgifter som fattades när du gjorde insättningen har du redan angett det tidigare.

 

Om du var under 18 när du skapade kontot innebär det vissa problem, men så länge du inte satte in pengar eller spelade för riktiga pengar tidigare borde det gå att lösa.

 

Enklaste lösningen är att skriva exakt vad som har hänt till supporten och skicka in eventuella dokument som behövs. Så länge det inte finns någon företagspolicy som hindrar dem från att hjälpa dig så vill de självklart att du ska spela där och har ett intresse av att lösa det så fort som möjligt.

 

Problemet med Full Tilt är brister i ledningen och att de utformat sin support till en fabrik som enbart ska skicka ut standardsvar. Men så länge du ger en klar beskrivning borde det inte vara något problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte säker, men vad jag minns så satte jag aldrig in pengar på kontot för än nu, jag kanske satte in 10$ eller något liknande, men är väldigt tveksam till det.

 

I vilket fall så nu när jag gjorde min insättning så frågade dom INTE efter min ålder, dom ville bara att jag skulle confirma vad jag hette och var jag bodde efter min deposit var klar, den basic informationen så jag antar att det var min första insättning på sidan.

 

Har i vilket fall ringt banken och bett dom skicka mina kontouppgifter så jag har ett brev att faxa in =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...