Gå till innehåll

Årsresultat 2011


JohnnyDepp

Recommended Posts

  • Svars 69
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blir ju livrädd när ni grinders säger att ni backar, turspel.

 

Jag har någon form av väldigt standard år med 200-250k sek upp och 550-600 timmar spelade.

 

Bröt faktiskt ihop lite här under årskiftet för att jag hade någon form av tanke av att 'nej nu jävlar' vid samma tid förra året, men måste ha glömt den tanken helt, för varit helt brutalt standardiserad på samtliga fronter, studier som poker, och min standard är att göra rätt mycket grejer men minsta möjliga av varje.

 

Men det är ju så man gör, bryter ihop för att, ja ni vet.

 

Målet för nästa säsong är minst en riktig backmånad, och att inte bryta ihop av slentrian vid samma tidpunkt nästa år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha eftersom alla verkar så seriösa så är väl jag med det då >.<

 

Live ~150K sek

Online ~15K sek

 

Till mitt försvar så har jag knappt spelat något online i år annat än söndagsturrar typ. Finner 0 nöje i det och behöver inte pengarna ändå.. live däremot har ett fantastiskt underållningsvärde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha eftersom alla verkar så seriösa så är väl jag med det då >.<

 

Live ~150K sek

Online ~15K sek

 

Till mitt försvar så har jag knappt spelat något online i år annat än söndagsturrar typ. Finner 0 nöje i det och behöver inte pengarna ändå.. live däremot har ett fantastiskt underållningsvärde.

Surt sa räven.;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lyckats efter enormt turande skrapat ihop ca 650k SEK. Har dessutom klonkat in heltidsstudier och en välbehövlig 3månaders pokerpaus under året. Känner mig jävligt nöjd, trots att variansen tagit ut en del av sin rätt under december.

Kan rekommendera andra att lära känna andra Pokerspelare irl. Har verkligen varit guld värt att få input av andra, framförallt under misärtiderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...