Gå till innehåll

6/1 Comeon medlemsturnering med $750 i potten


Partneransvarig

Recommended Posts

Comeon som har startat hårt här hos oss med två Rake Race efter varandra och ett går för fullt nu kommer att köra en medlemsturnering med oss den 6 Januari där dom har adderat $750 i potten.

 

Information

 

Namn: Poker.se $750 Added

Datum: 6 Januari 2011

Tid: 21:00 svensk tid

Inköp: $10+$1 / $5 rebuy i en timme

Lösenords rebus: förstabokstavenmandraotredjerfjärdeofemtet

Skrivesismåbokstäver

 

Viktigt: Var noga med att rensa cookies innan ni klickar på länken så att vi med säkerhet vet att ni blir taggade korrekt så att ni kan medverka i denna turnering. Använd även kod pokerse då du signar upp dig.

 

Har du inget konto på Comeon? Skapa då ett här!

 

GL och den är redan nu öppen för reg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Vitsen är att poker.se tar hand om din RB (33%), som annars du hade fått om du reggat via en affe.:mrgreen:

 

Det kan ju ifs vara bra, men utan någon form av bonus kommer jag endast spela dessa två turneringar på comeon. Det blir $3 i rake varav poker.se isåfall får $1.

Det vore ju mer intressant att locka oss att fortsätta spela på sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom bara upp en blank ruta, som inte att klicka bort. övervägde att starta om programmet, men eftersom jag såg att många gjorde addon någon minut in i pausen hoppades jag att det skulle funka småningom. Fick aldrig bort rutan eller nåt liv i den och kunde inte agera vid bordet, så jag fick starta om programmet.

Jävligt surt mtp det goda värdet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom bara upp en blank ruta, som inte att klicka bort. övervägde att starta om programmet, men eftersom jag såg att många gjorde addon någon minut in i pausen hoppades jag att det skulle funka småningom. Fick aldrig bort rutan eller nåt liv i den och kunde inte agera vid bordet, så jag fick starta om programmet.

Jävligt surt mtp det goda värdet.

 

ingen add on her heller :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom bara upp en blank ruta, som inte att klicka bort. övervägde att starta om programmet, men eftersom jag såg att många gjorde addon någon minut in i pausen hoppades jag att det skulle funka småningom. Fick aldrig bort rutan eller nåt liv i den och kunde inte agera vid bordet, så jag fick starta om programmet.

Jävligt surt mtp det goda värdet.

 

Jag fick starta om programmet för att göra addon, hann precis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick bra med både late reg 58 minuter in i turren, rebuy & add-on för mig.

 

Verkar också ha gått bra för balter, polacker och annat diverse icke-forumiter att registrera sig... börjar bli standard på forumturrar att hälften är frirullesnyltarmuppar eller övervärdeshoror från fd östblocket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ingen add-on för mej heller. Blank ruta (som xerox nämnde) här också.

Fick reboota 2 gånger och då var det för sent.

Vid första bordet satt det två spelare från Rumänien, Buzau, bredvid varandra.

Efter en stund kom en till från Buzau. När denna spelare flyttades till ett annat bord, kom en till från Buzau istället.

Här är en lista på dom som spelade vid samma bord som jag:

x3m4comeon (Buzau)

odiosilor (Buzau)

raduh (Buzau)

dmxcomehere (Baile Govora)

hashcomeon (Buzau)

+ en ryss som hette MAHCore

 

Märk väl att många av dessa spelare hade "come" i sina nicks.

Verkar som om dom har skapat sina konton samtidigt och bara för denna turneringen. Och kanske söndagens.

 

Jag har iofs ingenting emot att utlänningar deltar i medlemstuneringar, men dom borde isåfall vara åtminstone aktiva medlemmar till någon grad. Låt oss säga att man borde kräva av alla som deltar att man har åtminstone postat nån gång.

 

Detta luktar collusion lång väg!

 

Inte en chans att jag kommer att delta på söndag.

 

Det gick förresten bra för mej till en början, men förlorade till sist allt mot en Stocholmare, vilket jag inte har några invändningar mot. Fokuserade bara för mycket på rumänerna, istf spelet.

 

GL ahvfc!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ip spärr på nästa Comeon?

 

Aldrig varit så kortdöd.. klara mig på nåt sätt till 5e platsen iaf.

 

Åkte ut på ett lite "roligt" sätt..

 

Har ca 24k.. bb på 1,6k.. svensk kille (vem här?) som höjt många potter höjer denna med till nästan 4k.. jag ställer å han synar.

 

Jag AQ han självklart AK..

 

flop KQx.. turn Q YEEEEEY.. river K bust

 

gg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ip spärr på nästa Comeon?

 

Aldrig varit så kortdöd.. klara mig på nåt sätt till 5e platsen iaf.

 

Åkte ut på ett lite "roligt" sätt..

 

Har ca 24k.. bb på 1,6k.. svensk kille (vem här?) som höjt många potter höjer denna med till nästan 4k.. jag ställer å han synar.

 

Jag AQ han självklart AK..

 

flop KQx.. turn Q YEEEEEY.. river K bust

 

gg

 

Jag såg det, det var samma stockholmare (ahvfc).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...