Gå till innehåll

Pokerstars Caribbean Adventure - Officiell diskussionstråd


valterego

Recommended Posts

  • Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi har med oss utrustning för videointervjuer och ska verkligen fixa upp det. Lite av problemet är att internet här har varit så fruktansvärt dåligt i vårt mediarum (det finns flera rum) att vi ibland paniskt har behövt sitta och uppdatera den hand/bild vi kan få med.

 

Återigen vill jag passa på att be om ursäkt för att det är så segt med uppdateringarna, men det är tyvärr inte så mycket att göra åt saken.

 

Dessutom kan jag tillägga att det var 800 startande idag och det är väldigt svårt att få med allt vi skulle vilja. Vi lovar dock att försöka så hårt som möjligt och är bada Internet-gudarna med oss så kommer det att lösa sig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A player in middle position opened to 650 and received three callers: Jennifer Tilly, Humberto Brenes and Melanie Weisner.

 

The flop fell {q-Spades}{7-Spades}{3-Spades}, Tilly bet 1,500 and both Weisner and the original raiser called. The turn was the {9-Clubs} and this time the initial raiser led for 3,825. Tilly raised to 11,000, Weisner released and the original bettor called.

 

The river was the {6-Diamonds} and the initial raiser checked to Tilly who immediately checked behind and rolled over {j-Spades}{10-Spades} for a jack-high flush. Her opponent folded and Tilly is back up to 130,000 chips.

 

 

Read more: http://www.pokernews.com/live-reporting/2011-pokerstars-caribbean-adventure/main-event/

 

 

Saknar intentionen att ackumulera chips! Pottkontroll ftw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A player in middle position opened to 650 and received three callers: Jennifer Tilly, Humberto Brenes and Melanie Weisner.

 

The flop fell {q-Spades}{7-Spades}{3-Spades}, Tilly bet 1,500 and both Weisner and the original raiser called. The turn was the {9-Clubs} and this time the initial raiser led for 3,825. Tilly raised to 11,000, Weisner released and the original bettor called.

 

The river was the {6-Diamonds} and the initial raiser checked to Tilly who immediately checked behind and rolled over {j-Spades}{10-Spades} for a jack-high flush. Her opponent folded and Tilly is back up to 130,000 chips.

 

 

Read more: http://www.pokernews.com/live-reporting/2011-pokerstars-caribbean-adventure/main-event/

 

 

Saknar intentionen att ackumulera chips! Pottkontroll ftw!

 

Är inte första gången... minns nån handen mot PA?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chipcounten har inte uppdaterats sen dackefejden, lite för mycket paradis för att arbeta?

 

Hur tror du det fungerar när folk reproterar från t.ex. en ept?

Tror du de springer omkring med en laptop i handen och skickar

över information direkt till sidan?

 

givetvis tar det lite tid att springa omkring bland 100tals bord å leta svenskar,

och räkna deras chips från 20m håll för att sedan skriva ner detta och springa vidare in i ett mediarum för att få ut det på nätet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tror du det fungerar när folk reproterar från t.ex. en ept?

Tror du de springer omkring med en laptop i handen och skickar

över information direkt till sidan?

 

givetvis tar det lite tid att springa omkring bland 100tals bord å leta svenskar,

och räkna deras chips från 20m håll för att sedan skriva ner detta och springa vidare in i ett mediarum för att få ut det på nätet...

 

Dom borde reprotera intensivt ala två kåta kaniner på ecstasy och applicera laptopen som ett intensivt vapen för att ånjuta 1min updates för/till sexuellt upphetsade pokerrailers utan antydan till eget liv, vilket är en överhängande majoritet på det här forumet. Nota Bene!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

givetvis tar det lite tid att springa omkring bland 100tals bord å leta svenskar,

och räkna deras chips från 20m håll för att sedan skriva ner detta och springa vidare in i ett mediarum för att få ut det på nätet...

 

Inte helt långt från sanningen. Sen kan du lägga till 14 timmars arbetspass, och ett internet som liknar det vi hade i Sverige för åtta år sedan. Plus total frånvaro av riktiga deltagarlistor före dag 2. Då närmar du dig killarnas tillvaro på Bahamas nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det Frallan sa stämmer oerhört bra. Vi har dock fått koll på de flesta svenskarna, och kollar ni på liveuppdateringen på poker.se så finns det chipcounts titt som tätt.

 

Internet är riktigt uselt, men vi hade nyss en tekniker här som försökte göra något, men jag vet inte vad. Jag är ganska övertygad om att enda felet är överbelastning, för på förmiddagarna före mediarummet är fullt fungerar internet perfekt.

 

Vad de gäller videointervjuer har vi precis gjort en med Robert "Dödarn" Lux som berättar lite om sin nya situation som sitespelare och varför han kom tillbaka till pokern.

 

Jag är personligen väldigt sugen på ett få en videointervju med"Bobby the buss" som var med i pokerstars the big game. Mannen som fick en att gråta när man kolla på ett pokerprogram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som whinar på updates skulle pröva att rapportera....

 

Jag är på Bahamas just nu och jag har haft väldigt mycket kontakt med både Johan (taktfast) och Björn (bjoelle) och dem har satan inte haft det lätt...

 

Internet har fungerat extremt undermåligt och media rummet är långt ifrån turneringsrummet. Folk flyttas runt hela tiden då startfältet är enormt, antagligen inte så lätt att hålla 100% koll då?

 

Johan, Björn & Murat gör garanterat sitt bästa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...