Gå till innehåll

Allt om svenskar i TV-sänd poker!


mr_astra

Recommended Posts

Alexander Sevic är även med i finalen av EPT i monte Carlo.

 

Annars har jag för mig att du har en svensk i Wsop main event 2004 (Mattias Andersson "the screaming swede"), Christer XXX i WPT aviation club, paris wpt 2004 och "kniven" i wpt finalen 2004.

 

Var inte Daniel Larsson med i wpt aruba 2004 + något mer event?

 

Disclaimer: Jag tar inget ansvar för vad jag säger eller skriver i fyllan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alexander Sevic är även med i finalen av EPT i monte Carlo.

 

Annars har jag för mig att du har en svensk i Wsop main event 2004 (Mattias Andersson "the screaming swede"), Christer XXX i WPT aviation club, paris wpt 2004 och "kniven" i wpt finalen 2004.

 

Var inte Daniel Larsson med i wpt aruba 2004 + något mer event?

 

Disclaimer: Jag tar inget ansvar för vad jag säger eller skriver i fyllan...

 

jo, det stämmer mycket bra, Daniel Larsson deltog i det, för övrigt mycket underhållande avstnittet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du på spelagendan här näst?

- Om en vecka går World poker tour av stapeln. Det är varje pokerspelares dröm att vinna den. Förra året låg vinstpotten på 2, 7 miljoner dollar. Och bär man ett sådant armband jag precis vunnit så vinner man mycket respekt hos de andra spelarna.

Har du någon chans att vinna World poker tour?

- Klart jag har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du på spelagendan här näst?

- Om en vecka går World poker tour av stapeln. Det är varje pokerspelares dröm att vinna den. Förra året låg vinstpotten på 2, 7 miljoner dollar. Och bär man ett sådant armband jag precis vunnit så vinner man mycket respekt hos de andra spelarna.

Har du någon chans att vinna World poker tour?

- Klart jag har.

 

Jo, han ställde upp i turneringen (det ingick i hans vinst), men du vet väl att dom bara visar finalbordet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du på spelagendan här näst?

- Om en vecka går World poker tour av stapeln. Det är varje pokerspelares dröm att vinna den. Förra året låg vinstpotten på 2, 7 miljoner dollar. Och bär man ett sådant armband jag precis vunnit så vinner man mycket respekt hos de andra spelarna.

Har du någon chans att vinna World poker tour?

- Klart jag har.

 

Jo, han ställde upp i turneringen (det ingick i hans vinst), men du vet väl att dom bara visar finalbordet?

 

jag tog förgivet att Ken "jag är bäst" Lenaárd tog sig till finalbordet... ;)

 

my bad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan se han ikväll i femman heads up mot Greg Raymer...

 

Jag vill inte agera språkpolis, men det där var så fruktansvärt övertydligt att jag inte kan låta bli. Det heter faktiskt

honom
i ovannämnda sammanhang eftersom det är objektivt pronomen. Brukar reagera när folk säger fel och i övertydliga fall rätta dem ;)

 

Sorry...i alla fall...

 

Sitter bara och väntar på att programmet ska starta. Vet inte heller hur mötet slutade (många som vet kanske?) och ska bli oerhört intressant. Tips till att pokerfantaster som ändå inte gör något vettigt för tillfället!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sitter som många andra och följer matchen mellan Ken och Greg och måste bara säga, vilket besvikelse!

 

Produktionen av detta program liknar ingenting, kanske det sämsta pokerprogrammet någonsin. Tänker främst på grafiken vid spelbordet, helt hopplöst att se vilka kort spelarna har och vilka kort som kommer upp på bordet. Ingen grafik som talar om blindsen eller vilka bet som ligger. suck!

 

Dock kul att se Ken "in action"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...