Gå till innehåll

Victory poker ger inte tillbaka pengar?


Jerry20

Recommended Posts

Reggade mig på victory poker för nån vecka sen "som en nystart" med rakeback osv då jag inte har det på fulltilt.

 

Spelade lite DON sitngos, men pallade inte och gick in på 2/4$ och skottade hehe men i slutändan av dagen så gick jag +-0

 

Jag tog ut allt, behövde pengarna bättre till annat, och dagen efter skulle jag se om jag fått rake (aldrig haft rakeback och ville spela upp lite)

 

Kunde då inte logga in på mitt acc, och var tvungen att skicka fram och baksida av mitt kontokort+pass. Jag tog då en högupplöst bild, väldigt detaljerad och skickade till dem. Men det räcker tydligen inte.

 

Jag ska ha en "bill" (räkning antar jag) där min mailaddress och adress är registrerad på. Jag har inte direkt pelle.svennsson@hotmail.com utan lite mer annorlunda mail (haft sen barnsben) och jag kan inte ens komma på när jag såg min mailaddress på en räkning senast.

 

Dessutom får jag endast räkningar från byggnads, då jag oftast betalar över internet. Och jag har försökt förklarat det här för dem också, men lyssnar inte.

 

Jag har nu berättat mitt lösenord, skickat högupplösta bilder på pass och kontokort, berättat lite hur spelet hade gått till den dagen (jag gick dessutom inte ens + why make a big deal of it? )

 

 

Men jag får inte tillbaka mina 300$.. Jag vet inte ens själv hur jag ska göra..

 

Några tips?

 

Tack på förhand

 

J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

 

:D :D

 

Hysteriskt roligt dock att du givit ut ditt lösenord och berättat hur spelet har gått till. En humoristisk dag för kundsupporten på Victory...

 

 

Oj, menade egentligen att jag har skrivit att jag KAN berätta mitt lösenord. Ops :)

 

Är väl bra att det är bra security på sidan , men att ta i på såna här småsaker är väl lite overkill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...