Gå till innehåll

Unibet ansvarig


Farsan

Recommended Posts

Hej

 

Jag skulle vilja komma i kontakt med nån som är ansvarig för poker på Unibet. Om det är nån som vet mail till nån så hör gärna av er.

Skulle också vilja få kontakt med spelaren Kempe på Unibet om han eller nån som vet vem det är kan höra av sig vore det lysande.

 

/Morgan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Jag skulle vilja komma i kontakt med nån som är ansvarig för poker på Unibet. Om det är nån som vet mail till nån så hör gärna av er.

Skulle också vilja få kontakt med spelaren Kempe på Unibet om han eller nån som vet vem det är kan höra av sig vore det lysande.

 

/Morgan

 

Hörru blixten, kolla PM igen!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle iof fortfarande behöve en email till nån på Unibet som har hand om pokern.

 

Dom har nog en hemsida med support. Testa där.

 

Hoppas du är förberedd på en lååååååång väntan. Även om du efter ett par veckor lyckas få tag på någon så är det inte säkert att dom förstår ditt problem. Eller vill/orkar förstå.

 

Av egen erfarenhet så är Unibet support den sämsta i pokerindustrin. Nonchalant, långsam och extremt okunnig.

 

Men visst, man kan tura. Finns någon där inne vad jag vet som är vettig. PM:ade mail till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

 

Hoppas du är förberedd på en lååååååång väntan. Även om du efter ett par veckor lyckas få tag på någon så är det inte säkert att dom förstår ditt problem. Eller vill/orkar förstå.

 

Av egen erfarenhet så är Unibet support den sämsta i pokerindustrin. Nonchalant, långsam och extremt okunnig.

 

Men visst, man kan tura. Finns någon där inne vad jag vet som är vettig. PM:ade mail till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räkna också med att få intressant feedback från deras sida. När jag ringde och frågade om jag gjort allt rätt för att kunna spela dag två i main event så var allt okey på den fronten.

 

Det anmärkningsvärda är att killen därefter säger att alla spelare vid borden kommer att kommer att omplaceras efter markerstapel där alla spelare med mycket marker kommer att placeras på samma bord osv. Jag påtalade att det är både orättvist och felaktigt och bad han kolla med chefen vilket han gjorde och han hade givetvis fel... Det känns som Unibet har många områden att bli bättre inom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...