Gå till innehåll

Ta ut pengar med Swedbank


zsnowstorm

Recommended Posts

Hej.

 

Inte säker på om det här är rätt avdelning jag ber om ursäkt i förväg ifall det är fel.

 

Anyway, jag har ännu inte orkat fixa ett "riktigt" kort utan satt in lite pengar med Swedbanks e-korts-tjänst och skulle testa spela lite. Det gick bättre än förväntat och jag skulle nu vilja ta ut mina vinster. Den här e-kortstjänsten som swedbank har skapar i princip ett "fake" Visa-kort som man kan använda i en bestämd tid och köpgräns för att underlätta vid Internethandel så att företaget inte till exempel drar mer än vad de skulle osv. Vad jag nu undrar är om jag kan ta ut pengar till detta fake-kort och det kommer inte på mitt vanliga bankkonto. Tack för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det har jag svårt att tänka mig. Aldrig försökt dock. Tror att man måste kontakta supporten och förklara läget ifall de har regler som säger att man måste plocka ut minst samma summa till det kortet man satte in ifrån, men beror väl på ifall de ser att det är ett virtuellt kort eller ej. cashier@pokersajt.com brukar finnas. De större borde veta eftersom du knappast är den förste som gör det. Borde inte bli något problem mer än tiden det tar för några mailväxlingar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...