Gå till innehåll

räknar HM fel på rake?


bigdwarf

Recommended Posts

Håll koll på poängen som du spelar in varje dag så är det inte så svårt att räkna ut

hur mycket du får i RB. Har själv en excelfil där jag matar in hur mycket pengar jag hade innan jag startade och hur mycket jag har på kontot när jag slutar spela för dagen likaså med poängen. Då räknar det ut hur mycket jag ligger +-, plus hur mycket RB jag kommer att få i slutet av månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Det är också skillnad på contributed och delt rake.

Tror Hm använder delt rake i sin uträkning och det kan skilja en del från contributed.

 

yes där har vi svaret tror jag bestämt. det var iaf min slutsats efter jag jämfört summorna i HM jämfört med min rakebacksite

 

och efter jag kom på det kom jag även åp att jag borde spela på en site med average rake eller vad det heter..... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det inte vara så att alla händer du lirar kommer inte med i HEM därför det inte stämmer överens med det man får?

 

Om det va fallet så hade han nog inte postat en tråd.

För färre händer så blir det mindre rake och man tror inte att man blir blåst om man får för mycke pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...