Gå till innehåll

Månadsresultat November 2010


tardeni2an

Recommended Posts

  • Svars 75
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

+$6900

 

Får inte in någon jävla volym längre,.. wow expansionen kommer snart så vad har jag gjort senaste tiden? Förberett mig - gearat lite o skaffat consumables/flasks o skit. Kan inte hjälpa det, jag älskar levelrace momentet.

 

Vet vad du menar!

 

mvh server first 80 under wotlk ;) tilt att missa ett schysst lvlingrace för man ska va i asien, lvlade fan upp en lock i våras för skiten o allt hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet vad du menar!

 

mvh server first 80 under wotlk ;) tilt att missa ett schysst lvlingrace för man ska va i asien, lvlade fan upp en lock i våras för skiten o allt hehe

 

warrior realm first här i wotlk, vi instancegrindade 5 pers och alla fick respektive class firsts, var faktiskt en druid som lyckades komma före oss och knipa realm first, mycket starkt gjort av karln som soloquestade utan sömn hela vägen :).

 

Vi valde grupp-jobb för att ha hållhake på varandra att hålla igång, keep going etc.. Blir duktigt jävla hjärndött också efter ett par runs i en instans, så man kan typ kolla film medan o snacka skit, hjärnan skrumpnar ju ihop efter ett par tim så bara en sån sak att bara läsa quests blir drygt =)

 

Racade i tbc också, gjorde det på under 2 dygn, dock blev jag rejält slagen av polarn som tog realm first och curse gänget som instance grindade 60-70 med maxad naxx gear och nån enstaka som fick abuseboost.

 

Aja, nog med OT. det är kul iaf... enda momentet kvar i wow som är lite hc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...