Gå till innehåll

SM på unibet, schema?


urmy

Recommended Posts

Rätt pantat att göra en jämförelse 3 timmar INNAN registreringen ens har stängt och turneringen börjat baserat på deltagarantalet för tillfället. Med ditt resonemang så äger ju unibets SM i år upp svenska spels 2011 i brygga med tanke på att det har 0 deltagare.

 

Nej jag tror inte Unibets SM kommer få 2000 deltagare i år. Jag påpekar bara det meningslösa i att göra en jämförelse innan du ens har de korrekta siffrorna.

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon när de bryter dag 1 respektive 2?

 

02:00

 

Riktigt dålig marknadsföring, knappt hört om det i år.

 

tvekar på att det finns någon sådan.

 

Instämmer att det varit ett uselt SM. Kanske det börjar bli knappert i kistan hos Unibet? Bristfällig marknadsföring och obefintlig kundservice. Hörde något om att man dessutom spolat en del spelare från sitt sponsringsstall. Jag hade inte velat ha några pengar där iaf... skojarföretag...

 

Unibet presenterar stolt Poker-SM Online 2010.

LOL. Tror inte svenska pokerförbundet är vidare stolt över hur UNIBET misshandlat deras SM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerförbundet måste väl själva ha kunnat påverka en del också. Var ju lika kass marknadsföring inför live-sm så de är knappast några stjärnor.

 

Säkerligen så.

 

Är dock övertygad om att väldigt många andra bolag skött det bättre än just Unibet som dessvärre visar sig bli sämre och sämre för var dag som går...

 

Just i det här fallet tycker jag det bara är olyckligt att SPF valde Unibet då deras pokerverksamhet är riktigt unken.

 

EDIT:

Känns konstigt att SM-online krockar med Unibet Open då båda arrangeras av Unibet. Den som styrt upp det borde ha en hurring. Eller så visar det bara på en väldigt konstig prioritering.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt pantat att göra en jämförelse 3 timmar INNAN registreringen ens har stängt och turneringen börjat baserat på deltagarantalet för tillfället. Med ditt resonemang så äger ju unibets SM i år upp svenska spels 2011 i brygga med tanke på att det har 0 deltagare.

 

Nej jag tror inte Unibets SM kommer få 2000 deltagare i år. Jag påpekar bara det meningslösa i att göra en jämförelse innan du ens har de korrekta siffrorna.

 

 

Förre

 

öhhhh!!! Det kunde man ju räkna ut med röva att deltagarantalet inte skulle komma i närheten av SVS. Så jag tycker nog mer det var du som var ute och cyklade när du inte kunde dra dessa enkla slutsatser.

 

Tycker ivf att Unibets marknadsföring av SM var under all kritik. Att bara få ihop runt 550 deltagare är pinsamt dåligt. Spelade inte SM för SVS i år men nästa år kommer det vara det givna valet.

 

Hoppas verkligen att pokerförbundet tar tag i detta och genast byter ut Unibet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unibet har skött hela SM dåligt, allt ifrån att marknadsföra det till att göra en sån enkel sak som att annonsera strukturen?!

Har en polare som ringde till supporten och frågade vad det var för startstack i main och det kunde dom inte svara på.

bedrövligt.

Sen i tex mörkpokern så hade dom glömt, att lägga in blinds så hela turneringen spelades med bara ante.. lol ja vad säger man.

Av spelare för spelare känns ju inte direkt som rätt slogan för Unibet?

Hoppas något bättre företag tar över SM till nästa år, jag skulle gärna se en site med stora muskler tar över tex Pokerstars eller FTP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strukturen var riktigt bra, så en riktig kanonturnering i det avseendet. I övrigt var det stort fiasko med allt som folk nämnt. Varför köra sön-tis? Fre-sönd hade varit mycket bättre, men om man kör sönd-tis fanns det utrymme att starta två timmar tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...