Gå till innehåll

råkar ha duplicate account hos bet365


T_B_A_

Recommended Posts

Hej, jag satte in 10K Sek hos bet365 i veckan. Har hitills utnyttjat både pokerbonus samt Sportbonus.

 

Problemet är att jag redan hade konto hos dom, det såg jag av en slump i min mailhistorik nyss, detta var från 2007 och de låg på iPoker även då och jag räknar med att jag utnyttjade iaf Pokerbonusen även då.

 

Vad göra nu? Känns som att de kommer ta mina pengar om jag avsöjar eller om de hinner komma på mig. Har ni några erfarenheter från bet365 eller andra bolag under liknande situation?

 

 

Det där är hela min rulle och väldigt mkt pengar för mig. Hoppas ju inte chipdumpa är enda utvägen :S

 

Mvh

 

TBA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, nej, jag registrerade på annan mail, använder två numera, den jag skapade som 12-åring använder jag numera bara åt msn och facebook...

 

Men exakt samma namn och övriga kontaktuppgifter som på det förra. Som också är öppet eftersom jag kunde logga in där med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gjort samma sak hos något av bolagen med brittisk bas. Kommer tyvärr inte ihåg vilket bolag eller vilket nätverk men jag har/hade konto hos Ladbrokes, WillHill, VC, Stan James och Bet365 plus några till jag har glömt så något av dom .........................

 

Jag kom på typ dagen efter skapandet (och insättning på) av det nya kontot att jag nog redan hade ett gammalt konto. Ringde bolaget och frågade varpå dom bekräftade min misstanke. Det var inget problem och dom löste det direkt över telefon. Har för mig att dom förde över pengarna och att jag fick behålla det gamla kontot men det kan jag inte svära på.

 

I mitt fall handlade det förvisso om max en eller ett par tusenlappar (sek) men ett vettigt bolag lär ju inte direkt vara hårdare mot en potentiell mycket lönsam kund som faktiskt är ärlig.

 

Uppdatera gärna hur det gick sen!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...