Gå till innehåll

Antal marker i online sm?


MJ

Recommended Posts

Ja i main räknar jag med 10 000. Även om 10 000 är standard i det här fallet tycker jag att det är oproffsigt att inte skriva ut det. Det är ju jätteLOL på att ange antal marker i ALLA andra turneringar, men inte i ETT ENDA AV SM EVENTEN.

 

10 000 i alla events?

 

Lägger de till något i potten?

 

Har det varit övervärden i satelliter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte jätte koll men inte hört något om att dom lägger till något som att dom för nåt år sen la till paket till vinnarna.

 

Dom har haft garanterade pris i heads up och omaha satelliterna vilket har gett en del övervärde speciellt i heads up då det krävts 4 8 16 deltagare osv.. sett flera gånger att det bara varit 4 som satsat 10e för paket på 100e.. så vann jag mitt paket men tyvärr inte haft tid å spela mer sattar.

 

Nu när det är sista veckan är det väl tveksamt om det kommer finnas några övervärden på satelliter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har funnits väldigt mycket övervärde på sattarna. Speciellt HU som M1978 säger.

 

Tycker också att det är dåligt att det inte kommer mer info om garanterad prispott (vilket inte verkar vara fallet), eventuella paket mm.

 

Poker-SM online har tappat enormt i värde och tror att det kommer speglas i deltagarantalet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...