Gå till innehåll

********* cashout


Pele08

Recommended Posts

Har väntat på ett uttag nu i snart 2 veckor från *********. Supporten är helt inkompetent och kan ju självklart inte ge svar på något utan bara kommer med massa undanflykter och vissa fall är det faktiskt riktigt underhållande de anledningar de ger.

 

Är det några andra som också väntar på utbetalningar därifrån och hur länge har ni fått vänta?

 

edit: blev tydligen censurerade men det är pothöjarna jag pratar om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har visserligen fått mitt uttag nu, men det tog några veckor.

 

Fick inte en enda gång en vettig anledning till att det dröjde, bara massa sjuka undanflykter.

 

Som jag sagt innan, kan bara hoppas deras dåliga kundvård får dom att tappa många spelare nu.

 

Spelarna betalar deras lön, men dom behandar dom som något virus dom inte vill ha att göra med och då borde dom i mitt tycke slippa det åxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt dåliga undanflykter också. Tror de kommer om de inte redan har det förlora större delen av deras spelarbas.

 

Enligt supporten så går det mycket fortare att få ut cashen till ett bankkonto gentemot en ewallet, så jag tackade för mig och cashade ut hela pothöjar rullen, har varit trogen pothöjarna i 1 år och genererat en väldigt fin rake så man tycker de kunde vara lite mer serviceminded.

 

Fråga om de inte kunde ge ett ungefärligt svar på hur lång tid de räknar med att det ska ta för att få ut cashen. Fick svaret att de kunde han inte svara på. Ställde motfrågan om han då inte kunde kontakta någon som kunde ge ett bättre svar eller sitter han på ett callcenter i Indien. Nejdå han hade kontakt med alla på företaget men ingen där kunde tydligen ingen ge ett bra svar.

 

Hur svårt ska det vara att kolla vad standardtiden för ett uttag ligger på, gav även iden till han att kolla de senaste 10-20 uttag som gått igenom och när de blev begärda och då få fram en snitttid. Fin fina svaret blev "kan jag tyvärr inte göra då det inte kommer ge en rättvis bild på hur lång tid ett uttag tar"

 

Han kom även med "uttag är det enda vi inte kan ge svar på för tillfället medans alla andra frågor kunde de nu svara på"

 

Jo vilka frågor har de fått tidigare som de inte kunnat svara på, när rakeback kommer för september, när sidan kommer upp, när man får sitt uttag man gjorde under tiden sidan låg nere. Såklart kan de svara på de frågorna nu när det redan är klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej tog lite längre än vad det brukar, Men var aldrig orolig över pengar, Man får ju förstå lite,Får ju inte glömma bort hur bra allt varit, Och det kommer bli minst lika bra tror ja,så därför har ja satt in pengar igen när ja fick ut dom.

 

Och du arbetar för vilka sa du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut som ett dåligt tecken - en inte alltför vågad gissning är att företaget har likviditetsproblem.

 

Skulle inte ha några större summor hos dem om jag var kund där.

 

Nä, helt osannolikt är det inte. Speciellt med tanke på negativ uppmärksamhet i samband med att dom blev utkastade från etraction etc.

 

Dock är det ju lite moment 22 över situationen då likviditetsproblem inte nödvändigtvis behöver betyda kaos och/eller kk på lite längre sikt. Men om alla spelare som naturligtvis är oroliga över sina innestående medel plötsligt får panik och begär uttag hyffsat samtidigt så .......

 

Speciellt när det gäller ett "källarbolag" som PR.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej tog lite längre än vad det brukar, Men var aldrig orolig över pengar, Man får ju förstå lite,Får ju inte glömma bort hur bra allt varit, Och det kommer bli minst lika bra tror ja,så därför har ja satt in pengar igen när ja fick ut dom.

 

Hej brukar inte ta lång tid. Hej är ett ord man använder för att hälsa.

Man,får även,förstå,mycket,man,får,även,glömma,bort,hur,bra,allt,har,varit,om,det,är,så,att,allt,har,blivit,mycket,sämre.

 

Varför tog du ut pengarna om du ändå tänker sätta tillbaka dom så fort du fått dom?

 

Kanske glömde ett kommatecken någonstans, men ni får ha lite överseende

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej brukar inte ta lång tid. Hej är ett ord man använder för att hälsa.

Man,får även,förstå,mycket,man,får,även,glömma,bort,hur,bra,allt,har,varit,om,det,är,så,att,allt,har,blivit,mycket,sämre. <-- vadå punkt?

Varför tog du ut pengarna om du ändå tänker sätta tillbaka dom så fort du fått dom?,

 

Kanske glömde ett kommatecken någonstans, men ni får ha lite överseende,

 

,f,y,p,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hej brukar inte ta lång tid. Hej är ett ord man använder för att hälsa.

Man,får även,förstå,mycket,man,får,även,glömma,bort,hur,bra,allt,har,varit,om,det,är,så,att,allt,har,blivit,mycket,sämre.

 

Varför tog du ut pengarna om du ändå tänker sätta tillbaka dom så fort du fått dom?

 

Kanske glömde ett kommatecken någonstans, men ni får ha lite överseende

 

Hårt, men rättvist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ut till moneybookers den 17/11 och till bankkonto den 23/11. Inte sett röken av någan av de.

 

Kontaktade supporten idag och fick svartet "att det fortfarnade är segt efter bytet men det går fortare och fortare" Hur kan det komma sig om anledningen tidigare var att det tar lång tid pågrund av olika valutor. Är också väldigt inne på att det handlar om likviditetsproblem men det löser nog till slut. Är inte orolig att jag inte får cashen men det lär ju dröja.

 

Fråga om jag skulle få de innan januari "tror det men kan inte lova" vilket betyder ungefär "I helvete heller, vi har sjukt dåligt med deg"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

någon som sett några cash än från pothöjarna?

 

Väntat 5 veckor nu på mitt. Har 2 polare som fått ut sitt på under 2 veckor och gjort sitt uttag efter mig men de har varit på några hundra $ så inga större summor. Så att det handlar om lång tid pågrund av valutaväxling är ju bara skitsnack. Gick ju bra mycket fortare direkt efter bytet och då lär det ju ha varit fler uttag som skulle igenom. Och att eftersom småsummor går före större summor så lutar det mer och mer åt likviditetsproblem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Så nu har man väntat fina 8 veckor på uttag, blir nog inga cash, de konkar väl snart.

 

Prata med supporten idag igen och fortfarnade inget vettigt svar. Frågade om jag kan förvänta mig att få det inom 1 månad men fick svaret "Förhoppningsvis men kan inte lova" vilket är ungefär samma sak som i helvete heller, har du inte fattat än att du inte kommer få de

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Tog ut endel pengar precis efter flytten och dom dök upp inom ett par dagar. Grindade på ytterligare ett par dagar för att ge det nya nätverket en chans, men tiltade på skitklienten så valde att tömma kontot. Detta var i början av december, och fortfarande har inte pengarna dykt upp.

 

Har snackat med Linus i livesupport ett par gånger, och enligt han så rör det sig inte om likviditetsproblem utan att "finans" har så mycket att stå i. Hans ord är vatten värda i dagsläget, och jag har redan ställt in mig på att dessa pengar aldrig kommer återfås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...