Gå till innehåll

High Stakes Poker säsong 7


Saint_Bjorn

Recommended Posts

  • Svars 350
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så du menar att när Selbst väl har lagt in pengar i potten så är det all in som gäller? Vilken sajt spelar du på sa du?

 

När Selbst höjer till 67k på flop med QQ ja. Jag sa aldrig vilken site jag spelar på

men har konto på dom flesta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HoP verkar ha blivit en tävling i vem som är den största åsnan. Känns som random hyffsad NL200 reg skulle ha ganska stor edge.

 

Peats spel med 92 är bland det pinsammaste jag sett.

 

Ja låt några random NL200 regs va med o spela istället, kollar ju på HSP för att lära mig ngt!!!

 

Dem där rika gubbarna är ju bara ett skämt, hur kan man inte ha koll på balanserade ranger eller ha en välplanerad GTOtaktik? Orka bygga miljardimperium på fritiden... :shock::rolleyes::ola::h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja låt några random NL200 regs va med o spela istället, kollar ju på HSP för att lära mig ngt!!!

 

Dem där rika gubbarna är ju bara ett skämt, hur kan man inte ha koll på balanserade ranger eller ha en välplanerad GTOtaktik? Orka bygga miljardimperium på fritiden... :shock::rolleyes::ola::h:

 

Påstod inte att jag ville se några random NL200 regs, försökte bara påpeka den låga nivån på spelet.

Ang. de rika affärsmännen har åtminstone jag aldrig på något sätt nedvärderat dem eller deras spel.

 

Fast ska jag vara ärlig hade jag tyckt det varit tusenfalt mycket roligare om de bjöd in de 30 bästa onlinespelarna från NL400 och uppåt. Hade man sedan adderat några som kan slänga lite käft (Sam Farha etc.) också så hade det varit underhållning på hög nivå.

 

HSP idag är som en match mellan två bottenlag i fotboll - måhända målrik men totalt utan kvalitet. Dessa matcher är ofta väldigt underhållande för dem som inte kan något om fotboll ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påstod inte att jag ville se några random NL200 regs, försökte bara påpeka den låga nivån på spelet.

Ang. de rika affärsmännen har åtminstone jag aldrig på något sätt nedvärderat dem eller deras spel.

 

Fast ska jag vara ärlig hade jag tyckt det varit tusenfalt mycket roligare om de bjöd in de 30 bästa onlinespelarna från NL400 och uppåt. Hade man sedan adderat några som kan slänga lite käft (Sam Farha etc.) också så hade det varit underhållning på hög nivå.

 

HSP idag är som en match mellan två bottenlag i fotboll - måhända målrik men totalt utan kvalitet. Dessa matcher är ofta väldigt underhållande för dem som inte kan något om fotboll ...

 

Eller så uppskattar man det som ren och skär underhållning även som otroligt kunnig pokerspelare. T.o.m en så högklassig spelare som du borde kunna finna lite nöje i att se för rika personer som sitter och leker med hundratusentals dollar mot pokerproffsen som om det vore kaffepengar. Att sen spelet inte är perfekt borde inte spela någon roll. Du kan ju logga in på vilken sajt som helst och kika på dina idoler när de spelar på NL400 när programmet är slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med Jodan skulle också verkligen vilja se ett gäng nGTO NL400-stjärnor göra upp...

 

kanske krydda anrättningen med någon wannabe nGTO som jackar upp 3x först in på knappen och viker lite för ofta mot trebet till omgivningens hånfulla förtjusning

 

- hört talas om notepad och kalkylatorn fisken? hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påstod inte att jag ville se några random NL200 regs, försökte bara påpeka den låga nivån på spelet.

Ang. de rika affärsmännen har åtminstone jag aldrig på något sätt nedvärderat dem eller deras spel.

 

Fast ska jag vara ärlig hade jag tyckt det varit tusenfalt mycket roligare om de bjöd in de 30 bästa onlinespelarna från NL400 och uppåt. Hade man sedan adderat några som kan slänga lite käft (Sam Farha etc.) också så hade det varit underhållning på hög nivå.

 

HSP idag är som en match mellan två bottenlag i fotboll - måhända målrik men totalt utan kvalitet. Dessa matcher är ofta väldigt underhållande för dem som inte kan något om fotboll ...

 

Håller absolut med, nu stängde jag iof av efter 2 min, men man mår ju illa när han foldar backdoor flushen mot ett riverbet i första handen. Så orättvist att vi internet-spelare är tusentals gånger bättre men samtidigt tusentals gånger fattigare :( usch, blir bara tiltad av det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här tråden bjuder faktiskt på en del underhållning också. Har man sig en liten följetong tills nästa gång man får se Mr.Ruffin droppa juveler. 8-)

 

Mm nu längtar man faktiskt efter att se vad han gör härnäst.

 

Helt fantastisk förklaring till synen mot äcklet Peat med :mrgreen: Vadå 100k, jag hade ju 600k på bordet 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Peat är verkligen nasty. Han ser ut som värsta jävla kokstorsken och verkar tro han är all that bara för att han har pengar och är bra på poker.

 

Vad är grejen med hans tics, han ser stressad/knarkad ut.

 

Peat är en jävla fisk, Så sjukt kul när krantz i 2m2m spelar mot han och peat bluffhöjer alltid med pottknapp och krantz tar några hundra k från han :) Seriöst, han är ju inte bra peat. Spelar som fiskarna gör på nl30. Men han har mer tur antar jag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Peat är en jävla fisk, Så sjukt kul när krantz i 2m2m spelar mot han och peat bluffhöjer alltid med pottknapp och krantz tar några hundra k från han :) Seriöst, han är ju inte bra peat. Spelar som fiskarna gör på nl30. Men han har mer tur antar jag ;)

 

Vet inte om du levlar, men det var ju bara regisserat. Utan den scoren hade ju showen knappt kunnat heta 2k2m, antagligen var det ju bara en jävla chipdump.

 

Ja, jag gillar Peat. Särskilt när man tar sig tid att läsa vad karln har gått igenom och trots det lyckats ta sig dit han är idag, han och Jared Huggins har stora likheter när det kommer till uppväxt.

Han degenbeteende kring biljard kan han ju gärna få släppa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller absolut med, nu stängde jag iof av efter 2 min, men man mår ju illa när han foldar backdoor flushen mot ett riverbet i första handen. Så orättvist att vi internet-spelare är tusentals gånger bättre men samtidigt tusentals gånger fattigare :( usch, blir bara tiltad av det

 

Nog hade jag filat på folden där också med tanke på att han 5x'ade pot på river när det gått check check i princip hela vägen. Den rika gammelfisken är ju ingen isildur som kan fula sig utan han trodde han hade de absoluta nötterna, 100% säker han inte såg att flushen föll och därför 5x'ade han pott med nötstegen.

 

Lite kallt gå på "han kan ha missat att färgen föll, i CALL!" så därför kan vi explofolda babyflushen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om du levlar, men det var ju bara regisserat. Utan den scoren hade ju showen knappt kunnat heta 2k2m, antagligen var det ju bara en jävla chipdump.

 

Ja, jag gillar Peat. Särskilt när man tar sig tid att läsa vad karln har gått igenom och trots det lyckats ta sig dit han är idag, han och Jared Huggins har stora likheter när det kommer till uppväxt.

Han degenbeteende kring biljard kan han ju gärna få släppa :)

 

 

kan du länka nått där man kan läsa om honom =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...