Gå till innehåll

Jinti91 - PLO


Jinti91

Recommended Posts

Har hittat peppen till att få in lite händer nu, då jag har börjat grinda ihop med vienno.

Fick in ca 1.1k igår, inga makalösa siffror tyvärr, men vart rätt nöjd över att ta igen mestadelen av backet som jag hade krigat emot hela sessionen och slutade på -0.5BI istället för 2.

Måste bli lite bättre på att posta händer, det är ju guld värt att få respons på dom.

Så om jag drar hem efter jobbet ikväll så blir det att skicka in några! :)

 

Men det lutar mot filmpremiär på skatefilm i stan efter jobbet (inkl. gratis öl. NÖT!)

 

Later!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 527
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har hittat peppen till att få in lite händer nu, då jag har börjat grinda ihop med vienno.

Fick in ca 1.1k igår, inga makalösa siffror tyvärr, men vart rätt nöjd över att ta igen mestadelen av backet som jag hade krigat emot hela sessionen och slutade på -0.5BI istället för 2.

Måste bli lite bättre på att posta händer, det är ju guld värt att få respons på dom.

Så om jag drar hem efter jobbet ikväll så blir det att skicka in några! :)

 

Men det lutar mot filmpremiär på skatefilm i stan efter jobbet (inkl. gratis öl. NÖT!)

 

Later!

 

glgl! Jag kunde inte sova så drog en liten session till och hämtade tillbaka lite, men det var ändå ett grovt dropp. Nästa gång plussar vi sönder rullarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glgl! Jag kunde inte sova så drog en liten session till och hämtade tillbaka lite, men det var ändå ett grovt dropp. Nästa gång plussar vi sönder rullarna!

 

Fan va grymt!! Lär ju ha lättat på sömnsvårigheterna lite det dära! Bra jobbat kompis! :)

Träffade Nisse på krogen, å han berättade lite om back in the days när ni skata ^^ så stört random och så stört litet detta land är. Men kul iaf :D

Imornkväll blir det fan lir! Pungar upp iaf 1k händer då med, slutar 8 och springer hem efter jobbet! :)

Nu ska fullfan sussa, upp å jobba imorn.

 

Puss och godnatt allihopa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slänger in 2 stycken AK-händer också, en hand jag stött på mkt problem med på senaste.

 

1.

 

Jag ser FI som en synstation, hade inte många händer på honom vid tillfället, men han spelade 38/0 över 22 händer, så hade väll nån liten fördom mot honom.

Jag cbetar i stort sett alla floppar, och lägger mina c-bets runt halvpott när jag inte träffat eftersom att jag bara behöver vinna med den beten ca 1/3 för att vara B/E.

Hur som haver så synar ju muppen mitt cbet och jag lyckas träffa mitt A på turn, och väljer då att fortsätta beta då jag tror att FI kan syna ner med någon vek J, värsta fall AJ, eller eventuellt något mellanpar. Så jag känner mig relativt säker med mitt toppartopkicker och väljer att stacka. Rätt/fel i detta läge?

 

***** Hand History for Game 25641796119 ***** (Full Tilt)

$5.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, November 17, 06:23:12 ET 2010

Table Warhawk (6 max) (Real Money)

Seat 2 is the button

Seat 1: TerranUser ( $9.46 USD )

Seat 2: ThechronicLS ( $1.78 USD )

Seat 3: poppa donn ( $3.63 USD )

Seat 4: masterfly4 ( $8.56 USD )

Seat 5: Jinti91 ( $5.00 USD )

Seat 6: Oachkoatzl ( $8.51 USD )

poppa donn posts small blind [$0.02 USD].

masterfly4 posts big blind [$0.05 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Jinti91 [ Ks As ]

Jinti91 raises [$0.17 USD]

Oachkoatzl folds

TerranUser folds

ThechronicLS folds

poppa donn calls [$0.15 USD]

masterfly4 calls [$0.12 USD]

** Dealing Flop ** [ 7c, Jd, 4s ]

poppa donn checks

masterfly4 checks

Jinti91 bets [$0.30 USD]

poppa donn calls [$0.30 USD]

masterfly4 folds

** Dealing Turn ** [ Ad ]

poppa donn checks

Jinti91 bets [$0.80 USD]

poppa donn calls [$0.80 USD]

** Dealing River ** [ 9s ]

poppa donn checks

Jinti91 bets [$2.40 USD]

poppa donn calls [$2.36 USD]

Jinti91 wins $0.04 USD

Jinti91 shows [Ks, As ]

poppa donn shows [Jc, Jh ]

poppa donn wins $6.94 USD from main pot

 

 

2.

 

Jag tycker att jag stöter på denna situation väldigt ofta nu för tiden, och märkt att det kostar mig en hel del pengar när detta händer. AKo/s i sb mot raise-syn, jag 3b, syn, jag cbet på missad flop, och vid syn så brukar jag bara ge upp, och då tar ju oftast FI initiativ och betar bort mig från potten.

Vet inte om detta bara låter som whine, för jag vill ju helst 3beta pf för att isolera och få in mer pengar i potten pf.

Kan jag hitta synen pf? I denna situation så mötte jag 2 pers med identiska stats, 67/14, så jag ville ju helst få in så mkt cash som möjligt, och helst träffa floppen dårå. Så vill jag bygga pot PF, eller vill jag syna och träffa, och sen hoppas på att få betalt? Syn i tanke på min poss och mina lösa motståndare.

 

***** Hand History for Game 25629161471 ***** (Full Tilt)

$5.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, November 17, 09:25:38 ET 2010

Table Brassier (6 max) (Real Money)

Seat 4 is the button

Seat 1: sarvare75 ( $5.19 USD )

Seat 2: DRDVS ( $9.73 USD )

Seat 3: psyhea ( $13.87 USD )

Seat 4: wiiiinerrrrrrrr ( $4.82 USD )

Seat 5: Jinti91 ( $6.04 USD )

Seat 6: LuckySlevin92 ( $11.00 USD )

Jinti91 posts small blind [$0.02 USD].

LuckySlevin92 posts big blind [$0.05 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Jinti91 [ Kh Ac ]

sarvare75 calls [$0.05 USD]

DRDVS folds

psyhea raises [$0.20 USD]

wiiiinerrrrrrrr calls [$0.20 USD]

Jinti91 raises [$0.88 USD]

LuckySlevin92 folds

sarvare75 calls [$0.85 USD]

psyhea folds

wiiiinerrrrrrrr calls [$0.70 USD]

** Dealing Flop ** [ 7d, Js, 2s ]

Jinti91 bets [$1.45 USD]

sarvare75 raises [$4.29 USD]

wiiiinerrrrrrrr folds

Jinti91 folds

sarvare75 wins $2.84 USD

sarvare75 wins $5.46 USD from main pot

 

Väldigt tacksam för input på dessa! Tack!

 

 

HAND 1=)

 

synd där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ytterligare en rätt så tung session ikväll.

Började jävligt bra, och jag hittade 2.5BI inom en timme. Frid och fröjd.

Men sen kom hand efter hand som bara inte ville mig väl.

Tappade ca 4 BI på runt 10 minuter och kände mig smått uppgiven, men valde att fortsatte då jag hittade lugnet efter några minuter, och motståndet var riktigt bra.

Fick in 1.2k händer vilket jag är väldigt nöjd med.

Jag lyckades att hitta fokuset igen, trots dropet. Nöjd.

 

Sessionen slutade på: -$9

 

Rullen ligger nu på: $233

 

Dagens hjärnsläpp får nog denna hand stå för:

 

***** Hand History for Game 25863225787 ***** (Full Tilt)

$5.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, November 25, 06:17:22 ET 2010

Table Girod (6 max) (Real Money)

Seat 2 is the button

Seat 1: PoyeR183 ( $8.27 USD )

Seat 2: VashJuggalo ( $9.99 USD )

Seat 3: omgadD ( $5.00 USD )

Seat 4: Rasula ( $7.76 USD )

Seat 5: Jinti91 ( $7.14 USD )

Seat 6: Adrage ( $8.65 USD )

omgadD posts small blind [$0.02 USD].

Rasula posts big blind [$0.05 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Jinti91 [ Ad Jh ]

Jinti91 raises [$0.15 USD]

Adrage folds

PoyeR183 calls [$0.15 USD]

VashJuggalo folds

omgadD folds

Rasula folds

** Dealing Flop ** [ 6h, Kc, As ]

Jinti91 bets [$0.20 USD]

PoyeR183 calls [$0.20 USD]

** Dealing Turn ** [ 5c ]

Jinti91 bets [$0.40 USD]

PoyeR183 raises [$0.80 USD]

Jinti91 calls [$0.40 USD]

** Dealing River ** [ 4c ]

Jinti91 checks

PoyeR183 bets [$7.12 USD]

Jinti91 calls [$5.99 USD]

PoyeR183 wins $1.13 USD

PoyeR183 shows [Kd, 6s ]

PoyeR183 wins $13.40 USD from main pot

Jinti91 doesn't show [Ad, Jh ]

 

Jag tog ett helt vrickat heap, där jag ändå trodde att det fanns en chans att jag ledde.

Killen spelade 82/39 över ca 40 händer, och under de händerna så hade jag sett honom openshovea PF 3-4 ggr, samt att han hade överbetat minst 2 händer post flop för hela sin stack.

Så jag hade väl kanske kanske lite otur, men framförallt så borde jag ha hittat disciplinen och väntat på ett bättre läge.

Inget gott spel med ca 150BB djup stack.

Imorgon blir det nya tag, ska lira ihop med en polare hela natten är det tänkt, så då blir det till att hitta storplusset när vi får in lite volym :)

 

Har fått några vids av vienno som ska kollas igenom, dom verkar bra så det blir chyst med lite food for the thought.

 

Postar fler händer inom kort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite badbeat whine här,

ska inte bli mkt sånt, promise, men det var samma kille som jag mötte i senaste handen, ger honom inte cred för mycket alls, det kanske ni kan se av floppsynen.

Jag kan inte påstå att river skrämde mig det minsta, hade dessutom bara drygt 2/3 av potstorleken i min stack (eller hur jag ska säga det, poten var $4.25, och jag hade $2.9 kvar)

 

 

Hand #1

 

***** Hand History for Game 25863286424 ***** (Full Tilt)

$5.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, November 25, 06:19:57 ET 2010

Table Girod (6 max) (Real Money)

Seat 4 is the button

Seat 1: PoyeR183 ( $13.28 USD )

Seat 2: VashJuggalo ( $9.99 USD )

Seat 3: omgadD ( $6.15 USD )

Seat 4: Rasula ( $7.69 USD )

Seat 5: Jinti91 ( $5.00 USD )

Seat 6: Adrage ( $8.65 USD )

Jinti91 posts small blind [$0.02 USD].

Adrage posts big blind [$0.05 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Jinti91 [ Tc Ts ]

PoyeR183 raises [$0.10 USD]

VashJuggalo folds

omgadD folds

Rasula folds

Jinti91 raises [$0.33 USD]

Adrage folds

PoyeR183 calls [$0.25 USD]

** Dealing Flop ** [ 4s, 4d, 7d ]

Jinti91 bets [$0.55 USD]

PoyeR183 calls [$0.55 USD]

** Dealing Turn ** [ 8s ]

Jinti91 bets [$1.20 USD]

PoyeR183 calls [$1.20 USD]

** Dealing River ** [ Jh ]

Jinti91 bets [$2.90 USD]

PoyeR183 calls [$2.90 USD]

Jinti91 shows [Tc, Ts ]

PoyeR183 shows [Js, 8d ]

PoyeR183 wins $9.38 USD from main pot

 

 

Hand #2

 

Lite väntad utspelning på denna hand, men det jag undrar är om jag kanske bör kunna vika pf.

För jag tror inte jag kan vika handen postflop, eventuellt vid en 3e barrel.

Men vid eftertanke finns det kanske vik på turn också, eftersom att jag bara kan rå på AQ, KK, QQ av det som finns i hans range där, stannade inte upp och såg J på turn i stort sett.

Killen spelar 17/13 över 250 händer.

Säg vad ni vill!

 

***** Hand History for Game 25864184393 ***** (Full Tilt)

$5.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, November 25, 06:59:35 ET 2010

Table Texas (6 max) (Real Money)

Seat 6 is the button

Seat 1: omgadD ( $5.25 USD )

Seat 2: madmonkk ( $2.38 USD )

Seat 3: vistor89 ( $6.23 USD )

Seat 4: slowtraincoming ( $8.17 USD )

Seat 5: Jinti91 ( $5.41 USD )

Seat 6: Zoltaz ( $7.07 USD )

omgadD posts small blind [$0.02 USD].

madmonkk posts big blind [$0.05 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Jinti91 [ As Qs ]

vistor89 folds

slowtraincoming raises [$0.20 USD]

Jinti91 calls [$0.20 USD]

Zoltaz folds

omgadD folds

madmonkk folds

** Dealing Flop ** [ Ad, Ts, 6h ]

slowtraincoming bets [$0.30 USD]

Jinti91 calls [$0.30 USD]

** Dealing Turn ** [ Jd ]

slowtraincoming bets [$0.75 USD]

Jinti91 calls [$0.75 USD]

** Dealing River ** [ 7c ]

slowtraincoming checks

Jinti91 checks

slowtraincoming shows [Ac, Ks ]

slowtraincoming wins $2.40 USD from main pot

Jinti91 doesn't show [As, Qs ]

 

Nu är jag helt död, hade tänkt kolla klart filmen, men ögonen klarar det inte. Upp imorn för att filma lite skate innan jobbet, lär bli lattjo!

Godnattsovgotthejdå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har blivit jävligt taggad på ett sidospår med dagboken som jag tänkt på ett tag..

 

..Jag ska gå upp i vikt!

 

Jag är 190 lång, och väger runt 67, vilket är ruggigt lite för min längd.

Mina matvanor är väll inte de bästa, och det finns knappt nån inspiration till matlagning.

En dag kan se ut som så att jag köper en bulle och en kaffe på pressbyrån som frukost.

Hamburgare eller liknande snabbmat till lunch. Middag, pasta + korv.

Mina matvanor är inge vidare, men det vore sjukt kul om någon kunde ge mig tips på vad jag kan sätta i mig, som nån sorts diet för att öka i vikt. Helst så att jag kan lägga på mig lite virke att träna muskler av, lär ju va lättast att öka vikt på det viset.

Så om någon har bra koll på kostlära så får den personen väldigt gärna predika lite för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har blivit jävligt taggad på ett sidospår med dagboken som jag tänkt på ett tag..

 

..Jag ska gå upp i vikt!

 

Jag är 190 lång, och väger runt 67, vilket är ruggigt lite för min längd.

Mina matvanor är väll inte de bästa, och det finns knappt nån inspiration till matlagning.

En dag kan se ut som så att jag köper en bulle och en kaffe på pressbyrån som frukost.

Hamburgare eller liknande snabbmat till lunch. Middag, pasta + korv.

Mina matvanor är inge vidare, men det vore sjukt kul om någon kunde ge mig tips på vad jag kan sätta i mig, som nån sorts diet för att öka i vikt. Helst så att jag kan lägga på mig lite virke att träna muskler av, lär ju va lättast att öka vikt på det viset.

Så om någon har bra koll på kostlära så får den personen väldigt gärna predika lite för mig!

 

Köp en kokbok och sätt upp ett matschema så du tvingas laga mat hemma varje dag. Kan rekommendera "Vegatariska kokboken" från ICA bokförlag. Där finns det en massa kosttips och roliga rätter. Gl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har blivit jävligt taggad på ett sidospår med dagboken som jag tänkt på ett tag..

 

..Jag ska gå upp i vikt!

 

Jag är 190 lång, och väger runt 67, vilket är ruggigt lite för min längd.

Mina matvanor är väll inte de bästa, och det finns knappt nån inspiration till matlagning.

En dag kan se ut som så att jag köper en bulle och en kaffe på pressbyrån som frukost.

Hamburgare eller liknande snabbmat till lunch. Middag, pasta + korv.

Mina matvanor är inge vidare, men det vore sjukt kul om någon kunde ge mig tips på vad jag kan sätta i mig, som nån sorts diet för att öka i vikt. Helst så att jag kan lägga på mig lite virke att träna muskler av, lär ju va lättast att öka vikt på det viset.

Så om någon har bra koll på kostlära så får den personen väldigt gärna predika lite för mig!

 

Jag äter rätt grymt mycket kesella/kvarg runt 15g protein per 100g så köp på dig det, riktigt bra!

Smakar inte gott men jag blandar med frukt/nötter eller Fun-Light :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött med lite tips!

Fick tips av roommate att det är protein och kolhydrater jag vill åt, och att jag bör äta regelbundet och mycket, ca var 3e timme.

Har jag fattat det rätt så ska jag styra upp ett veckoschema imorn :)

Går väll och bär på någon mildare sort av aspberger, så jag är i rätt stort behov utav struktur för att jag ska klara av någonting komplicerat under en längre period, så ett matschema ska styras upp :)

Ska försöka få in ett pokerschema också, så de blir gött! :D

mer om det imorn, nu ska jag sova.

Peace!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades med att sova i 13 timmar igår och vakna en halvtimme efter att jag hade börjat jobbet. Utvilad iaf :)

Har nu försökt med att börja på min diet! :D

Igår åt jag tortellini med falukorv och currysås, och till efterrätt vart det keso med äpplen och päron.

Kan inte påstå att keso var särskilt gott, men frukten hjälpte, hade i lite kanel också och då vart det helt okej :)

 

Har inte lyckats få in någon volym på senaste, har vart så upptaget på det sociala, på gott och ont för jag är stört sugen på att lira :P

Nu ska jag kolla på the +EVolution of poker, någon serie från DC som verkar lovande :)

Kanske ska på någon konsert ikväll, men får se hur det blir med det.

Annars blir det garanterat lir! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har vart riktigt torrt på lir på senaste, av olika anledningar.

 

Men hur som haver så fick jag äntligen känna hur det känns att vinna i poker igen när jag kom hemstapplandes från krogen inatt.

Satte mig å degade lite framför datan och tänkte bara kolla hur actionen var på FT, är sällan uppe vid 4 för att lira tråkigt nog, trots att det typ är bäst värde så dags.

Lyckades komma in på ett bord med avg pot på $3 på nl$5 där det satt en full spanjor med 700bb som dumpade pengar hej vilt.

Lyckades plocka ett BI från honom, plus att jag hamnade i en hand mot någon som jag tror var en reg.

Handen diskuterades hej vilt efter den var slut. Ni får gärna tycka till på den och låta mig höra era resonemang.

Idag är första gången på länge som jag inte har något planerat, så jag känner suget för att få in lite händer idag!

Får se hur det slutar sen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt Poker $5.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1059467

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

CO: $5.42

Hero (BTN): $6.42

SB: $9.83

BB: $5.00

UTG: $26.97

MP: $4.10

 

Pre Flop: ($0.07) Hero is BTN with Q :spade: Q :diamond:

UTG calls $0.05, MP calls $0.05, 1 fold, Hero raises to $0.27, 1 fold, BB calls $0.22, UTG calls $0.22, MP calls $0.22

 

Flop: ($1.10) 7 :heart: 9 :club: T :heart:(4 players)

BB bets $1.10, UTG folds, MP folds, Hero calls $1.10

 

Turn: ($3.30) Q :heart:(2 players)

BB bets $3.63, Hero calls $3.63

 

River: ($10.56) 5 :diamond:(2 players)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, nä jag vet :) Brukar hitta disciplinen att inte lira, men kände mig iallafall halvt medveten om vad jag gjorde ;)

På tal om handen då.

Jo, det låter mest rimligt, kanske i tanke på att han betade ut, och inte lät mig betta, vilket han kanske hade gjort om han tänkt checkraisa mig med segspelade KK/AA pf.

Men han visar upp Ts9s för 2par, så det var ju en lycklig 2outare jag satte på turn. Han stoltserade med resonemanget pf att han skulle- och inte kanske skulle, vinna min hela stack om han träffade 2par, stege eller färg.

Höll inte alls med om resonemanget då jag isolerade mot synstationen som alltid limpade pf, så min range sträcker sig nog till AJo där, vilket inte hade vart allt för svårt att lägga om jag mött samma aggression om jag träffat mot en nit som bara flatsynade min iso OOP.

Men glad är ju jag att jag vann handen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Woopidoo!

Hittade lite plus i förrgår och rullar nu på $251 :)

Kom till finalbord på en $3.3 KO 90plr SNG som jag lirade lite på plojj med en kompis. Vart väldigt nöjd med turren och lyckades faktiskt med att vid varje all-in läge få in pengarna som favorit, bortsett från sista handen där jag rök som 3a på finalbord efter att ha shovat mot en smallstacks limp med AQo från knapp när storstacken satt på AKo.

Gött iallafall att lyckas ta mig igenom finalbordsbubbeljinxen.

Kommer att lira mer och mer framöver eftersom att min roommate har flyttat ut, så det lär ju bli mindre att göra hemma numera :P

På gott och ont obv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har försökt att se på mitt spel lite mer kritiskt eftersom att jag känt på senaste att mina stora vunna potter bara blir bränsle för alla dåliga spel jag gör gång på gång som kostar mig för mkt pengar.

Det handlar oftast om stabs på potter som jag ger mig på mot dels för många spelare och oftast i dålig position.

Har även märkt att jag ger mig på för många floatspel (tror det klassas som det), där jag spelar för passivt för att göra det värt.

Kan utan problem leta fram 2-3 stycken praktexempel för dessa spel efter att denna session är över.

Ska slita hårdare på att försöka utveckla mitt spel framöver, känner att det såklart behövs, och att jag behöver täppa igen läckor i mitt spel,hitta disciplinen för att skita i dom spelen :P

 

Om någon känner sig peppad på att köra lite sweatsessions eller liknande så kan den bara hojta till!

Lirar som sagt nl5 på FT och sliter på för att utvecklas, vilket kan vara svårt genom bara ens egna ögon.

Så säg bara till! Win-win situation :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Woohoo! 2011, nått år och nya möjligheter osv osv

 

Har vart jävligt torrt på pokerfronten på senaste *slap i nyllet*

, men har haft fullt upp med annat.

Men, jag älskar ju poker, så måste ju försöka få in det i min vardag lite mer igen.

 

Tänkte sätta upp lite mål för att kunna hålla mig på banan framöver!

 

1. Få in minst 10k händer/månad. Jag har aldrig vart bra på att få in volym, 10k ser säkert ynkligt ut, men det blir in bra utgångspunkt för mig. Får jag in mer än 10k på en månad så klappar jag mig själv på axeln. Kanske höjer volymen efter ett tag. Lirar bara på en skärm atm, så de e lite krångel, ska fixas så jag kan lira 2 asap.

 

2. Få in minst 1h studier iaf varannan dag, ex. kolla filmer, delta i handdiskussioner, läsa böcker.

 

3. KLÄTTRA! Har suttit fast på de nivåerna jag sitter på nu på tok för länge, men för det krävs det ju att jag grindar hårdare och studerar mer, så det ska fan göras! :)

 

4. Posta mer i min DB ;) orkar inte med att jag är aktiv ett tag för att sen dissa db'n. Ska bli en mer regelbunden postare.

_____

OT

 

4. eventuellt (inte så jättesugen) hitta nytt jobb, får inte så jättebra betalt på jobbet jag har nu, men det kan vara världens goaste jobb, så det är lite veligt. Jobbar bara 6h/dag också så jag har ju en del tid över till annat. Och jag älskar skateboard över i stort sett allt annat, så det är ju nöten för mig egentligen. Enda resonemanget till att byta jobb är för att kunna resa runt i världen lite för att vidga mina vyer och träffa nytt folk, samt såklart skata.

 

5. Balansera sociala livet med pokern, så att jag är aktiv i båda. Har ofta haft svårt att ha flera bollar i luften när det gäller att vara social och grinda på diverse onlinegrejer.

 

:D Det är la en början iaf!

Update senare kanske, annars imorn!

God fortsättning till alla på pf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft mig en chyst dag på pokerfronten, hittade ett plus på ca 2BI.

Tänkte försöka med att posta resultat efter varje session, och antal händer och sen göra en sammanfattning vid slutet av varje vecka.

 

Så dag ett denna vecka slutade såhär:

 

+€7,93 över 760 händer

 

som det ser ut nu så blir 10k händer löjligt lätt att skrapa ihop, men det är en utgångspunkt tills vidare, så får se hur det ser ut i slutet av månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, hann få in den giganstiska volymen á 28 händer den 2a januari. Mitt nätverk är väldigt labilt just nu, så gav upp sessionen, vart bortkopplad 2 ggr under den korta perioden.

Vart livrädd när jag fick dc när jag hade AA och vart bortkopplad på river, men det löste sig iaf och potten gick åt mitt håll :)

Men resultatet vart ju iaf grymt bra över så få händer :)

 

+€2.24 över 28 händer

 

*edit*

 

Vart pepp på å lira mer, så vart en liten session till.

Fortsätter springa gött och plussade några inköp!

lite ofokus så vart bara 4 bord som mest, så inte så många händer.

Sjukt värde på dom jag spelade däremot :)

 

Matar in kvällens/nattens lir till ett resultat:

 

+€8.58 över 242 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar caro :)

Siktar på att svinga vidare uppåt ikväll!

 

Danity;

Jag lirar som oftast 4 just nu, blir ett chyst tempo. Har bara en skärm, men har brukat spela 6 som std när jag haft 2 skärmar.

Märker ju sjuk skillnad på antalet händer, då det går i samma tempo på 4 bord nu som när jag spelade 6 på 2 skärmar känns de som. Hur många lirar du själv? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar caro :)

Siktar på att svinga vidare uppåt ikväll!

 

Danity;

Jag lirar som oftast 4 just nu, blir ett chyst tempo. Har bara en skärm, men har brukat spela 6 som std när jag haft 2 skärmar.

Märker ju sjuk skillnad på antalet händer, då det går i samma tempo på 4 bord nu som när jag spelade 6 på 2 skärmar känns de som. Hur många lirar du själv? :)

 

Jag kör 6 bord på en 17 tum skärm, ska köpa en större snart har jag tänkt mig, jag tycker en liten session är 1000 händer typ :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, jag som är så jäkla kräsen antar jag ^^ har för mig att min skärm är 21" :)

Som sagt så har volym länge vart ett problem för mig, har rätt lätt att tappa fokus, så lägger ner när jag märker att jag börjar göra annat.

Som nu när jag skriver till dig på pf ;) haha, ne jk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...