Gå till innehåll

Bokföra i Excel


rabris

Recommended Posts

Som topic lyder. Jag vill bokföra mitt spel i Excel 2010.

Jag kollade igenom den gamla tråden men det var inte någon som hade skrivit i den sen 2007. Det jag skulle vilja ha är en mall. Inte allt för avancerad och inte för enkel heller. Jag har letat runt ett tag nu. Tack på förhand!:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som topic lyder. Jag vill bokföra mitt spel i Excel 2010.

Jag kollade igenom den gamla tråden men det var inte någon som hade skrivit i den sen 2007. Det jag skulle vilja ha är en mall. Inte allt för avancerad och inte för enkel heller. Jag har letat runt ett tag nu. Tack på förhand!:)

 

Så svårt är det inte att göra själv. :) Vad är det du efterfrågar för funktioner?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så svårt är det inte att göra själv. :) Vad är det du efterfrågar för funktioner?

 

Alltså att det står typ olika pokerrum och liknande, så man kan skriva in hur mycket man har insatt på de olika sidorna, så den räknar ut hur mycket plus/minus du gör i timmen. På olika stakes och så!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag vet att Holdem manager finns. Men jag har precis börjat spela poker och har inte spelat ihop en tillräcklig budget för att lägga pengar på det. Så tills jag har spelat ihop de pengarna så vill jag använda excel. Därför jag söker hjälp till det!:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hagbards execelblad har jag använt sen 2007 nu, hur bra som helst.

 

Skulle du kunna lägga upp den på något sätt? Google verkar inte vara vän med den för jag hittar nämligen ingen att ladda ner! Så skulle vara schysst om du skulle kunna ladda upp den eller länka till någon sida där jag kan få ner den!:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle du kunna lägga upp den på något sätt? Google verkar inte vara vän med den för jag hittar nämligen ingen att ladda ner! Så skulle vara schysst om du skulle kunna ladda upp den eller länka till någon sida där jag kan få ner den!:)

 

http://pokerforum.nu/forum/ovrigt-om-poker/25740-hagbards-statistik-och-bokfoering-i-excel-version-3-a.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...