Gå till innehåll

Anonymitet?


sharken

Recommended Posts

Visst så skapar det en lite mer neutral miljö för fisken där datamining / statsprogram och notes från tidigare sessioner försvinner. Känns däremot som att det bara är ett desperat försök från pokersidorna att skapa något nytt, ex rushpoker. Kommer det slå igenom? Tveksamt, jag tror fisken snarare uppskattar lite känsla och umgänge runt bordet, vilket inte infinner sig när man sitter och spelar med "player 3". Sen går det att diskutera hur befintligt umgänget är vid borden på nätet, men bara att känna igen vissa spelare och inte spela mot några totala främlignar utan nick tror jag är något fisken värderar hyfsat stort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det HU eller 6max? i 6max är det helt orimligt mtp collusion etc.

6max. nätverket ser vilka som spelar och ska tydligen granska collusion hårdare på dessa bord.

finns anonyma HU-bord på partypoker också

najs, hade ingen aning om det, får man action om man köper in fullt och höjer första knappen eller hur funkar det i praktiken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fisken vill nog lika gärna spela mot vissa som den vet har bluffat bort hela stackar mot han / hon eller sprungit bra mot regs etc.. sen tror jag det är roligare för fisken att sitta o titta var folk är ifrån, vad folk nickar, kolla personal info etc etc, än att spela mot "player 1, 2 ,3 etc"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fisken vill nog lika gärna spela mot vissa som den vet har bluffat bort hela stackar mot han / hon eller sprungit bra mot regs etc.. sen tror jag det är roligare för fisken att sitta o titta var folk är ifrån, vad folk nickar, kolla personal info etc etc, än att spela mot "player 1, 2 ,3 etc"

 

Hellre att pokern dör helt och hållet än att bumhunters tjänar en enda krona till för lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...