Gå till innehåll

Teh_MoUsE -


Teh_MoUsE

Recommended Posts

  • Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skotta bort min FTP-rulle förra veckan på 3,5k dollarsch och varit lite deppig efter det, tänkte det var dags att starta dagbok för att etablera lite ordning på mig själv. Spelade nästan bara 5/6-max förut men har sadlat om till HU då jag tröttnat på att grinda 6-9bord mot samma tråkiga regs. Spelar även lite turneringar ibland och misslyckades med sm-kvalet innan idag :cry:

 

lite mål för månaden

 

:s: Jobba igen 30k hålet

:s: Spela mer turneringar

:s: Inte spela innan kl 14 (brukar spela sämst då)

:s: Sluta vara lat och få in lite volym

:s: Kvala in till någon liveturre

:s: Vinna SM på Svenska Spel

 

något ni undrar så är det bara att fråga.

 

efterfrågar lite roliga serier som man kan myskolla på, gillar 2½men, HIMYM, The Big Bang Theory, King of Queens, Hard Times of RJ Berger, Cougar Town, Scrubs och andra lättsamma komediserier.

 

The League, 30 rock, American Dad, Family Guy, The Simpsons, Better With You, Blue Mountain State, Community, Weeds, Sunny In Philadelphia, Running Wilde, Raising Hope, The Office, Outsourced, Mellisa & Joey, Louie. Det är några aktuella serier som jag ser i.a.f.

 

Men finns ju massa klassiker som är riktigt bra. Spin City, Frasier, Arrested Development och Seinfeld bland annat.

 

Edit: First och GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar du AD så kolla Running Wilde. Michael Hurwitz och Will Arnett som skrivit, Will Arnett är även huvudkaraktären. Inte fullt lika bra, men helt klart sevärt.

 

will arnett är en av mina favoritskådisar, och detta har jag missat helt efter att ha finkammat hans imdb. tackar för tipset, ska genast kollas

 

detta är sexyterran btw inte irlsucks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...