Gå till innehåll

Gusbus bombar på svs


drisen

Recommended Posts

Känner väl att du hamnar i den här sitsen för ofta genom att leda turn.. Isåfall stoppar du ändå in hela stacken på turn.. Då går jag hellre för cr och synar av om han degar, eller typ ger upp river om han bara synar.

 

Ok. Jag trodde han var svag på flopp. Han verkade lös o jag trodde inte han skulle ge upp turn, så jag donkade för att han skulle slå om så jag kunde dega :P Jobbiga var att han setade turn, så blev ju snapp på min push o han fick stå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För nötförsäljare á la 3lendil kan det vara svårt att förstå skönheten i dina spel. Han hade hellre hoppat ut för ett stup än att spela så.

 

Njae kan nog inte klassas som nötförsäljare tror jag. Mina stats brukar landa runt 27/24/12 så jag är inne och vevar ganska ofta. Men det gäller ju såklart att välja sina spots, och det drisen uppvisade här i dagboken är ju raka motsatsen till bra lägen.

 

Får jag fråga när du bildade din nöt-försäljar-image om mig? Kanske vore på sin plats med självrannsakning för min del i så fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Haha GusBus! Hört att Diegestino (?) gillar dig skarpt...

 

Hehe, ingen kärlek där direkt :-)

 

Gick så kallt föra månaden så orkade inte skriva mer. Tappade väl ett 60-70k plus till back 50 eller nått. Denna månaden har jag mest lirat 2.5/5 o 5/10, ska försöka fortsätta med det. Blivit lite spel på cc också. Upp 60 cirkus för månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...