Gå till innehåll

ironmanpoäng


lonewolf2

Recommended Posts

Försöker räkna ut vad jag rakat för på ftp, om man tar sina ironmanpoäng och delar dom med 10, blir det rätt då?

 

 

Vad du betalt i rake beror ju på hur många potter du vunnit och har inget direkt med ftp poäng att göra.

 

Blir rätt uppenbart om du tänker på att poängen fördelas contributed och rakeback numera enligt weighted contributed

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojdå, visste inte att ftp hade weighted cont rakeback, tack för det.

 

Dom ändrade det under enormt rabalder för bara någon månad sen.

 

Enklaste sättet är väl att använda PT3 eller HEM. Båda kan hålla reda på raken och rakebaken åt dig.

 

Största problemet är att hålla koll på alla mgr avdrag som påverkar rakebaken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom ändrade det under enormt rabalder för bara någon månad sen.

 

Enklaste sättet är väl att använda PT3 eller HEM. Båda kan hålla reda på raken och rakebaken åt dig.

 

Största problemet är att hålla koll på alla mgr avdrag som påverkar rakebaken.

 

Så sant, har frågat min affiliate vad uttag kostar, men det verkar som dom vill behålla det för sig själva, har inte fått reda på det i alla fall. Däremot så står det om en viss del av avdragen såsom t.ex köp med ftp:s, och ironmanpoäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sant, har frågat min affiliate vad uttag kostar, men det verkar som dom vill behålla det för sig själva, har inte fått reda på det i alla fall. Däremot så står det om en viss del av avdragen såsom t.ex köp med ftp:s, och ironmanpoäng.

 

Jag vet att en $1000-insättning från Neteller kostar $30, sen kan du spekulera vidare på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sant, har frågat min affiliate vad uttag kostar, men det verkar som dom vill behålla det för sig själva, har inte fått reda på det i alla fall. Däremot så står det om en viss del av avdragen såsom t.ex köp med ftp:s, och ironmanpoäng.

 

Jo ftp och ironman avdragen är någorlunda lätta att hålla reda på.

 

Svårare blir det med ev. freerolls och garantier i turneringar som också ger avdrag.

 

Och som du säger helt omöjligt med uttagsavgifter etc.

 

Synd också att inte PT3 (har inte koll på HEM) klarar att justera manuellt för alla avdrag och tillägg (collusion återbetalningar). Vore väl ok att få göra om det bara inte gick att radera på graferna att man gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...