Gå till innehåll

Vem vinner WSOP main event 2010?


Recommended Posts

Sant! Men fattar att han blev steamad när någon sa att JJ och 99 var samma skit i nån spot där det absolut inte var det ^^

 

Jag blir nöjd så länge inte den vidriga italienaren vinner. :mrgreen:

 

Killen som säger det är väl superfisken vid bordet? Varför påpeka det och hur blir man steamad av att han säger så, han är väl inte ens med i handen?

 

Sen är ju Candio hur skön som helst ju. Dolan, Racener o Cheong t.ex är ju säkert mycket bättre men dryga och/eller rätt trista.

 

Dock hoppas jag på Senti eller Grinder, den förstnämnde för att han verkar sympatisk och är duktig den andre för att jag tror det är bra om ett känt proffs vinner även om nog effekten är minimal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas också på Senti, 26 ggr får duga som odds, hoppas han har lite edge på några av de övriga bara han hittar lite marker.. han har seat 1 o candio o nguyen på seat 8 o 9... den stora åsnan Duhamel på seat 4 är väl trevligt inledningsvis.

 

Har svårt att tro på candio o nguyen och är tveksam till storstacken duhamel, beror ju lite på om han lyckas utnyttja sin image. Summa sumarum är det enda för mig tänkbara oddset de 26 ggr jag hittat på Senti, skulle kanske spela Cheong om jag hittade 10 ggr, men det hittar jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har så rätt... skulle skrivits så som jakelamottta skrev det "känt proffs". kom på mig själv precis efter att jag posta det. Men trodde att folk skulle fatta vad jag mena...men inte tydligen alla då :)

 

Ja fattade precis vad du menade... :)

 

Det är som med NHL-spelare och Elitseriespelare i hockey. I folkmun så är de i NHL fortfarande proffs och de som spelar i ES är det inte trots att alla som spelar i ES lever på att spela hockey. Vissa med löner på upp till 400000 kr/månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...