Gå till innehåll

4/11 EMOP Malta Paket i potten med RedBet


Partneransvarig

Recommended Posts

Sugen på EMOP Malta, spela RedBet´s turnering nu på torsdag och var med och spela om paketet, i paketet ingår följande: Inköp på €1 500+150, Hotell 4 nätter på 5 stjärniga Excelsior 17 Nov - 21 Nov samt €400 till resa. Totalt blir värdet på EMOP paketet €2 600.

 

Namn: Poker.se - EMOP Malta paket

Datum: 4th November

Tid: 19:00 CET

Blind levels: 15 min

Spel typ: No Limit

Inköp: €11 (€10+1)

Fritt antal rebuys första timmen och 1 Add-on

Lösenords rebus: förstabokstavenärrandraäretredjeärdfjärdeärnfemteärosjätteärvsjundeäre-åttondeärmniondeärbtiondeäreelfteärr

 

Pris:

Ett paket till EMOP Malta Guarantee

€2,600 ( Inköp på €1 500+150, Hotell 4 nätter på 5 stjärniga Excelsior 17 Nov - 21 Nov samt €400 till resa.)

 

För er som inte har ett konto på RedBet kan skapa ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll avgörs det vem som får åka till Malta och spela European Masters of Poker.. Turneringen ligger under Tournaments -> Special i Redbets Entraction lobby och spelas klockan 19:00.

 

Kom ihåg att turneringen är exklusiv för er medlemmar så någon här kommer att åka till Malta..

 

Inköp endast €10+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej hej... tänkte spela denna ikväll..håller på att skapa konto och undrar om man ska fylla i nån bonuskod?..har skapat kontot via länken ovan.

 

Tjenare,

 

Vi har två pokernätverk på Redbet och du kan få bonus på båda;

 

Ange koden: PseEntraction när du gör insättningen så får du 200% upp till €2000 på Redbets Entraction Poker

 

Ange koden: PseBoss när du gör insättningen så får du 200% upp till €1000 på Redbets Boss Poker..

 

Du kan självklart ta båda bonusarna genom att göra två insättningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare,

 

Vi har två pokernätverk på Redbet och du kan få bonus på båda;

 

Ange koden: PseEntraction när du gör insättningen så får du 200% upp till €2000 på Redbets Entraction Poker

 

Ange koden: PseBoss när du gör insättningen så får du 200% upp till €1000 på Redbets Boss Poker..

 

Du kan självklart ta båda bonusarna genom att göra två insättningar.

 

Missade det... men en fråga till : Gjorde en insättning för en kvart 20 minuter sen... men inga pengar på kontot ? Hur kan det komma sig tro ?

 

Dom ramlade in till slut ... så det är lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag har laddat ner entractionklienten men kan inte öppna den, får felmeddelande att den inte kan startas och inte kan ansluta till servern, vad kan vara fel då?

 

Hade innan laddat ner bossklienten där det gick bra att starta konto och ladda pengar men märkte ju att de var i entrction turneringen var .

 

//Magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag har laddat ner entractionklienten men kan inte öppna den, får felmeddelande att den inte kan startas och inte kan ansluta till servern, vad kan vara fel då?

 

Hade innan laddat ner bossklienten där det gick bra att starta konto och ladda pengar men märkte ju att de var i entrction turneringen var .

 

//Magnus

 

Testa webklienten. Vista funkar inte bra med den nedladdade entraction-klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena! Jag registrerade mig med ett fyra år gammalt Redbet konto som borde vara registrerat via Pokerforum och allt gick jättebra att registrera sig för turneringen men när turneringen startade kunde jag inte ta min plats på bordet. Hoppas någon annan får roligt på Malta och för de som är intresserade så ser ni min konversation med supporten här nedanför.

 

Redbet Linnea: Welcome to our LiveChat support. I'm happy to assist you in either English or Swedish.

YrLossSry - Pat..: Hi! I'm unable to take my seat at tournament "Poker.se - EMOP Malta Paket (10+1)". Why?

Redbet Linnea: Hej

YrLossSry - Pat..: Hej

Redbet Linnea: Vi kan taq det på svenska om du vill

YrLossSry - Pat..: Visst

Jag sitter vid bord 914256 5 men kan inte ta min plats

9145256

Redbet Linnea: Okej,. Ett ögonblick. ska kika

YrLossSry - Pat..: Jag sitter dock vid bordet och blindas bort så länge

Kontot är nog inte använt på fyra år om det har med saken attgöra

Redbet Linnea: Är du medlem i poker.se?

YrLossSry - Pat..: Ja, med nickname Hajen69 men kontot kan vara registrerat via deras systersajt pokerforum.nu för fyra år sedan

Redbet Linnea: Du får höra av dig till poker.se då det är de som ordnar turneringen

Jag kan tyvärr inte kolla upp varför detta händer dig

YrLossSry - Pat..: Kan du ta bort mig från bordet och kreditera 11 euro till mitt konto?

Så pratar jag med poker.se efteråt

Redbet Linnea: Du får höra av dig till poker.se för just nu finns det inget vi kan göra.

Det är deras turnering

YrLossSry - Pat..: OK

Redbet Linnea: Ha det bra

=)

:cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena! Jag registrerade mig med ett fyra år gammalt Redbet konto som borde vara registrerat via Pokerforum och allt gick jättebra att registrera sig för turneringen men när turneringen startade kunde jag inte ta min plats på bordet. Hoppas någon annan får roligt på Malta och för de som är intresserade så ser ni min konversation med supporten här nedanför.

 

Redbet Linnea: Welcome to our LiveChat support. I'm happy to assist you in either English or Swedish.

YrLossSry - Pat..: Hi! I'm unable to take my seat at tournament "Poker.se - EMOP Malta Paket (10+1)". Why?

Redbet Linnea: Hej

YrLossSry - Pat..: Hej

Redbet Linnea: Vi kan taq det på svenska om du vill

YrLossSry - Pat..: Visst

Jag sitter vid bord 914256 5 men kan inte ta min plats

9145256

Redbet Linnea: Okej,. Ett ögonblick. ska kika

YrLossSry - Pat..: Jag sitter dock vid bordet och blindas bort så länge

Kontot är nog inte använt på fyra år om det har med saken attgöra

Redbet Linnea: Är du medlem i poker.se?

YrLossSry - Pat..: Ja, med nickname Hajen69 men kontot kan vara registrerat via deras systersajt pokerforum.nu för fyra år sedan

Redbet Linnea: Du får höra av dig till poker.se då det är de som ordnar turneringen

Jag kan tyvärr inte kolla upp varför detta händer dig

YrLossSry - Pat..: Kan du ta bort mig från bordet och kreditera 11 euro till mitt konto?

Så pratar jag med poker.se efteråt

Redbet Linnea: Du får höra av dig till poker.se för just nu finns det inget vi kan göra.

Det är deras turnering

YrLossSry - Pat..: OK

Redbet Linnea: Ha det bra

=)

:cry: :cry:

 

Glöm ovanstående!! Fick en idé och provade webklienten istället och då fungerade det!8-)

Läste någonstans att Redbets Entraction klient hade problem med Windows Vista och det verkar ju stämma...;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glöm ovanstående!! Fick en idé och provade webklienten istället och då fungerade det!8-)

Läste någonstans att Redbets Entraction klient hade problem med Windows Vista och det verkar ju stämma...;-)

 

Så du kunde spela turneringen?

 

Hur som haver ska jag tala med RedBet ang deras svar från supporten, så kan dom ju inte svara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta mail för 10 minuter sen:

 

"Hej Xerox,

 

Ikväll kan du vinna en biljett till Malta där du får spela Europan Masters of Poker 17e november!

 

Ikväll lägger vi ett EMOP Malta-paket i potten i en exklusiv medlemsturnering!

Värdet på paketet ligger på €2 600 och i det ingår följande: Inköp på €1 500+150, fyra hotellnätter på femstjärniga Excelsior (17 Nov - 21 Nov) samt €400 till resan.

 

PokerSE

 

Namn: Poker.se - EMOP Malta paket

Tid: 4 november kl 19:00 CET - IKVÄLL!

Klient: Redbets Entraction Poker, Tournaments - > Special

Inköp: €10+1 (Obegränsat antal rebuys första timmen samt 1 Add-on)

Lösenord: Klicka här för lösenordet i forumtråden!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta mail för 10 minuter sen:

 

"Hej Xerox,

 

Ikväll kan du vinna en biljett till Malta där du får spela Europan Masters of Poker 17e november!

 

Ikväll lägger vi ett EMOP Malta-paket i potten i en exklusiv medlemsturnering!

Värdet på paketet ligger på €2 600 och i det ingår följande: Inköp på €1 500+150, fyra hotellnätter på femstjärniga Excelsior (17 Nov - 21 Nov) samt €400 till resan.

 

PokerSE

 

Namn: Poker.se - EMOP Malta paket

Tid: 4 november kl 19:00 CET - IKVÄLL!

Klient: Redbets Entraction Poker, Tournaments - > Special

Inköp: €10+1 (Obegränsat antal rebuys första timmen samt 1 Add-on)

Lösenord: Klicka här för lösenordet i forumtråden!"

Fick precis samma för en halvtimme sen och blev direkt sugen men var ju som sagt en aniiingen sent bara. Riktigt synd och lite märkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta mail för 10 minuter sen:

 

"Hej Xerox,

 

Ikväll kan du vinna en biljett till Malta där du får spela Europan Masters of Poker 17e november!

 

Ikväll lägger vi ett EMOP Malta-paket i potten i en exklusiv medlemsturnering!

Värdet på paketet ligger på €2 600 och i det ingår följande: Inköp på €1 500+150, fyra hotellnätter på femstjärniga Excelsior (17 Nov - 21 Nov) samt €400 till resan.

 

PokerSE

 

Namn: Poker.se - EMOP Malta paket

Tid: 4 november kl 19:00 CET - IKVÄLL!

Klient: Redbets Entraction Poker, Tournaments - > Special

Inköp: €10+1 (Obegränsat antal rebuys första timmen samt 1 Add-on)

Lösenord: Klicka här för lösenordet i forumtråden!"

 

Tjenare

 

Det mailet skickades ut 1,5h före turren startade som en final reminder.. Mycket märkligt att det kom till din inbox så sent..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...